#228475
ako som uvadzal v niektorom z predoslych prispevkov, Pekna cesta je jeden z radicov, ktore prave nie su Siemens, su dodane odbornikmi z CR a aj tam programovane - nie su v sprave Siemens, a teda Siemens nema na riadenie na tychto krizovatkach vplyv;
@228478
odpocet je vypnuty v kazdom pripade, ked nie je mozne dopredu vypocitat dlzku trvania daneho signalu - to je v pripade riadenia z KDI alebo urcitych specifickych dopravnotechnickych stavov; okrem toho - vedlajsie smery (chodecke alebo dopravne odbocenia a pod.) pokial su vybavene funkcnymi detektormi/tlacidlami, sa mozu spustat az po zaregistrovani radicom - ide o urcitu formu interakcie ucastnika cestnej premavky s krizovatkou.
#228480
snazili sme sa o obnovenie, bola vytipovana aj jedna lokalita na jej testovaciu prevadzku, avsak kedze signal zmizol z vyhlasky, dopravna komisia navrh zamietla;
Hej, len prepchate vlaky do centra a poloprazdna S65 naznacuju ze zvolena strategia posilnovania vlakov na periferiu nie je uplne stastna. A MDV ma klasicky na haku, dolezite je ze maju sotovlak po Pristavnom moste.
Mimochodom, od decembra bude vikendovy interval na linke Brno - Blansko 30 minut. Medzitym na linke Bratislava - Senec zostava superatraktivnych 120 minut.
Tak, ale keď si niektorí starostovia na vyjednávanie s BID zavolali na slovovzatých expertov. Nebudem menovať, ale raz sa tam vyskytol istý MUDr., ktorého funkcia bola "expert na cestovanie linkou 620.
No lenže S65 zachraňuje len školákov. Prvýkrát ide zo Senca až o 7:13. V tom čase už pomaly začína doznievať špička. Druhý vlak 7:58, to už je pomaličky koniec špičky, tým už ani školáci nechodia.
Práve prebieha v seneckom okrese menšia skúška kolapsu kvôli D4:
Lenivci, čo si vybojovali nové pridané spoje z Jelky mimo Senca do Bratislavy, ktoré obchádzajú Senec už cestujú pomaly 3 hodiny (Jelka 5:03 - autobus sa momentálne nachádza pri Logistickom centre BA, Jelka 5:43 - autobus je ešte len v Senci).
Všetky ostatné autobusy meškajú od 60 do 120 min.
Os vlaky opäť nechávali ľudí na staniciach, REXy sú plné, situáciu zachraňuje S65.
IAD sa zdrží od Senca až po centrum BA dokopy 3 hodiny.
Gratulujem vedeniu VÚC + BID, že sa na tento kompletný kolaps prizerá z gauča s vedomím, že sa na nás chystá ešte väčšie peklo, ako obyčajná rekonštrukcia Dialničnej cesty v Senci v jednom pruhu.
Prave som s otvorenymi ustami pozeral ako babenka v 30T prisla s elektricenkou k oznacovacu, pol sekundy rozmyslala a potom si ju suverenne oznacila ako listok...
V súčasnosti podľa môjho osobného názoru postačí, ak budú víkendy na linke 8 a 9 pravidelne so súpravami. Škodovky by sa doriešili vtedy, ak to bude organizačno-technicky možné.
Tu nešlo o jalové kilometre, ale skôr o to, kto z Rače mal hlavné slovo. A ďaľší dôvod bol ten, že sa plánovalo od 1.1.2017, že cez víkendy budú premávať s výnimkou linky 2 na všetkých linkách len Škodovky s vodičmi z oboch vozovní, ale to sa nerealizovalo, zabudlo sa na to a tam to niekde celé zamrzlo. Verím tomu, že nové vedenie mesta, ako aj poslanci MsZ, budú mať záujem riešiť nielen rozsah dopravy cez týždeň, ale aj cez víkendy a v noci
Pokiaľ sú volné dalšie vozy tak kludne no skôr na L8 kvôli obehom.
No určite ich nebrať s L5.
Samotnou L5 je to výlet v tej trase a nie ešte prestup cez pomalšie spodné centrum.
L50 sice jemne subehuje s elektrickami ale do centra nejde ani zdaleka, tam idu prave L8,L9 ktore su vysostne vysokopodlazne v pomere 1:5 ( 2:10 NP:VP)
L5 má najdlhšiu trasu a prestupom a obchádzkou cez spodné centrum cestovanie rozhodne neurobíš nijak atraktívne. Tie BUS linky sú rozhodne alternatíva , ktorú Rača nemá.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike