Aaaa toto som skusala..ked nejdem uplne pri kraji, vodici MHD zvyknu robit naschvaly, ako liznut riaditka, trubia a pod. Pripadne pouzivaju rozne pomenovania na moju adresu
Kamera je skvely napad, mozem pouzit moju go pro - na kazdej ceste po Zahradnickej je podnetov plno, na Prievozsku mi staci natocit dve minuty pre kvalitny material:) tiez ma napadlo ze by som to pozdielala na vsetky mozne media, ale robit taketo negativne meno konkretnemu vodicovi by sa nemuselo oplatit, nikdy nevieme ake ma pozadie....
Ahojte,
mam velky problem s presuvanim sa na bicykli na cestach, po ktorych chodia aj vozidla MHD. Tak 1 z 3 ma prinuti uplne zastavit bicykel a rychlo sa supnut na chodnik, pretoze ma tak vytlaci na okraj cesty, ze si deriem kolesa bicykla o obrubnik pri ceste. Dvakrat som uz spadla pri takejto kolizii. Vzdy som si napisala cisla autobusov aj casy. Je niekde miesto kde mozem zverejnit, ze sa take cosi deje? Ze by bol dany vodic upovedomeny? Resp. mozno by bolo fajn vsetkych vodicov MHD informovat o fakte, ze ich vozidla maju viac metrov a ked ma obchadzaju s presnostou na centimeter a nasledne sa zaradia predo mna, zadnou castou svojho autobusu ma stlacia ku chodniku, pripadne vezmu so sebou. Fakt neviem na koho sa obratit, ale je to velmi velmi nebezpecne a myslim si ze je len otazkou casu, kedy sa nieco naozaj vazne stane.
Zase niektoré el.tabule uvádzajú pri električkách cieľ konečnú zastávku bez mestskej časti kam idú.
Čiže, len "Komisárky" alebo "Astronomická" a príde električka s cielom len Rača alebo Ružinov.
Ani nebudem rátať koľkokrát som počul:
#bratislavajehornatá,
#vbratislavejezima,
#vbratislavesuuzkeulice,
#bratislavajeriedkoosidlena,
a pod.
ako argumenty proti podpore mestskej cyklodopravy. Ostatne, aj politici by si mohli uvedomiť, že nedá sa donekonečna zachovať status quo a tváriť sa, že podporou IAD neobmedzujem MHD a opačne. Platí aj pre cyklo.
Cyklo-bus pruhy vznikajú iba z dôvodu, že na právnických a policajných školách sa nevyučuje logika. Zákon určuje cyklistom jazdiť (aj na Pražskej a Prievozskej) pri pravom okraji vozovky. Bodka.
hmm cyklista v strede (aj tam kde je pruh dostatocne siroky na to aby sa dal obehnut ak je pri krajnici) ? a teraz si predstav ze co to spravi s dopravou ked takych cyklistov zacne byt viac...
ani auta neboli problem kym ich nebolo vela...
Ako spomínaš - bývam pri Račianskom mýte a občas idem niekam v rámci mesta ekologicky, na bicykli.
V smere do centra / Petržalky je to viacmenej v pohode (Radlinského ul. + Obchodná / Špitálska ul. s cyklopixlogrammi. V opačnom smere na Raču tiež v pohode - cez Sibírsku a potom popri Račianskej. Nič moc trasa, ale tak dá sa.
Problém mám v smere na Ružinov, ale hlavne v smere na SAV a ďalej na Patrónku. Buď cez Jaskový rad a Kramáre alebo cez Šancovú a Pražskú.
Obrazne.
Je priam neuveritelne, ako "vsade som sa odfotil" dokaze smahom ruky vycarit pol miliona (btw. povodne sa hovorilo o 460 tis, teraz uz 500 a realny ucet bude urcite zaujimavy), ked sa mu mesto a najma doprava rozpada pod rukami. Hlavne, ked je na druhej strane "nas clovek"...
To je naozaj taky velky problem najst prepojenie Ozzi-Bela-Robertko-IvoN?
btw. Pri prezentacii dalsi udernici, tentokrat z PigMedia pred rokom tvrdili, ze porovnatelny pocet bicyklov a dock stanic zabezpeci za 1-1,5 miliona eur.
Nesrovnalova verzia2018 je 1,5 miliona "da" Slovnaft + 0,5 miliona prida mesto (verzia2017 bola za mesto 460 tisic). Zda sa mi to, alebo niekde skoncilo odhadom 500-800 tisic eur v "lufte"?
Dúfam, že môj príspevok nevyznel príliš anticyklisticky. Chcel som povedať toto:
Na Dubovej ulici, Úprkovej ulici, na Leškovej ulici, na Kukučínovej ulici a pod. cyklopruh nepotrebujem. Stačí, keď sa funkčnými fyzickými spôsobmi (bežnými zo zahraničia - ako napr. šikany, jednosmerky a pod.) spomalí doprava, ktorá je na 95 % zdrojovo-cieľová. Stavať tu cyklotrasu je nerozumné nakladanie s verejnými priestormi a navyše vzdušný zámok, ktorý nikdy nebude priorita. Ak sa na to zamerajú politici, potom hrozí, že ani ten traffic-calming nebude (scenár Filialka a metro v BA nemusím bližšie špecifikovať). Náš talent na jednoduché a lacné riešenia postupne nabaľovať sci-fi riešenia je naozaj unikátny.
Na uliciach ako je Brnianska, Pražská, Račianska a pod. cyklotrasy potrebujem. Ľudí, ktorí tam dnes jazdia považujem za samovrahov. Ak tá cyklotrasa zabezpečí, že pri tranzitnej komunikácii zabezpečí pre cyklistu spojenie medzi dvoma upokojenými zónami - je to dobrá cyklotrasa.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si
ani auta neboli problem kym ich nebolo vela...