Tento jav sa rozmohol vo veľkom tak týždeň dozadu, teda začiatkom júla. Predtým som registroval že sa nezobrazujú iba 7943+44, občas aj 7109. RDST majú funkčné (aspoň vyzerajú byť).
Vážený, rozmohl se nám tady takovej nešvár: väčšina krasňanských súprav je neviditeľných - na zastávkových tabuliach sa nezobrazujú (ani na virtuálnej tabuli tu na stránke). Týka sa to väčšiny T6,T3G a tak isto aj T3S 7301+02. U T6 sa zobrazujú odchody iba pri vozoch: 7901, 7917, 7921, 7923, 7949 a možno aj nejaké ďalšie. To po trase linky 5 sa môžu rovno demontovať všetky zastávkové tabule, keďže ukazujú veľké ... (nič).
Tak nám akosi vykapali nielen Tedomy, ale aj SOR-y 9.5 a dokonca SOR-y 10.5 m. Niektoré autobusy už po 8-9 rokoch prevádzky. Nie je to luxus? 25-ročné kĺbové Karosy jazdia (a budú musieť, keďže za ne nie je náhrada) a na druhej strane takéto plytvanie - vyraďovanie 8-10-ročných vozidiel. Viete to niekto vysvetliť? A čo s vyradenými autobusmi bude? Šrot, či odpredaje? Ak by sa predávali ďalej, tak by som tomu z ekonomického hľadiska rozumel - vyradiť, kým sa za ne dá ešte niečo utŕžiť. Ale ak majú ísť do šrotu, je to bohapusté plytvanie. Blížime sa k socialistickým pomerom, keď sa ŠM 11 (a neskôr aj prvé série Karos) vyraďovali už po 5-6 rokoch! A ak boli zlé - tak potom by mali popoťahovať toho, kto také paškvily kúpil. Lebo tak či tak, je to ekonomicky katastrofálne plytvanie, obe možnosti sú zlé (1. boli to zlé vozidlá, súce na vyradenie - chyba, že sa vôbec niečo také kúpilo alebo 2. vozidlá sú ešte stále súce, ale čo s nimi, keď sa nezmyselne nakúpilo veľa krátkych/malých vozov i keď sme ich nepotrebovali). ?
To bol zrejme zahraničný stroj. Inak čo sa týka poľnohospodárskych strojov z Levoče, tak cestujúci možno ešte nevydýchnu, lebo slovenský John DeLorean vraj má syna, ktorý to po ňom môže prevziať.
Nezabúdaj, že nádrž je jedna z najbezpečnejších vecí na rôznych lietajúcich geretoch.
Možno skúšal elektrický pohon, začala sa vybíjať baterka a len sa chcel nabiť z tej VN / VVN linky, ktorú nakoniec roztrhol (prípadne prepálil odberom) ?
Inak mohlo sa stať, že to nedal podľa vidu (teda VFR), proti slnku nad horizontom nie je problém prehliadnuť aj VVN linku. Prípadne náhly zdravotný problém...
Ale ak sa mam ako laik vyjadrit, podla toho ako je ten vrtulnik neobhoreny, tak mu asi doslo palivo a pri pokuse o pristatie to prosto nesrovnal a nabral kable.
Ike: podla informacii on pilotoval vrtulnik (sam). A ci (ne)zvladol VFR - mozno ze mu zasvietilo slnko do oci a klesol (co je dost chyba) alebo mu prislo zle, doslo palivo, atd, tazko povedat, co sa stalo.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko