Oprava zastávky ŽST Petržalka bola ukončená, ale zase to spravili klasicky slovensky: Obrovskú prepadlinu vyfrézovali a zaliali to betónom, takže je preč. No keď sa človek započuje, tak pri každom prejazde autobusu započuje pekné buchnutie. Päť metrov od opraveného miesta povrch praská a už sa prepadáva, o rok môžu zastávku opravovať zase...
Proste paráda. Retardované mesto.
Proste paráda. Retardované mesto.
810zssk
Cielovy stav ktory si popisal je fajn, ale jeho realizacia bude trvat dlho (predpokladam ze dnes hovorime o rokoch kym to bude cele fungovat). Dovtedy hodime rukami do vzduchu a budeme akceptovat ze autobusy postavaju po zastavkach 5 minut, s tym ze vsak niekedy o par rokov to vyriesime? Ja som presvedceny ze toto je vec na ktorej moze spadnut cela optimalizacia, lebo bez dobreho plnenia CP v kombinacii s negarantovanim pripojov sa cely pekny cestovny poriadok moze rozsypat uplne spektakularnym sposobom. A ked ludi donutim prestupovat aby im nasledne usiel autobus jazdiaci v intervale 2 hodiny, tak budem potrebovat vela stastia v dalsiom presvedcani samospravy ze to viem robit.
Dve dolezite poznamky:
1. Vyriesenie klucoveho problemu nevyzaduje vymenu zariadeni, len update SW.
2. Nikto nepovedal ze odbavovaci system musi byt vo vlastnictve dopravcu. Napr. v IDS JMK ak sa nemylim su pokladne v regiobusoch majetkom KORDISu. Cize to ze dopravca sa o par rokov meni nemusi nevyhnutne mat dopad na financovanie noveho HW - ak ten bude vo vlastnictve BID, alebo BSK, moze byt jednoducho pri zmene dopravcu posunuty tomu novemu.