Vsak vo Vrakuni (znova podla Google Maps, takze prosim neukrizujte ma ak to nepojde ) by sa to dalo:
Pri variante Pristav cez Slovnaftsku a po Kazanskej s moznou odbockou po Komarovskej.
Pri Variante po Gagarinke po Maly Dunaj po ceste/pri ceste, tam neskor by sa trata mohla "rozdelit" na kratky usek:
- v smere do mesta z Vrakunskej na Podunajsku a pred Ramadasa rodinne centrum potiahnut krizom cez Geologicku k Popradskej.
- v smere do Vrakune potiahnut od Popradskej po Priekopnickej/Geologickej na Vrakunsku
Odtial tahat trat po Komarovskej na Kazansku alebo po Vrakunskej na Uzbecku a na Kazansku.
- teraz to mozno skonci vo vode a v brownfielde, lenze co bude o 10-20 rokov? Nas pristav moze dopadnut ako Canary Wharf a potom bude neskoro stavat.
- ako navrhovala J&T, moze sa tam urobit skutocne velke parkovisko P&R, kedze tam mas D1 a R7, je to dost blizko centra aby ludia tych 5 minut v elektricke prezili a tym sme znizili auta v meste
- planuje sa dost velka stavba v okoli pristavu, ktora taktiez bude potrebovat nejak dopravit, a sam uznas, ze auta nie je kam dat
- bola by to alternativa k inej trati (ci uz po Prievozskej alebo Ml. Nivach), aby to nedopadlo ako v KV - jedna nehoda a kolaps.
- Po Prievozskej a Gagarinke som to navrhol preto, aby to nebolo prilis blizko druhej trati + aby to nahradilo trolejbusy
Alternativne by to mohlo ist este aj takto, ale je to uz skor soto navrh https://goo.gl/aU29SX
Myslím si, že o tomto vôbec nie je debata. Vízia JT električky po Prístavnej ulici je developerský návrh, keďže oni plánuju pokračovať v developovaní územia pozdĺž Prístavnej ulice. Prievozská radiála je roky uvažovaná po ulici Mlynské nivy a ďalej cez Domové role, okolo Slovnaftu na Kazanskú ulicu. V rámci tohto boli vybudované viaceré inžinierske stavby, ako napríklad podjazd pre električku pod Bajkalskou ulicou, podjazd pre električku pod diaľnicou D1, či nedávno asanované nadchody nad Kazanskou ulicou v Podunajských Biskupiciach. Táto trasa cez Prievoz a Domové role je oveľa zaujímavejšia, nakoľko ide o rozvojové územie. A vo Vrakuni by si to trasoval ako? Búral domy alebo v telese vozovky?
Pridaním električiek na Prievozskú len zvýšiš kapacitu na danej ulici, zatiaľ čo trasovaním po Mlynských nivách rozšíriš územie s dobrou obsluhou. Prístavná ma zasa tie negatíva, čo sa vyčítajú aj Pribinovej - polovica plochy izochrón ti skončí vo vode resp. brownfielde, akurát tu ti to nemá aká Eurovea vyvážiť. Preto sa mi vidí najrozumnejšie ťahať to stredom. Predsalen, aj preplet zasypaným podjazdom pod Bajkalskou a bývalým vlečkovým podjazdom pod traťou bude jednoduchší, než tú trať pchať do obchvatom kompletne prekopaného územia medzi prístavom a rondlom...
Lenze znova otazka, ci navrh J&T okolo pristavu, popod R7 a okolo Slovnaftu nebude lepsi - predsa len je tam omnoho viac miesta nastavbu ako poza Apollo BC + ci sa to potom neoplati viac tahat v buspruhoch po Gagarinke + to je o nieco kratsie ako navrh generelu cez Sysliu
To je vytrhnuté z kontextu, skúmalo sa trasovanie Prievozskej radiály, kde sa uprednostnilo vedenie trate cez Dunajskú a Mlynské nivy a vedenie po I. mestskom okruhu alebo po Landererovej sa neodporučilo. Neriešilo sa tam alternatívne prepojenie centra mesta s Ružinovom, ale generel odporučil, aby sa na to vypracovala ďalšia štúdia, ktorá preverí, ktorou oblasťou by takéto alternatívne spojenie malo byť vybudované. Generel však obsahuje množstvo hlúpostí, ako napríklad nedoporučenie električky na Štefánikovej a Suchom mýte, kvôli „konkurencii s trolejbusmi“. Predpokladám, že v Jasperse ho využili lepšie, napríklad na ňom šúpali zemiaky alebo ho použili proti zafŕkaniu podlahy a nábytku počas maľovania priestorov
"Experti z českého Centra dopravného výskumu, ktorí generel pre Bratislavu spracovali, v ňom tiež napísali, že neodporúčajú viesť trať cez Vajanského nábrežie, Pribinovu a Landererovu na Mlynské Nivy."
Takze vyrastie nam nove centrum s vyskovymi budovami, obchodnym centrom, s moznym dalsim rozvojom stavieb v okoli pristavu a neodporucaju tadial trat lebo...?
A vidim, ze hned v dalsom riadku sa vyjadril Mato a povedal co som si myslel
Hi...I would like to ask if i buy a 24 hour day ticket can i use it for the night line buses or i have to buy an extra ticket for night buses?
And for two pieces of baggage should i buy one luggage ticket or two baggage tickets?
Slovak Lines zacal do autobusov nasadzovat nove pokladne (zatial ich ma mensina vozidiel). Pozitivne je najma ze sa im konecne podarilo vyrazne zrychlit citanie a zapis dat na karte, takze odbavenie konecne prebieha ako ma s priblizne pol sekundou od prilozenia karty po tlac listka (a to aj pri prestupe s eCL, ktory je na starych pokladniach tragicky a caka sa aj niekolko sekund). Pokladne su vybavene aj citackou 2D kodov, hoci neviem ci ju uz pre mobilne listky vyuzivaju.
Zial ale nevyuzili prilezitost na vyraznejsie funkcne zmeny, takze odbavovanie prebieha rovnako nemozne ako doteraz (vratane milovanych nulovych listkov). Zaroven nove pokladne pouzivaju iny druh papiera, uz nejde o nejaky cistopis, ale obycajny biely lahky papier - rovnaky listok ako to tlaci by som si doma na pocitaci vyrobil za 5 minut, takze som zvedavy ako chcu riesit bezpecnost. Ono to totiz moze stacit pre SADky kde listok plati len na spoji kde bol vydany, ale v prestupnom systeme by doklady bez akehokolvek bezpecnostneho prvku fakt existovat nemali (nie ze by stare listky boli terno, ale aspon boli na niecom oficialnom).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
athioan
And for two pieces of baggage should i buy one luggage ticket or two baggage tickets?