Ved prave. Vrazit peniaze do vrakov, to je v sucasnosti take progresivne a in...
Nie je to nahodou ta ista firma, ktora kedysi prerabala Vrakosy na plynaky?
Za 8-10 rokov ta inflacia riadne stupla-namiesto 68 centov viac alo 1,2 miliona eur...
Zaroven je zaujimava otazka, ci pri 8-rocnej zivotnosti busu ma zmysel davat take sumy do 10-rocnych vozov...
Inak tie namrazovky maju aj presne danu trasu alebo maju proste pobehat vsetky trate a je jedno v akom poradi? Lebo uz parkrat som pocul ist dve namrazovky cca 5 - 10 min po sebe, co sa mi zda trochu nelogicke.
Inak toto nechapem - tych hupakov (asi aj hlupakov :D) je v Petrzke roky dost a nic sa s nimi nerobi! Preco?? Podobne ulica Na Pantoch v Raci. Ved tam zaziva z tych vozov vypadavaju vsetky sroby!
2650 posledný krát vydýchla evidentne priamo v premávke, dňa 18.12.2019 prestala premávať o 7:23 pri Lúčanke na dojazdovom spoji 59/1. Poobede už do premávky nevyšla (teda vlastne odvtedy už do premávky nevyšla vôbec), dôvod k prestoju nie je uvedený, čiže kľudne sa mohla na petržalských "hupákoch" definitívne zlomiť tak, ako svojho času Ikarusy radu 435.
Viete niekto, na čo dojazdili 1638 a 2650?
2650 bola vyradená rýchlo, takže by som sa nedivil, ak by to bol rám.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.