Reakcia na: 810zssk #232626:
Je mi do plaču, ako dopadol skvelý, obľúbený a využívaný projekt cezhraničnej linky, pri ktorom som bol od jeho začiatku. A žiaľ, už sa nezrealizovalo tak potrebné zahustenie v špičkách na 30 minútový interval, samozrejme s vynechaním prestávkových dier o 9:20 a 18:20. A samozrejme aj potrebná úprava ceny na 2 Euro celý a 1 Euro zľavnený. Nech žije SADistická verejná doprava!!!
810zssk
Pokiaľ ide o kvalitu dát vo vyhľadávačoch, tam je kameňom úrazu existencia dvoch zdrojov dát. Keď grafikonista vytvorí CP, ten sa následne zadáva do dvoch infosystémov. Jeden slúži primárne pre palubáky, teda prirodzene musí obsahovať kompletné dáta (vrátane všetkých výjazdov, dojazdov, ale napr. aj označení vozidiel a podobne) a správne dáta, lebo presne podľa nich jazdí vodič v reálnej prevádzke. Druhý slúžil historicky najma pre ZCP (preto tam nie sú napr. dojazdy mimo trasu a z času na čas dokonca aj odchylky proti tomu ako sa reálne jazdí), ale neskôr sa začal používať aj pre takmer všetko ostatné. Z nejakeho dôvodu DPB pre svoj web, Google Maps aj väčšinu externých vyhľadávačov používa dáta z toho druhého zdroja. A preto ich má väčšina zdrojov, vrátane webu DPB, zlé.
Riešením je aby sa zrušilo prepisovanie CP do X systémov, ale aby sa obstaral jeden robustný software ktorý bude mať všetky požadované funkcie pre grafikonistov a kde priamo grafikonista jedným klikom vygeneruje a odošle kompletný a správny CP vo všetkých formátoch. A tí uštrení prepisovači sa môžu použiť na tvorbu výlukových CP, ktoré sa dnes nerobia.