Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, ako je to s bezpečnosťou v nočných spojoch mhd, ktoré linky sú najproblémovejšie a oplatí sa im vyhnúť. Tiež by som rád vedel, či sa v nočných spojoch vozia aj ľudia idúci do práce alebo sa radšej nočným spojom kvôli bezpečnosti vyhýbajú a či (príp. ako často) sa v nočných spojoch dejú napadnutia ostatných spolucestujúcich. Ďakujem za odpovede, dúfam, že mi pomôžu rozhodnúť sa, či ísť lacnejším nočným spojom alebo drahším taxíkom. Prajem pekný zvyšok dňa
jeden koniec Hrachovej je v dostupnosti zastávky Strojnícka, druhý je cez Nové Záhrady dostupný k zastávke Prievoz-most (krčma u Slezáka) a taktiež je blízko aj konečná linky 66.
Už ste videli tie nové mapy siete mhd ? Týka sa to električiek a trolejbusov. V električkách bude od 2. Septembra zrušená linka 2 a nahradená linkou 7 zo Hlavnej stanice do ŽST Vinohrady a čo sa týka trolejbusov tak bude prejmenovaná zastávka Strojnícka obsluhovaná L212 na nový názov ,,Hrachová"
A kdo mi poradí kde môžem nájst zvuky hlásenia mhd v Bratislave (hlásenie zastávok atd.) Díky moc
Podrobne tu diskutujete o platoch, ale štrajk OO Autošofér nevyhlasuje štrajk kvôli platom. Tie by sa, ak by vedenie DPB pristúpilo na požiadavky OO dokonca celkom slušne znížili. Hitka chce štrajkovať kvôli hospodáreniu spoločnosti (neviem do akej miery je toto vôbec agendou odborovej organizácie), nákupu ojazdených vozidiel (asi tie neklimatizované Karosy sú lepšie) a iným malichernostiam.
Od pondelka 26.8.2019 vznikne nový vyhradený jazdný pruh v priestore križovatky Uzbecká – Vrakunská – Hradská, ktorý umožní prednostný prejazd vozidiel MHD touto križovatkou od zastávky Toryská v smere do centra mesta – linky 201, 202 a 75.
V križovatke budú po zmene organizácie dopravy na vstupe z Uzbeckej ulice dva jazdné pruhy doľava, z toho jeden vyhradený pre BUS. Na vstupe od Hradskej ulice budú v slabo zaťaženom priamom smere do Uzbeckej redukované dva jazdné pruhy na jeden jazdný pruh.
Súčasťou preferencie MHD je aj úprava v riadení svetelnej signalizácie, ktorá zabezpečí prednostné zaradenie, prípadne predĺženie príslušnej fázy v riadení križovatky a tým aj rýchlejší prejazd a menšie zdržania MHD nielen počas dopravných špičiek, ale aj v ostatných obdobiach dňa.
Po zavedení BUS pruhu a úpravy signalizácie bude hlavné mesto vyhodnocovať jazdné časy liniek MHD na úseku Toryská – Komárovská. Očakávaná časová úspora v rannej dopravnej špičke v dôsledku vyznačenia BUS pruhu bude v závislosti od hustoty dopravy približne 3-10 minút. Očakávaná časová úspora celodenne medzi zastávkami Toryská - Komárovská v dôsledku preferenčného režimu v riadení cestnej dopravnej signalizácie bude v priemere približne 20-25 sekúnd.
Prečo dnes boli na l212 nasadené autobusy a nie trolejbusy ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Podrobne tu diskutujete o platoch, ale štrajk OO Autošofér nevyhlasuje štrajk kvôli platom. Tie by sa, ak by vedenie DPB pristúpilo na požiadavky OO dokonca celkom slušne znížili. Hitka chce štrajkovať kvôli hospodáreniu spoločnosti (neviem do akej miery je toto vôbec agendou odborovej organizácie), nákupu ojazdených vozidiel (asi tie neklimatizované Karosy sú lepšie) a iným malichernostiam.