Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dupe #23285:
To bol asi skusobny I435, ja si ho pamatam napr. na 45-ke (teraz 95). Oproti vtedajeje klasike I280 mohol niekomu pripadat ako japonsky.
Kolega mi vravel ze vraj cca pred 10 - 15 rokmi bol v Bratislave testovany strieborny japonsky autobus. Vraj jazdil casto v Dubravke na linke 34. Cestujuci vraj mali radost najma z tlacidiel dopytu 😉

Moze to byt pravda??
Reakcia na: S499.1023 #23283:

To je pravda, z Bratislavy odchadza uplne super ale opacny smer je nepouzitelny. Kedysi v tom case chodil aspon Devin...
DuPe: Ked vies,ja tu Strelu potrebujem prave v tom neparnom smere a o 1626 z Prahy je mi nanic.
Reakcia na: fobust #23280:
Co sa tyka starych ikov280, suhlasim-tie vozy boli bezkonkurencne;prezilo to takmer vsetko - i svoju dobu... 🙂

B741 - nieco mi prosim objasni: buda vodica - no...mozno trochu klaustrofobicka...ale mozme porovnat: SOR B9.5...tiez Citybus 18...konstrukcia kabiny je tiez na podobnej baze. Idealne do nasich bratislavskych podmienok su kabiny TAMov, a ik435 a 283, ale vobec nerozumiem "chorobe" konstrukcie vlecky...co si mam pod tym predstavit? B741 je bus "elektronicky" - C naprava hnacia, B hnana, A riadena. Vlek musi tym padom byt optimalne "zaveseny" o "telo" autobusu - a je to (VEEEEELMI ZHRUBA) vsetko na baze hydrauliky a elektroniky - a v navaznosti na to je riesenie uspriadania interieru - aby zatazenost vleku busu v ostrej premavke bola kompatibilna v navaznosti na celu prevadzkovu hmotnost busu. Riesenie uchytenia vleku je tiez pomerne prepracovane (teda bolo - uvedomme si, ze 741 je uz pomerne "zastarala" konstrukcia - nase Karosy maju 13-14 rokov!!!) - tocna je tiez na baze hydrauliky, elektroniky+mechaniky = snad jedine, co sa da Karose ako takej najviac vytknut, je skutocnost, ze zo vsetkych pouzivanych typov BA busov sa najviac lubi "skrizit" ("zlomit" v tocni) a ked sa to stane, ma problem. Este neviem, ako mam chapat rozmiestnenie dveri - kde by mali byt?

🙂
Reakcia na: fobust #23273:
LOL, ta almara predtym este bola svojim sposobom mila, ale toto uz nemozu mysliet vazne! 😃
Reakcia na: Z #23278:

Veru mam nieco proti Karosam, lebo je to zvratena konstrukcia, najma B741. Spytaj sa Spectreho, ten ma original navod k udrzbe. Pise sa tam, ze po prvych 500 km treba skontrolovat ram a eventualny praskliny vyvarit. To je tak poddimenzovany autobus, ze aj novy zacina praskat! Navyse vypadavaju okna, dvere, vsetko cvirika, hrkoce, lenive je to, klaustrofobicka buda vodica, chora konstrukcia vlecky pri B741, nezmyselne rozmiestnenie dveri, pitomy interier. Stare Ik280 su ovela lepsie.
fobust, DuPe

Vy azda mate nieco proti Karosam? ;-D

Moj osobny nazor na jazdenie tohto typ autobusu - ja by som prijala - a ked uz bude to vytuzene Dcko (+E) v rukave, nebude pre mna problem odjazdit hociktoru z tych nasich - a moooooc sa na to tesim :o)

Objektivne: Karosa 7kovej rady ma vela nedostatkov pre pohodlie vodica, aby sa o nej dalo hovorit ako o idealnom mestskom buse (skratka:Mercedes to nie je) a je to navyse uz v podstate vybehovy typ; mnohi z mojich ludi si ale velmi chvalia prave Karosu (ti, co jazdia klbaky) - je to preto velmi individualne, zhodnotit idealnost ci ine aspekty Karosy... mnohi zase dostanu pred jazdou s Karosou takmer vyrazky a radsej behaju celu sluzbu s Ikom280, akoby sadli do Karosy (je to len ilustracia samozrejme - vozidlo prideluje iny clovek, nie vodic sam sebe).

Zaver: ked uz budem moct zhodnotit jazdenie s Karosou i z pohladu vodica, rada sa o nazor podelim - ......joj.....uz aby to bolo 🙂
Reakcia na: fobust #23273:


To je fakt humus. Tak pekny voz ako T3 takto zbastardit...

Bodaj by im to celo odpadlo 😉
Reakcia na: DuPe #23274:

To su uplny cvoci. Karosa... Htttt...
Reakcia na: fobust #23273:
Hruuuuzaaaaa 😕
http://www.karosaklub.wz.cz/
http://www.karosaklub.wz.cz/datarns/pkklub.txt


KAROSAKLUB heslo: KAROSA je nejlepší!


Aj sem by sa hodil ten grcajuci smajlik 😉
Reakcia na: Vladimír #23270:
....samozrejme tie z roku 1985 už nemáme...
Vcera na linke 5 voz 79xx (cislo zamerne neuvadzam)... Mlada mamicka nastupila s kociarom a dala sa do toho priestoru na kocik vyhradeny,na tom sedadle pri dverach sedel zamilovany parik a chcel sa postavit, mamicka ich zastavila, ze nech sedia ,lebo ide len jednu zastavku. Vodic otvoril kabinu a nasrato povedal, uvolonite miesto... Parik sa ohradil , ze ved im povedala mamicka , ze nemusia vstavat, mamicka tiez povedala vodicovi , ze je to tak. Ten bez akehokolvek ospravedlnenia (aspon to tak vyzeralo) zabuchol dvere a mal na haku. Viem, ze chcel urobit good skutok , ale ked zistil o co ide mohol povedat aspon...aha tak potom pardon. Nazor je na Vas...
Reakcia na: J #23264:
Aspoň za Prešov môžem povedať, že poslednou sériou "spievajúcich" 14 Tr bola tá z roku 1985. Série z rokov 1986-87 boli trochu menej a ďalšie už vôbec nie 🙂 Ak sa chceš takým odviezť, príď na východ, veď vieš do ktorého mesta 😉
Reakcia na: novacik #23234:
Nooo ten automat na dennik Pravda tam uz vcera nebol, zostal len zadny kryt bud to je uz na servise , alebo ho niekto ukradol. Automat na dennik Pravda chyba aj pri Blumentale , neviem ako je to na konecnej v gastanovom :-I
Reakcia na: J #23264:
prave skrz tych nedisciplinovanych vodicov tam uz treba zacat premavat, ked to niektory schyta kuplovackou do karoserie, hned tam bude vacsi poriadok 😃
Reakcia na: fobust #23235:
Este to nie je spustene, snad sa im to podari 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.