No to by však potom znamenalo, že trať z Kittsee (A) a z Rajky (H) by sa pri Krajskom riaditeľstve PZ na Kopčianskej nemala stretať v jednom bode, ale ísť súbežne a separovane vedľa seba. Potom by aj koľajisko v petržalskej stanici malo byť rozdelené na dve časti. Škoda, že nemám aspoň ortofotomapu Bratislavy, musím si vypýtať z VKÚ.
Ked uz sme pri tom, tak cele Trnavske myto by si ziadalo komplet rekonstrukciu, lebo vsetky zastavky okrem bus+tbus smer stanica a bus 31, 39, 78 a 512 (nova) su nevyhovujuce. A to aj elektrickove, kde nastupistia vyzeraju otrasne, su tam porozbijane okna a ten hlinikovy design 70-tych rokov tiez nie je buhvico...
Re #22763 Sarko: Hehe, no ani mnozstvo polskych dialnic nie je ziadna slava, o Lotyssku a Estonsku ani nehovoriac ;-)) Ale na severe to nepotrebuju, pri ohladuplnusti ich vodicov a pocte aut, su ich cesty oproti Polsku uplne super. Kiez by aj u nas boli
No to mi je jasné, že železničné, ale ku železničnej trati je to predsa oveľa ďalej (najbližšie asi až v Petržke), kdežto ku 600V stačí pár krokov z Olejkárskej na Šafko
All:
Keď sme už pri tom nápätí, vie mi niekto povedať, pokiaľ presne, resp. v ktorých miestach sa nachádza úsek, kde je "rakúske" nápätie 15 kV/16,7 Hz na trati z Kittsee? Pod týmto nápätím by mali byť troleje ešte aj v Petržalke. Žeby pred spojkou v smere z Rajky a Rusoviec?
Ked ja nemam cas:-(. Ale strucne - vymena MG za statak je zalezitost radove do miliona a jednoho dna, vymena vyzbroje zalezitost kompletneho odstrojenia vozidla a radove niekolkych milionov. A robit vymenu vyzbroje bez reko interieru je blbost - vznikle paskvil typu T3G, kde vlk ani nezisti, ze ide v dacom modernejsom, okrem toho, ze ta tramway "nejako divne kvici". A preco tedy neprotestujes proti BUSE u nereko vozov a preco sa dozadujes novych pantakov na ciferske vozä, ked to su cenove i narocnostou velmi podobne rekonstrukcie.
I.
Tak mi to vysvetli, ked si mudry. Akoze viem ze MG su strasne poruchove, jeden voz jazdi pocas svojej zivotnisti s 15 MGckami, ale nedalo by sa dat tam aj inu vyzbroj?
no neviem, ako by rozbili tu trat, ked v inych mestach trat zatial nerozbili problem bude asi v tom, ze pani z DPB zaspali dobu a nechapu, ze ked nemaju peniaze na _realne_ zlepsovanie cestovania, mali by zlepsit aspon komfort cez drobne zmeny, akou by bola aj tato...
Apropo, dopocul som sa, ze zrychlovacova suprava 7825+7826 dostala miesto MG staticky menic! Zevraj ho namontovali niekam pod podlahu. A ja som sa ako debil cudoval, preco to MG je take tiche a pri kazdom vypadku (delic, kritovatka s Tbusom) nabehne az po 10 sekundach. Co je to za zvrhlost, davat do zrychlovacoveho voza staticky menic, nemala by sa tam dat rovno aj nejaka ina vyzbroj? Nechapem co mala tato rekonstrukcia akoze byt. Ked niet penazi na celu vyzbroj, tak aspon menic, nie?
Velmi ocenujem wap pristup. Dnes mi usetril nervy, ktore mi vytekaju vzdy, ked vidim necitatelne CP. Som novacik vo WAP - je mozne cez WAP zistit spojenie aj s prestupami, ked vstupnym udajom je cas prichodu do cielovej zastavky, pripadne cas odchodu z nastupnej zastávky.
Ale to A-cko by mohlo znamenat aj kategoriu, nie? Napr. v Spanielsku by D1 znamenalo cestu najhorsej kategorie cislo 1
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
A odkiaľ zoberieš 25 kV/50Hz? Nestačí len toť 600V? Alebo chceš istotu, že veľké zviera nezvládne poriadnu dávku nápätia?