Ahoj takže dnes sa naposledy zkusím zviezť trolejbusom 14tr alebo 15tr z Búdkovej (vozovňa Hroboňova) na kolibu ? Vážne tam dnes pôjdu tieto trolejbusy alebo 30 sor alebo autobusy diky moc lebo na info linke slečna vôbec nevedela o čom to hovorím diky moc
Je tam 5 pruhov a kúsok, takže pre chodcov je potrebné vyhradiť na prejdenie minimálne (5+18) 23 sekúnd. Má tá fáza toľko? Ak nie, potom sa na základe dopytu predlžuje.
Má v križovatke Mlynská dolina - Valašská zmysel dopyt pre chodcov? Postrehol som 4 fázy:
1. voľno pre priebežný smer Mlynská dolina obojsmerne,
2. voľno pre ľavé odbočenia,
3. voľno pre ľavo-priebežný smer z Kauflandu,
4. voľno pre ľavo-priebežný smer Mlynská dolina smer Lafranconi.
Vo fáze 3 majú prednosť chodci krížom cez Mlynskú dolinu. Ale len keď stlačia dopyt. Z vlastného pozorovania (ale môžem sa mýliť) som dospel k poznatku, že ak chodci dopyt nestlačia, na fáze č. 3 sa nič nemení, akurát je pre chodcov červená. Nejako mi uchádza zmysel tohto riešenia. Práveže zbytočne dáva chodcom povinnosť. Ak sa totiž dopyt nestlačí včas, zostane svietiť červená, hoci neexistuje voči priechodu počas fázy kolízny smer. Paušálna zelená pre chodcov by nikoho neobmedzila. Alebo to predlžuje fázu č. 3?
Keď už sa začali montovať tie nové zastávkové prístrešky, napadlo ma, či je nejaký dôvod, prečo na zastávke ŽST. Petržalka na Kopčianskej smer centrum žiaden dlhé roky nie je. Dokonca už aj na neďalekej Gercenovej pribudol a pri tom zastávka priamo pred stanicou si žiada podľa mňa aj dva.
Tá poznámka v CP je nejaká divná, tam by malo byť asi ˝Horský park˝ namiesto 2x vozovne Hroboňova...
14Tr tam bude najskôr zajtra večer (garancia 100% na 14Tr však nie je), v piatok a v sobotu tam jazdia kĺbové trolejbusy. Ale čo tam bude dnes je otázne, vzhľadom na práce na trolejovom vedení v Ružinove. Pokiaľ to dnes nebude hotové na Gagarinke, tak na 203 pôjdu autobusy.
Ahoj chcem sa spýtať ! Dnes sa vyberiem na večernú jazdu linky 203 a to trolejbusom škoda 14tr z Búdkovej na Kolibu lenže prvý spoj z Búdkovej ide 19:23 a na cestovnom poriadku je napísané že v tomto čase zastavuje na zastávkach Vozovňa Hrobonova označené ako ,,v” čo to teda znamená ? Akú má 14tr trás
Ak kazde rozsirenie rovnosaty znaci ze ho treba dat vsetkym vodicom, je pochopitelne ze toho na vyber vela nie je. Ono to strasne lezie do penazi. Pri kredite ak viem ze zacinam a koncim vo vozovni a zimna bunda sa mi tak nepaci ze ju v zivote neobleciem, radsej si objednam hrubsiu mikinu, jesennu bundu a viac letnych polotriciek.
Na Vajnorskej bol/je velkosklad s oblecenim pre potlac, vysitie loga. Katalog mal asi 200 stran a bolo tam uplne vsetko vo vsetkych farbach. Verim za by sa tam pre vodicov nieco pouzitelne naslo.
Nedal. Toto nefungovalo a ani nebude fungovať. Asi si ešte s vodičmi nikdy nerobil. Pri takom počte zamestnancov je jediné možné riešenie jednotné odievanie a jasné pravidlá pre služobný odev.
Tomuto rozumiem, len neviem, ako sa dá vybrať medzi jedným druhom krátkych nohavíc, jedným druhom letnej, či zimnej bundy alebo jedným druhom polotrička. Akože vodič si vyberie len kraťasy a v zime sa v nich bude brodiť metrovými závejmi, lebo si nevybral dlhé nohavice?
V našej spoločnosti je súčasťou rovnošaty rušňovodiča pólo-tričko s logom spoločnosti a obrázkom lokomotívy. O tieto tričká je obrovský záujem aj medzi zamestnancami v kanceláriách, kupujú si ich za vlastné peniaze a nosia aj v civile.
Ale možno je to tým, že naši zamestnanci nehejtujú vlastnú firmu.
Pretože niekomu viac vyhovuje nosiť košeľu, niekomu pólo-tričko (zvané polokošeľa), niekomu krátke nohavice aj vo väčšej zime, niektorým babám sukne, iným nohavice etc.. Je to vyskúšané a osvedčené.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Oliver55