Poslat to cez Hrobonovu tiez nie je riesenie, kedze odstrihnes jednu velku M.C. od velkej nemocnice... A hnat potom ludi cez Sokolsku je hlupost (pre nizku kapacitu zastavky a nutnost ist cez velmi rusnu cestu + to je aspon extra 10 minut oproti dnesku) a posielat ich na 2 prestupy Zoo a Patronka atraktivite MHD pred autami neprida...
1) buď bude premávka trolejbusovej L32 v dnešnej trase nereálna z dôvodu chýbajúcej odbočky Pražská - HLST a teda bude potrebné ju poslať na najbližšie trolejusové obratisko, ktorým je Centrál, teda defacto dnešná trasa L64 alebo
2) bude premávka trolejbusovej L32 možná vďaka výstavbe chýbajúcej spojky a tým pádom bude možné aj L64 skrátiť a následne zlúčiť s L32, hoci podľa mňa je prejazd linky cez Račianske a Trnavské mýto oveľa väčšia pridaná hodnota hodná meśkania ako ukončenie linky na mieste, kam aj tak nikto pravidelne nechodí a nehovorím o tom, ako sa ľahko celý ľavý pruh a odbočenie na HLST upchá.
Stale to neriesi zapchy v Mlynskej doline, na Kramaroch, pri stanici, na Sancovej, pri Trnavskom myte a na Roznavskej v okoli Fresh marketu. Zaroven vytvoris linku, ktora bude velmi nachylna na vypadky a ktorej meskania v spicke budu bezne atakovat 15 minut.
A to by bolo na čo dobré? 32 by som nespájal s ničím, kým nebude BUS pruh na Šancovej, inak bude poobede smer DD jazdiť veľmi nespoľahlivo. A tiež by sa zhoršila pravideľnosť smer Trnávka (ak by bolo 32+204) skrz zápchy v Mlynskej doline.
No ja dufam, ze spojenie L32 a L204 nebude. Teda urcite nie kym nevyriesia ako spravit obe linky spolahlivejsie (uz samotna L32 meskava zo stanice obcas aj 15 minut).
Dnes je oslava trolejbusového výročia a výnimočne jazdia 14/15Tr aj na linke 207. Keď do hľadania na tejto stránke zadáš názov zastávky (napr. Hodžovo nám), máš možnosť zobraziť online odchody, to je virtuálna zastávková tabuľa! Vidíš tam linku a aj konkrétny voz!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
1) buď bude premávka trolejbusovej L32 v dnešnej trase nereálna z dôvodu chýbajúcej odbočky Pražská - HLST a teda bude potrebné ju poslať na najbližšie trolejusové obratisko, ktorým je Centrál, teda defacto dnešná trasa L64 alebo
2) bude premávka trolejbusovej L32 možná vďaka výstavbe chýbajúcej spojky a tým pádom bude možné aj L64 skrátiť a následne zlúčiť s L32, hoci podľa mňa je prejazd linky cez Račianske a Trnavské mýto oveľa väčšia pridaná hodnota hodná meśkania ako ukončenie linky na mieste, kam aj tak nikto pravidelne nechodí a nehovorím o tom, ako sa ľahko celý ľavý pruh a odbočenie na HLST upchá.