Keď už sa chceme hrať na nejakú tú integrovanú dopravu, tak aj ten CP by mal mať rovnaký formát, aby cestujúci nemusel lúštiť u každého dopravcu iné sudoku.
A ak lajná nie sú schopné spraviť aspoň 2 linky z jednej 245 či z jednej 260 alebo majú dokonca tri verzie linky 727, tak chyba asi nebude v cestujúcich, ktorí by zrejme radi uvítali prehľadný CP...
Tak podľa mňa je prehľadnosť aj v tom, že mi stačí sa pozrieť na jednu stranu a hneď vidím všetky odchody, tak si viem cestu určite lepšie naplánovať, ako keď budem listovať piatimi stranami plnými poznámok a vlakov, ktorými ani cestovať vrámci IDS nemôžem (EC).
(Inak to som stále ja, 7ross7, ale zmenil som si prezývku.)
Cize klasicky sad bordel - namiesto 2-3 liniek s jasnymi trasami drbnu vsetko do jednej a hladaj si medzi vlnovkami, ci to zastavuje tam, kam chces ist...
To odkiaľ kam a za koľko sa možno dozvieš na S65. Už na S55 máš v každom smere min. tri varianty a na takej S20 máš:
- REX do Viedne
- REX po MA a ďalej do Kútov ako Os
- Os po MA
- Os do Kútov
a neviem, či sa nenájde aj nejaká ďalšia odchýlka.
Takže v MHD formáte budeš mať min. 3 poznámky a časy príchodov ti tiež sedieť nebudú, takže kedy a za koľko sa vôbec nedozvieš.
Tak v com je to prehladnejsie je zvyk. Bratislavcan je dlhe roky zvyknuty na isty format CP. S malymi obmenami, ale logika je stale rovnaka.
Z CP od 7ross7 som hned vedel odkial, kam, kedy a za kolko. Tvoj CP som musel zacat studovat a velmi rychlo ho zavrel, ako neprehladny.
Valec
Al eteraz odhliadnime od tradičného SAD bordelu, kde je milión rôznych poznámok a zachádzok.