Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ondrej.blazko #227511:
Nech sa páči, Google mapy 🙂
treba spracovat interaktivnu mapu kde zaznacim svoju polohu a miesto kam sa potrebujem dostat, a nasledne mi zobrazi trasu, cenu, cas a alternativnu trasu...
Reakcia na: S499.1023 #227485:

stále sa opakujúca situácia - ak nemáš argument zaútoč na autora,miesto toho aby trocha podumal o probléme a našiel argumenty a nie kubáčkovské dnes už osvedčené matovičovské metódy
Reakcia na: Joyki #227508:
Predpokladam ze on pisal o prestupe na autobus.
Reakcia na: JerryBA #227502:
Vlak do Záhorskj Vsi neodíde, kým nepríde vlak z Bratislavy. Tam je prestup garantovaný.
Reakcia na: AndyNO #227501:
Tak to je úplne frekventovaný prestupový ťah teda...
Reakcia na: Max #227505:
tak ale to by pán Maruška nesmel svojou šikanou vyhnať všetkých schopnejších z dopravného úseku že ano 😃 ... potom by aj všetko nemeškalo ... mimo toho že vôbec nemá podporu mestské zastupiteľstva, ale moc sa im nedivím, na to že bol 4 roky bol šéfom poslaneckého opozičného klubu za Ftáčnika tak to vôbec nezvláda
Reakcia na: sunogdy #227503:
Prečo sa takéto úžasné titulky objavujú v médiách pravidelne každé 4 roky pred voľbami?
Čo tak radšej nejaké výsledky práce pána asfaltéra, pardon, primátora za ostatné 4 roky? ?
V tomto clanku (https://bratislava.sme.sk/c/20899561/buduju-nove-elektrickove-trate-bratislavcania-si-na-ne-pockaju-roky.html) ma zaujala spojnica Racianska-Vajnorska-Ruzinovska, ako aj prepojenie Slovnaftu s Vrakunou a Podunajskymi Biskupicami a tiez prepojenie Petrzalky a Ruzinova. O inych projektoch viem, ale tieto tri som zatial nezachytil. Nemate niekto viac info co su to za plany?
Reakcia na: Miro #227498:
Vlaky by nemali meškať. Na druhej strane keď som sa vracal do Bratislavy ICčkom, tiež prišiel načas a odchádzal s 10 minútovým meškaním, ale preto, že čakal na zmeškaný osobák z Čadce. Keby som bol v tom osobáku a IC by už odišlo možno by som frflal na to prečo nemohli zdržať ten IC vlak v stanici.

A k tomu garantovanému prestupu alebo priamemu spoju. Na takej trase BA - Záhorská Ves je možnosť ísť priamo z Bratislavy z Nív do Záhorskej Vsi napríklad o 11:55 busom alebo kratšie na vlak o 12:16 z hlavnej stanice s prestupom v Zohore, kde je teoreticky na prestup na stanici 6 minút. Ak by ma netlačil čas asi by som si vybral ten priamy bus, lebo negarantovanie prestupu v prípade meškania v súvislosti s 120 minútovým intervalom, ak by som išiel cez víkend tým smerom je veľké riziko ostať trčať v Zohore navyše 2 hodiny.
Inak považujem, za celkom dobrú vec, že sa teraz dá použiť bus v rámci Zohora ako približovadlo na druhý koniec dediny ak ide niekto vlakom a má cieľ pol hodiny pešo od stanice.
Reakcia na: 810zssk #227500:
Nie všade boli prestupy tragédia?
Pravidelne som okolo 11-tej ráno cestoval 740-kou do Zlatých Klasov a odtiaľ do Senca...doteraz som čakal na zastávke cca 20 minút, teraz mám čakať skoro 40 minút...
Reakcia na: rini17 #227497:
Ja aj celkom rozumiem obavam ludi z prestupov, kedze doteraz boli prestupy v regione tragedia. Dolezite je aby teraz zacali ziskavat pozitivnu skusenost a to sa nemusi stat ak sa aktualne na papieri pekne CP nebude darit v praxi naplnat. Preto sa dost divim ze sa niekto odvazil spustit system v takejto polovicatej podobe bez garancie nadvaznosti.
Reakcia na: Mike #227495:
Ono sa im nečudujem. Je ťažko meniť 50 ročné návyky. Naučené cesty a pod.
Veď s CP roky poriadne nehýbalo.

