Veru mam nieco proti Karosam, lebo je to zvratena konstrukcia, najma B741. Spytaj sa Spectreho, ten ma original navod k udrzbe. Pise sa tam, ze po prvych 500 km treba skontrolovat ram a eventualny praskliny vyvarit. To je tak poddimenzovany autobus, ze aj novy zacina praskat! Navyse vypadavaju okna, dvere, vsetko cvirika, hrkoce, lenive je to, klaustrofobicka buda vodica, chora konstrukcia vlecky pri B741, nezmyselne rozmiestnenie dveri, pitomy interier. Stare Ik280 su ovela lepsie.
Moj osobny nazor na jazdenie tohto typ autobusu - ja by som prijala - a ked uz bude to vytuzene Dcko (+E) v rukave, nebude pre mna problem odjazdit hociktoru z tych nasich - a moooooc sa na to tesim :o)
Objektivne: Karosa 7kovej rady ma vela nedostatkov pre pohodlie vodica, aby sa o nej dalo hovorit ako o idealnom mestskom buse (skratka:Mercedes to nie je) a je to navyse uz v podstate vybehovy typ; mnohi z mojich ludi si ale velmi chvalia prave Karosu (ti, co jazdia klbaky) - je to preto velmi individualne, zhodnotit idealnost ci ine aspekty Karosy... mnohi zase dostanu pred jazdou s Karosou takmer vyrazky a radsej behaju celu sluzbu s Ikom280, akoby sadli do Karosy (je to len ilustracia samozrejme - vozidlo prideluje iny clovek, nie vodic sam sebe).
Zaver: ked uz budem moct zhodnotit jazdenie s Karosou i z pohladu vodica, rada sa o nazor podelim - ......joj.....uz aby to bolo
Vcera na linke 5 voz 79xx (cislo zamerne neuvadzam)... Mlada mamicka nastupila s kociarom a dala sa do toho priestoru na kocik vyhradeny,na tom sedadle pri dverach sedel zamilovany parik a chcel sa postavit, mamicka ich zastavila, ze nech sedia ,lebo ide len jednu zastavku. Vodic otvoril kabinu a nasrato povedal, uvolonite miesto... Parik sa ohradil , ze ved im povedala mamicka , ze nemusia vstavat, mamicka tiez povedala vodicovi , ze je to tak. Ten bez akehokolvek ospravedlnenia (aspon to tak vyzeralo) zabuchol dvere a mal na haku. Viem, ze chcel urobit good skutok , ale ked zistil o co ide mohol povedat aspon...aha tak potom pardon. Nazor je na Vas...
Aspoň za Prešov môžem povedať, že poslednou sériou "spievajúcich" 14 Tr bola tá z roku 1985. Série z rokov 1986-87 boli trochu menej a ďalšie už vôbec nie Ak sa chceš takým odviezť, príď na východ, veď vieš do ktorého mesta
Nooo ten automat na dennik Pravda tam uz vcera nebol, zostal len zadny kryt bud to je uz na servise , alebo ho niekto ukradol. Automat na dennik Pravda chyba aj pri Blumentale , neviem ako je to na konecnej v gastanovom :-I
Dnes bol na STV1 okolo obeda slovenský film z 80tych rokov z Bratislavy. Niektoré veľmo pekné pohľady a bolo vidieť nablískané Ik280, Sanos, 14Tr míňajúca 9tr. Aj z interiéru bolo dačo a tá 14Trka nehorázne spievala. Ako tak som spievať trol na vlastné uši ešte nepočul.
Ešte som si spomenul na jeden argument pre preklad 88 a 95. A to je ten, že keď ide 88 dve minúty pred 95 tak ľuďom čo viac vyhovuje 95 ale mohli by ísť aj 88 a prestup či šlapanie si povedia: "No veď už tie dve minútky počkám." Keby im išla 95 o 7minút, tak si povedia: "Idem aspoň na Farského, veď mi možno pôjde 78, 84 či 89"
Inak je pekné, že chcú spustiť Mostovú-Jesenského už v sobotu, ale tam je toľko dorábok, že až strach. Zastávky nie sú ešte označené, asfalt chýba na kolajisku, nie je dokončené ani dláždenie v kolajisku, etc. To chú potom robiť ďalšie jednodňové výluky?
Takisto bude asi dlho trvať, kým si vodiči zvyknú, že na kolajisku sa neparkuje. Dnes som tiež videl uja vodiča, ktorý nechápe, že Mostová je v smere od Reduty neprejazdná a určite nebol posledný. To aby tam postavili policajta.
qwix> zasa raz by sa hodil ten grcajuci smajlik. Fuj, otras, ale som zvedavy aj na tie fobustove... To uz asi ani nemoze byt horsie... A mozno aj hej. Boh vie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miki