Reakcia na: m@rtin #23292:
J´B741 je zvrhla konstrukcia a basta! Ta vlecka je uplne nahovno skonstruovana (ako inac aj zvysok autobusu). Keby si vlecku odpojil, tak sa ti prekoti dozadu, lebo ma dementne tazisko. Vies ty aky klopny moment vytvara, ked vodic prida plyn? Odlahcuje strednu napravu, rit si ide suchnut o zem! Nad druhou napravou su uplne naprd sedadla, nemas kam dat nohy! Je to este horsie ako IK280 nad prvou napravou! Strecha, bocnice, vsade tie "panely" praskaju, je to poddimenzovane, vsetko tam civirika, hrkoce, na podlahova krytina nie je ani poriadne nalepena, guma na tyciach sa trha, dvere su otras. Sedadla su popredavavane, opierky na dvojsedadlach su nedrzia, v strede je iba jedna nosna tycka, ta je vo vacsine pripadov zohnuta, popripade zlomena, ked sedis tak je to nepohodlne. V okoli klbu je vsetko popraskane, podlaha sa hybe voci boku vozidla 10 cm!!! To je autobus? Stara 280-ka je na tom pri rovnakej udrzbe podstatne lepsie!!!!!! A 280-ky naproti tomu maju normalnu konstrukciu, rozumny interier, sedadla ktore sa neprepadavaju, dvere sa zatvaraju. Podlahova krytina je tam este povodna, drzi. To, ze su tiez hrdzave a plesnive je fakt, ale vobec sa tolko nerozpadavaju ako Karosy B741 a casto aj lepsie tahaju. Inac by nebolo aj to, co pisala Z. Totiz ze niektory vodici ovela radsej pojdu s 280 ako B741! Konstrukcia toho autobusu je uplne zvratena, nezmyselna a chora. A to je objektivny fakt. To, ako ten autobus v BA vyzera mozno povazovat za subjektivne, ale objektivne veci by si mal uznat. Velmi dobre poznas slabiny Karos, ale uplne ich ignorujes. Netvrdim ze Ik280 v BA stave je najlepsi autobus, tiez mi vadi ze je hrdzavy, spinavy, ale aspon sa nerozpadava, aj ked rovnako neprispieva ku kulture cestoavnia. Ale aspon neohrozuje zivoty cestujucich!!!!
Kami
Inak nemusim komentovat, som totiz z BB