To, že som ich videl denne chodiť prázdne v zhlukoch počas špičky po Bratislave ich netrápilo. Väčšina sa tomu prispôsobila a začala používať auto..
Ostali len dôchodcovia a študenti , ktorý neriešili státie v kolónach.
Reakcia na: rini17 #227497:
Presne tak. Cestujúci má mať garantovaný prestup alebo priamy spoj. Ak mu niekoľkokrát prípoj ujde, začne hľadať iné možnosti. Ak to nebude priamy spoj VHD, bude to v lepšom prípade skúter či bicykel, v horšom prípade, ktorý nechceme, to bude auto.

Riešením je buď čakanie na prípoje alebo hustejší interval, aby aj v prípade nestihnutia prípoja cestujúci nečakal dlho (povedzme do 15 minút).

Ešte by bolo jedno riešenie, že by verejná doprava nemeškala, ale to je u nás sci-fi. A nehovorte mi, že za meškania môžu len autičkári. Minule som bol svedkom, ako IC vlak, výkladná skriňa slovenských železníc, prišiel do Žiliny s trojminútovým náskokom a odchádzal s desaťminútovým meškaním. Skrátka u našich železníc 5-10 minút nie je žiadna miera.
Reakcia na: Mike #227495:
To je pohodlné hodiť všetkých cestujúcich do vreca "sú to kkti čo si chcú sami vyberať kade má ísť autobus".
Ja nemám problém prestupovať. Lenže, a už som to tu riešil, u mňa všetky prestupy na vlak začínajú linkou z Bratislavy cez Vajnory, ktorá bude zaručene často meškať a potom nestihnem spoľahlivo prestúpiť. A nedokážem to nikomu vysvetliť, hneď ma každý hodí do horeuvedeného vreca...
Reakcia na: Peon #227492:
To sa nijako nevyrovnáva. Vyrovnávky pri objednávaní PAD nie sú. BSK platí všetky linky SL (aj do Chtelnice - okres Piešťany, aj do Gabčíkova). Trenčiansky kraj platí zrejme všetky prímestské linky SAD TN, jedine že by si robili tú linku do Ba na ich komerčné riziko. Ináč aj tu je posun, lebo kým pôvodne mali v Ba iba zastávku ŽST Vinohrady v smere na Nivy (ak vôbec), a smerom von z mesta išli vždy po obchvate a Rybničnej (lebo stáli najbližšie tušim až v PK), tak po novom (od zmeny CP) stoja na ŽST Vinohrady už aj smerom von z mesta.
Reakcia na: Peon #227494:
To sú cestujúci, ktorí presadzujú názor (a sú kvôli tomu ochotní zavolať aj všetky televízie a rádia), že im nikto nemôže určovať (prikazovať), ako a kade majú cestovať. Že aj vo verejnej doprave majú mať právo voľby (a dokonca často požadujú výber, aký im SL umožňoval pôvodne - teda rýchly priamy autobus, zastávkový priamy autobus, autobus s prestupom na vlak v žel. stanici, ...)
Teraz skúsim byť stručnejší: Niekde som si nechtiac vypočul od iných cestujúcich kritiku na zmeny v cestovných poriadkoch Slovak Lines od 19. 8. 2018 za zrušené priame spoje do / z Bratislavy. Kritici si odomňa nenechali poradiť, že práve prichádzajúci červený autobus ich môže odviezť na najbližšiu železničnú stanicu kde nadväzuje vlak do Bratislavy. Cestovný lístok až do Bratislavy (platný aj na vlak) by si mohli kúpiť už v autobuse, lebo je to integrovaná doprava. Navyše pravdepodobne by im ten lístok zopár minút platil aj na MHD v Bratislave...

Ich argument bol, že oni chcú ísť na autobusovú stanicu v Bratislave a nie na železničnú... A že oni chcú ísť do Bratislavy bez prestupu... Vodiča sa dokonca pýtali či ide do Bratislavy napriek tomu, že autobus bol jasne označený kam ide (inde)... Od ľudí v strednom veku som očakával iný prístup... Neviem ako to dopadlo: Ak zostali čakať na priamy spoj do Bratislavy v horúčave vonku na zastávke, tak to si museli počkať až 2 hodiny na spoj linky nezaintegrovaného dopravcu...

V tomto prípade dokonca bola prekvapujúco aj druhá alternatíva, ktorú som zistil až neskôr: V jednej obci bolo možné prestúpiť na druhý autobus (takisto Slovak Lines a samozrejme tiež na 1 cestovný lístok), ale takým spôsobom trvá cesta do Bratislavy o trochu dlhšie ako kombináciou autobus + vlak. Ale asi ani to by sa im nepáčilo, lebo by museli prestúpiť z jedného autobusu do druhého...

Reakcia na: Joyki #227491:
Nie sú v každom bode iba otázky. Má aj nejakú informačnú hodnotu. Ak neveríš, tak si ho prečítaj. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement