Keď už sa chceme hrať na nejakú tú integrovanú dopravu, tak aj ten CP by mal mať rovnaký formát, aby cestujúci nemusel lúštiť u každého dopravcu iné sudoku.
A ak lajná nie sú schopné spraviť aspoň 2 linky z jednej 245 či z jednej 260 alebo majú dokonca tri verzie linky 727, tak chyba asi nebude v cestujúcich, ktorí by zrejme radi uvítali prehľadný CP...
Tak podľa mňa je prehľadnosť aj v tom, že mi stačí sa pozrieť na jednu stranu a hneď vidím všetky odchody, tak si viem cestu určite lepšie naplánovať, ako keď budem listovať piatimi stranami plnými poznámok a vlakov, ktorými ani cestovať vrámci IDS nemôžem (EC).
(Inak to som stále ja, 7ross7, ale zmenil som si prezývku.)
Cize klasicky sad bordel - namiesto 2-3 liniek s jasnymi trasami drbnu vsetko do jednej a hladaj si medzi vlnovkami, ci to zastavuje tam, kam chces ist...
To odkiaľ kam a za koľko sa možno dozvieš na S65. Už na S55 máš v každom smere min. tri varianty a na takej S20 máš:
- REX do Viedne
- REX po MA a ďalej do Kútov ako Os
- Os po MA
- Os do Kútov
a neviem, či sa nenájde aj nejaká ďalšia odchýlka.
Takže v MHD formáte budeš mať min. 3 poznámky a časy príchodov ti tiež sedieť nebudú, takže kedy a za koľko sa vôbec nedozvieš.
Tak v com je to prehladnejsie je zvyk. Bratislavcan je dlhe roky zvyknuty na isty format CP. S malymi obmenami, ale logika je stale rovnaka.
Z CP od 7ross7 som hned vedel odkial, kam, kedy a za kolko. Tvoj CP som musel zacat studovat a velmi rychlo ho zavrel, ako neprehladny.
To mi nešlo do hlavy, ako mohla ísť trojka cez Saleziánov, veď tade žiadna Račianska električka nechodí, ani po Trnavskom mýte.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Al eteraz odhliadnime od tradičného SAD bordelu, kde je milión rôznych poznámok a zachádzok.