Tá poznámka v CP je nejaká divná, tam by malo byť asi ˝Horský park˝ namiesto 2x vozovne Hroboňova...
14Tr tam bude najskôr zajtra večer (garancia 100% na 14Tr však nie je), v piatok a v sobotu tam jazdia kĺbové trolejbusy. Ale čo tam bude dnes je otázne, vzhľadom na práce na trolejovom vedení v Ružinove. Pokiaľ to dnes nebude hotové na Gagarinke, tak na 203 pôjdu autobusy.
Ahoj chcem sa spýtať ! Dnes sa vyberiem na večernú jazdu linky 203 a to trolejbusom škoda 14tr z Búdkovej na Kolibu lenže prvý spoj z Búdkovej ide 19:23 a na cestovnom poriadku je napísané že v tomto čase zastavuje na zastávkach Vozovňa Hrobonova označené ako ,,v” čo to teda znamená ? Akú má 14tr trás
Ak kazde rozsirenie rovnosaty znaci ze ho treba dat vsetkym vodicom, je pochopitelne ze toho na vyber vela nie je. Ono to strasne lezie do penazi. Pri kredite ak viem ze zacinam a koncim vo vozovni a zimna bunda sa mi tak nepaci ze ju v zivote neobleciem, radsej si objednam hrubsiu mikinu, jesennu bundu a viac letnych polotriciek.
Na Vajnorskej bol/je velkosklad s oblecenim pre potlac, vysitie loga. Katalog mal asi 200 stran a bolo tam uplne vsetko vo vsetkych farbach. Verim za by sa tam pre vodicov nieco pouzitelne naslo.
Nedal. Toto nefungovalo a ani nebude fungovať. Asi si ešte s vodičmi nikdy nerobil. Pri takom počte zamestnancov je jediné možné riešenie jednotné odievanie a jasné pravidlá pre služobný odev.
Tomuto rozumiem, len neviem, ako sa dá vybrať medzi jedným druhom krátkych nohavíc, jedným druhom letnej, či zimnej bundy alebo jedným druhom polotrička. Akože vodič si vyberie len kraťasy a v zime sa v nich bude brodiť metrovými závejmi, lebo si nevybral dlhé nohavice?
V našej spoločnosti je súčasťou rovnošaty rušňovodiča pólo-tričko s logom spoločnosti a obrázkom lokomotívy. O tieto tričká je obrovský záujem aj medzi zamestnancami v kanceláriách, kupujú si ich za vlastné peniaze a nosia aj v civile.
Ale možno je to tým, že naši zamestnanci nehejtujú vlastnú firmu.
Pretože niekomu viac vyhovuje nosiť košeľu, niekomu pólo-tričko (zvané polokošeľa), niekomu krátke nohavice aj vo väčšej zime, niektorým babám sukne, iným nohavice etc.. Je to vyskúšané a osvedčené.
Neviem si predstaviť, v čom by mala spočívať výhoda kreditového systému. Zamestnávateľ predsa vodičovi pridelí všetky časti služobnej rovnošaty, keďže zamestnanec vykonáva prácu počas celého roka, počas všetkých ročných období, takže potrebuje výstroj ako do leta, tak aj do zimy. Takže medzi čím si má vyberať? Medzi tým, či bude radšej nosiť polotričká alebo košele? No to mi je výber
Dokým boli v minulom roku krátke nohavice zaradené do služobného výstroja, bolo nosenie vlastných krátkych nohavíc podľa nariadenia tolerované, ale muselo sa jednať o krátke nohavice v jednofarebnom odtieni, predovšetkým v tmavom (čierne alebo tmavomodré). Ako to vyzeralo v praxi si sám videl. Takže toto sa rozhodne neosvedčilo.
Osobne by sa mi pacil pri "rovnosatach" system kreditov. Vodic pri nastupe dostane dajme tomu 100 kreditov a moze si za ne vybrat v eshope kombinaciu oblecenia aka mu vyhovuje. Ci uz koselu, polokoselu, kratke nohavice, zimnu bundu, ponozky....
V dnesnej dobe by nemusel byt problem dohodnut sa s agenturou ktora distribuuje pracovne odevy aby eshop prevadzkovala, pri koseliach a nohaviciach zabezpecovala aj nestandardne velkosti s dodanim na vypravnu dajme tomu do 30 dni. Neplytvalo by sa za kusy odevu, o ktore vodici nemaju zaujem. Mohol by vzniknut vyssi tlak na kvalitu aj za cenu toho ze bude stat viac kreditov. Kazdy mesiac by vodici dostavali dajme tomu 10 kreditov na doplnenie satniku. Nemusel by DPB ani drzat sklad.
Zachar bol riaditeľ v DPB pred rokom 2000 tipujem 98-2002.A začali sa veľké zmeny po vzore Železníc v DPB nie 2004-2005.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Ale možno je to tým, že naši zamestnanci nehejtujú vlastnú firmu.