Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #233035:
V rámci TBS tam bola T6 a potom aj T3 previazaná na široký rozchod.
Reakcia na: N/A #233035:
V noci tam pár krát na námrazovke bez cestujúcich nacúvala tuším T6. 😂
Reakcia na: Jadran #233032:
Inak toto nechapem - tych hupakov (asi aj hlupakov :D) je v Petrzke roky dost a nic sa s nimi nerobi! Preco?? Podobne ulica Na Pantoch v Raci. Ved tam zaziva z tych vozov vypadavaju vsetky sroby!
Reakcia na: Mhr1 #233036:
Predpokladam, ze az tak staru nemyslel.
Reakcia na: N/A #233035:
Áno, 18-ka a aj s vlekom, kuplovalo sa.
Tak mi napadlo - bola niekedy do Petržalky použitá "stará" električka (a viem, že tam nie je obratisko)? 😃
Reakcia na: B@rdi #233033:
Ďakujem
Reakcia na: birch #233030:
1638 - zlomený rám vo vleku.
2639 a 2650 - odstavili kvôli motoru.
Reakcia na: birch #233030:
2650 posledný krát vydýchla evidentne priamo v premávke, dňa 18.12.2019 prestala premávať o 7:23 pri Lúčanke na dojazdovom spoji 59/1. Poobede už do premávky nevyšla (teda vlastne odvtedy už do premávky nevyšla vôbec), dôvod k prestoju nie je uvedený, čiže kľudne sa mohla na petržalských "hupákoch" definitívne zlomiť tak, ako svojho času Ikarusy radu 435.
Andy, Jadran, ďakujem vám obom za objasnenie. 🙂
Viete niekto, na čo dojazdili 1638 a 2650?
2650 bola vyradená rýchlo, takže by som sa nedivil, ak by to bol rám.
Reakcia na: N/A #233027:
Trolejbusy mali taký pretáčací "kalendár" so všetkými číslami trolejbusových liniek, autobusy nosili modročiernu tabuľku s Xkom, kde sa za to X napísalo číslo bielou kriedou, v galérii by si našiel takých fotiek dosť veľa.
Chcem sa spýtať, ako sa riešili záložné vozidla s označovaním cieľov v čase, keď neboli elektronické BUSE panely, ale klasické žlté tabuľky? Dnes nahodí vodič akúkoľvek linku a cieľ, no vtedy mal vodič so sebou všetky tabule, alebo ako sa to riešilo? Ďakujem.
Reakcia na: Adammsvk #233025:
Však aj vtedy tam boli všetky, akurát mala každá linka svoj papier. Neskôr to začali dávať do jednej formy, ale tiež obsahuje všetky linky. 😉
Reakcia na: Valec #233024:
Tak som starsieho datumu vyroby lebo si pamatam zastavky oblepene tolkymi CP, kolko bolo SADiek. Ale su to roky co som naposledy siel primestskym busom. Tak sry.
Reakcia na: Adammsvk #233023:
Od jak živa sa na zastávkových CP uvádzajú všetko spoje odchádzajúce z danej zastávky, nie len tej konkrétnej SADky.
Odkedy Slovak Lines na papierovych CP na zastavkach uvadza aj spoje konkurencie? Napr. v Lozorne je uvedeny odchod spoja, kt. vykonava Arriva?

Pacik za to ze je to uvedene, antipacik za to, ze rozoznat ze ten spoj nie je v IDS je bez lupy takmer nemozne.
Reakcia na: Andrej #233004:
Ahoj, trošku som pošpekuloval, a dopracoval som sa k:
http://web.archive.org/web/20051112111146/http://imhd.sk/ba/index.php?w=212b2e292cef2f302523ea&l=17

Stačí prepísať číslo na konci linku na číslo linky, ktorú hľadáš... (nie vždy to bude fungovať, treba vyskúšať prepnúť iný dátum hore)

Ale konkrétne odchody už nejdú. Zrejme nie sú archivované. 😞
Ale s tým už sa zrejme nedá nič urobiť.
Ale aspoň zoznam zastávok máš.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.