Reakcia na: 810zssk #227766:
Obrazne.Je priam neuveritelne, ako "vsade som sa odfotil" dokaze smahom ruky vycarit pol miliona (btw. povodne sa hovorilo o 460 tis, teraz uz 500 a realny ucet bude urcite zaujimavy), ked sa mu mesto a najma doprava rozpada pod rukami. Hlavne, ked je na druhej strane "nas clovek"...
To je naozaj taky velky problem najst prepojenie Ozzi-Bela-Robertko-IvoN?
https://www.sme.sk/c/3150060/do-libye-idu-aj-filo-s-vilagim.html
btw. Pri prezentacii dalsi udernici, tentokrat z PigMedia pred rokom tvrdili, ze porovnatelny pocet bicyklov a dock stanic zabezpeci za 1-1,5 miliona eur.
Nesrovnalova verzia2018 je 1,5 miliona "da" Slovnaft + 0,5 miliona prida mesto (verzia2017 bola za mesto 460 tisic). Zda sa mi to, alebo niekde skoncilo odhadom 500-800 tisic eur v "lufte"?
Ike
Na Dubovej ulici, Úprkovej ulici, na Leškovej ulici, na Kukučínovej ulici a pod. cyklopruh nepotrebujem. Stačí, keď sa funkčnými fyzickými spôsobmi (bežnými zo zahraničia - ako napr. šikany, jednosmerky a pod.) spomalí doprava, ktorá je na 95 % zdrojovo-cieľová. Stavať tu cyklotrasu je nerozumné nakladanie s verejnými priestormi a navyše vzdušný zámok, ktorý nikdy nebude priorita. Ak sa na to zamerajú politici, potom hrozí, že ani ten traffic-calming nebude (scenár Filialka a metro v BA nemusím bližšie špecifikovať). Náš talent na jednoduché a lacné riešenia postupne nabaľovať sci-fi riešenia je naozaj unikátny.
Na uliciach ako je Brnianska, Pražská, Račianska a pod. cyklotrasy potrebujem. Ľudí, ktorí tam dnes jazdia považujem za samovrahov. Ak tá cyklotrasa zabezpečí, že pri tranzitnej komunikácii zabezpečí pre cyklistu spojenie medzi dvoma upokojenými zónami - je to dobrá cyklotrasa.