Tak, ale keď si niektorí starostovia na vyjednávanie s BID zavolali na slovovzatých expertov. Nebudem menovať, ale raz sa tam vyskytol istý MUDr., ktorého funkcia bola "expert na cestovanie linkou 620.
No lenže S65 zachraňuje len školákov. Prvýkrát ide zo Senca až o 7:13. V tom čase už pomaly začína doznievať špička. Druhý vlak 7:58, to už je pomaličky koniec špičky, tým už ani školáci nechodia.
Práve prebieha v seneckom okrese menšia skúška kolapsu kvôli D4:
Lenivci, čo si vybojovali nové pridané spoje z Jelky mimo Senca do Bratislavy, ktoré obchádzajú Senec už cestujú pomaly 3 hodiny (Jelka 5:03 - autobus sa momentálne nachádza pri Logistickom centre BA, Jelka 5:43 - autobus je ešte len v Senci).
Všetky ostatné autobusy meškajú od 60 do 120 min.
Os vlaky opäť nechávali ľudí na staniciach, REXy sú plné, situáciu zachraňuje S65.
IAD sa zdrží od Senca až po centrum BA dokopy 3 hodiny.
Gratulujem vedeniu VÚC + BID, že sa na tento kompletný kolaps prizerá z gauča s vedomím, že sa na nás chystá ešte väčšie peklo, ako obyčajná rekonštrukcia Dialničnej cesty v Senci v jednom pruhu.
Prave som s otvorenymi ustami pozeral ako babenka v 30T prisla s elektricenkou k oznacovacu, pol sekundy rozmyslala a potom si ju suverenne oznacila ako listok...
V súčasnosti podľa môjho osobného názoru postačí, ak budú víkendy na linke 8 a 9 pravidelne so súpravami. Škodovky by sa doriešili vtedy, ak to bude organizačno-technicky možné.
Tu nešlo o jalové kilometre, ale skôr o to, kto z Rače mal hlavné slovo. A ďaľší dôvod bol ten, že sa plánovalo od 1.1.2017, že cez víkendy budú premávať s výnimkou linky 2 na všetkých linkách len Škodovky s vodičmi z oboch vozovní, ale to sa nerealizovalo, zabudlo sa na to a tam to niekde celé zamrzlo. Verím tomu, že nové vedenie mesta, ako aj poslanci MsZ, budú mať záujem riešiť nielen rozsah dopravy cez týždeň, ale aj cez víkendy a v noci
Pokiaľ sú volné dalšie vozy tak kludne no skôr na L8 kvôli obehom.
No určite ich nebrať s L5.
Samotnou L5 je to výlet v tej trase a nie ešte prestup cez pomalšie spodné centrum.
L50 sice jemne subehuje s elektrickami ale do centra nejde ani zdaleka, tam idu prave L8,L9 ktore su vysostne vysokopodlazne v pomere 1:5 ( 2:10 NP:VP)
L5 má najdlhšiu trasu a prestupom a obchádzkou cez spodné centrum cestovanie rozhodne neurobíš nijak atraktívne. Tie BUS linky sú rozhodne alternatíva , ktorú Rača nemá.
Nic v zlom, ale tich imobilnych cestuje tolko cez vikend ze musi byt aj L5 polovicne NP ? ADD2 nastupit do elektricky s plosinou hoc aj s 1 prestupom na Spitalskej je urcite lahsie jak prejst niektore chodniky a prechody im prisposobene.
Argument L50 , L61 je odveci. Na takej Ruzinovskej ked chces ist do centra su ti take tvoje spominane 39,50,61 useless.
Neviem čo ti prekáža NP na L5. Pri 15 min. int. ešte viac predĺžiť cestu z Rače do Dúbravky s prestupom na Špitálskej imobilným cestujúcim. Fakt super riešenie. Ružinov má komplet L50, L61 a 39 cez víkend nízkopodlažnú..
Z Rače nič iné do centra nejde..
Hádam by sa našli ešte dve NP aj pre L9 alebo pre L8 , kde sú kratšie obehy cez víkend.
Ja si to pamätám asi do 10-12 rokov na úseku Trnavské Mýto - Predstaničné námestie. Viem, že prvým vodičom to ukazovalo 30 km/h a ďaším 40 km/h. To je celkom nízka rýchlosť, tak teraz neviem, či tam nebola zelená vlna, alebo bola nastavená na MHD. Veľmi som dopravu v nejakom širokom kontexte nevnímal, ale viem, že otec to viac-menej dodržiaval a pokaždé mi ukazoval ako to funguje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike