Za cenu výstavby TT Mlynská dolina nekúpiš ani dostatok kĺbových parciálnych trolejbusov pre linku 32 a to už vôbec nehovorím o nahradení vozidiel 25 Tr, ktoré sú po životnosti.
Rozdiel medzi ebusom a parcialom je ten, ze ked vyhodis baterky, parcial ti moze jazdit ako obycajny trolejbus (tak ako "duobusy") ale ebus ti nepojde vobec.
Ty vôbec netušíš, o čom hovoríš ale musíš si mlieť svoje. Aký je rozdiel v cene, kapacite, životnosti bateriek v parciále a v elektrobuse, ti tu už vysvetľovali iní. Evidentne zbytočne.
Takže jediný, kto tu používa falošné argumenty, si ty.
37 to neda ( 12-15km + prestavka) na baterkovy dojazd Lamac - ZB - Lamac . Jedine ze das silnejsiu baterku. No stale ti ostanu obe konecne aj ZB aj Most SNP bez vedenia.
Ak bude niekedy zatrolejovaný úsek až do Lamača, tak spolu s Mlynskou dolinou môžu byť parciálne trolejbusy namiesto elektrobusov na 37, prípadne trolejbusová 30 (ak bude v súčasnej podobe existovať).
Ak beha nejaka linka v drvivej vacsine popod vedenie, tak urcite sa oplati kupit parcial - kym ti ho preplacaju z EU ani nehovorim. Ten nizkoemisny diesel si musis kupit sam za vlastne.
A Mlynska dolina dobuducna nemusi byt len o 32tke, uvazovovalo sa aj otocke k CSU - mozno 64/204?
Ja nie som proti parcialnym trolejbusom.
Ak už je infraštruktura vybudovana, je najlacnejšie ju vyuzivat naplno. L63, 61 či aj 32, bez vrážania milionov do trate v Mlynskej doline pre linku v špičke 6x za hodinu. Za tu cenu čo bude stáť výstavba trate v MD (vratane nakladov na pripravu), sa dali nakúpiť parciálne trolejbusy.
Ale ak pouzivame argument v neprospech elektrobusov, ze baterie maju problematicku zivotnost, tak ten isty agrument plati aj pri parcialnych trofloch. Neda sa neopomenut.
A ak žaržo tvrdí, že elektrobusy netreba, ved mame supertrooper nizskoemisne busy, ako chce obhajit nakup dvakrat drahsich parcialnych troflov. Tu už tie fantasticke nizkoemisne busy nestacia? Zase sme len u falosnych argumentov.
Môžem Ti povedať toľko, že porovnávaniu skúseností s prevádzkou elektrobusov sa na dopravno-prevádzkovej skupine združenia dopravných podnikov dlhodobo venuje veľká pozornosť. Rieši sa to takmer na každom zasadnutí, takže vzájomná výmena informácií prebieha veľmi intenzívne.
A zrejme nebude náhoda, že väčšina dopravných podnikov, ktoré prevádzkujú dlhšie linky, väčší počet vozidiel a majú existujúcu infraštruktúru pre trolejbusy, ,momentálne technicky aj ekonomicky preferuje nasadzovanie parciálnych trolejbusov.
To je len dohad, ktory ti sice nevyvraciam, bo zatial su to pomerne malojazdiace vozy po svete s max. 2-3 rokmi v premavke, napr. ČR.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Ak už je infraštruktura vybudovana, je najlacnejšie ju vyuzivat naplno. L63, 61 či aj 32, bez vrážania milionov do trate v Mlynskej doline pre linku v špičke 6x za hodinu. Za tu cenu čo bude stáť výstavba trate v MD (vratane nakladov na pripravu), sa dali nakúpiť parciálne trolejbusy.
Ale ak pouzivame argument v neprospech elektrobusov, ze baterie maju problematicku zivotnost, tak ten isty agrument plati aj pri parcialnych trofloch. Neda sa neopomenut.
A ak žaržo tvrdí, že elektrobusy netreba, ved mame supertrooper nizskoemisne busy, ako chce obhajit nakup dvakrat drahsich parcialnych troflov. Tu už tie fantasticke nizkoemisne busy nestacia? Zase sme len u falosnych argumentov.