Nezmysel. Zmluva o prenájme môže obsahovať čokoľvek, podobne ako cirkev keď prenajala pozemok Lidlu v Petržalke, tak ho môže zaviazať mať v nedeľu zatvorené.
Aspoň elementárny rozhľad v oblasti práva by si mohol mať, aj keď nestudujes právo.
Ja si pamätám čo som napísal. Nechcel som zakázať 12-hodinové služby (ktoré by na tvojom príklade stačili dve), chcel som zakázať služby od 3:50 do 20:30.
Striedačov v inom štáte som zamestnávať nechcel (aj keď v tom nevidím problém), skôr som mal na mysli postupné vykonávanie linky. Opäť príklad z letectva: BA lietajú niektoré linky medzi Londýnom a Karibikom s medzipristátim ešte niekde v Karibiku. Posádky fungujú tak, že posádka letí z Londýna do prvej zastávky v Karibiku, tam má pár dní pauzu počas ktorej niektorý deň spraví kolečko do druhej zastávky v Karibiku a naspäť a potom ide domov do Londýna. V autobusovom príklade, vodič ide z Bratislavy niekde do Nemecka (alebo inde), tam má pauzu (bus po ňom prevezme vodič čo išiel z Bratislavy deň-dva pred ním), potom ide s iným busom do Bruselu a naspäť, opäť pauzuje v Nemecku a potom ide domov.
Ešte raz. Mesto nemá v kompetencii riešiť cenotvorbu. Prenajíma jedine pozemok.
Podobne ako pri stánkoch na Vianočných trhoch ,aby si to lepšie pochopil. Tam to ide formou dražby. Je už na tebe či dáš za lokšu dve-tri eurá alebo nedáš...
S tebou je ťažko diskutovať, keď si často ani nepamätáš, čo si napísal pred hodinou, alebo si vkladáš rôzne nepodstatné argumenty.
Chcel si zakázať dlhé služby a ja som upozornil, že v niektorých medzinárodných linkách (a mmch existuje aj iná, ako pravidelná doprava) by bolo treba navyše vodiča, úplne zbytočne.
Nápad na zamestnanie striedačov niekde po trase v inom štáte ani nestojí za komentár...
Pozerám že priamy spoj Bratislava - Brusel je 20 hodín, to je na dvoch vodičov s 11-hodinovou službou + prestoje.
Inak som nikdy nerozumel dogme SADiek voziť dvoch vodičov z ktorých jeden spí na prednom sedadle, namiesto toho aby sa prestriedali a mali v mieste striedania odpočinok. Asi dogma že voz musí byť pridelený.
Tak ono samozrejme nie je prekvapením, že keď sa pýtaš vodičov čo dnes jazdia v Slovak Lines, tak dostaneš reakcie najmä od ľudí ktorým ten režim v Slovak Lines vyhovuje. Tí ktorým ten režim nevyhovuje tam asi nejazdia Keby si zas totožný rozpis služieb dal vodičom DPB tak by odpoveď zrejme bola niekde inde.
A samozrejme okrem preferencií je tu otázka bezpečnosti. Ja osobne sa snažím nešoférovať ak som sa poriadne nevyspal (také cesty tlaćím do verejnej dopravy, ak to ide) a dosť ma desí že mám sadnúť do autobusu k vodičovi čo nemal riadny odpočinok.
SAD Presov to tak robi. Uz dlhe roky. Jeden vodic ("navazac") dovezie bus do Prahy a potom tam ma pobyt, zatialco zvysni dvaja otocia Londyn.
Za seba poviem len tolko, ze zvrhle planovanie sicht je hlavny dovod, preco mozem j...t pracovat pre slovenskych zamestnavatelov. Cez plat sa prenesiem. Cez 300 hodin v praci nie.
Si to nepochopil. Bratislava - Brusel je viac ako 12 hodín. Takže by boli vodiči buď traja, alebo ak by sa niečo possalo, tak zostanú stáť v belgickom poli, lebo veď ten vodič, čo ráno začínal, sa nemôže dotýkať volantu v rozmedzí väčšom ako 12 hodín. ?
Však sa chodíš každú chvíľu voziť po regióne, popýtaj sa vodičov, ako si zariadili súkromný život. ?
My (ja a Mike) sme pri reorganizácii MHD v PB narazili pri tvorbe turnusov na to, že vodiči chceli mať zachovaný dovtedy existujúci režim, kedy dva dni jazdí od rána do večera a dva dni má voľno. Počas toho voľna sa venovali rodine, záhradke, rybárčeniu.... Takže len veľmi málo turnusov (neviem, či nie len jeden - NP garant) mali striedanie uprostred dňa na trati. O prácu v režime 4+2 alebo 5+2 tam teda nebol záujem.
Inak, ja by som v práci tiež viac preferoval pracovnú dobu 4 dni po 10 hod., príp. 3-4 dni po 12 hod. a a zvyšok voľno. Pri režime 5 dní po 8 hod. zabijem kopu času v práci a cestou z/do práce a voľný čas nemám skoro žiaden.
Prenájom je predpokladám Cech taxi. Ktoré nákupné centrum tu obmedzuje alebo si vyhradzuje vstup určitých taxíkov pred ich centrá?
Mesto predsa nemá v právomoci cenotvorbu taxislužieb a ani iných služieb. To môžeš aj pri hoteloch tvrdiť ,že turista z Ázie zaplatil za noc 200€ a dalo sa vyspať aj za 70€.
Ja ,keď niekam cestujem a nie som si istý cenou resp. tam nefunguje Uber tak si cenu dohodnem dopredu.
Ahojte, možno je to mimo témy, ale všimol som si, že L53 už nerobí dojazdy z Vajnor po Vozovňu Trnávka (okrem 1 spoja cez víkendy). Idú tieto spoje služobne, alebo je to riešené inak?
Bolo by potrebne aby vodici mali dlhsi odpocinok (ako v destinacii, tak potom doma). Ano, celkovo to zvysuje potrebu vodicov (pocet vodicov na ten ktory spoj by to nemenilo). A? Podniky od DPB cez SADky po ZSSK tu nariekaju ako nemaju vodicov (v pripade ZSSK aj sprievodcov) ale potom tym par co to este robia naplanuju uplne debilne sluzby a cuduju sa ze im dalej odchadzaju. Tak si treba vybrat. Ak budu pracovne podmienky zle, tak to v ekonomickej situacii rekordneho nedostatku ludi nebudu ludia taketo nezmysly robit.
Kamarat lieta ako cabin crew a je normalne ze v destinacii maju 48-72 hodin (podla destinacie) + cakanie do casu najblizsieho odletu a potom doma zas niekolko dni volna ako kompenazaciu za to ze boli styri dni prec (pri najdlhsich destinaciach je doma dokonca 6 dni!).
Žiadne nákupné centrum by si neumiestnilo takýto scam na svoj pozemok.
Iba Magoriát a smerďácke letisko prenajíma stanovištia mafii.
Nesrovnal je primátorom mesta - vlastníka pozemku.
Šikovný taxikár urobí s týmto cenníkom účet 35€ za jazdu k prezidentskému palácu pre turistov napr. z Ázie
Tak ako sa prevadzkuju dialkove linky napr. v leteckej doprave. Klucom je tu dostatocna doba odpocinku po istej dobe jazdy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike