To je bulharská verzia. Slovenskí vyšetrovatelia skonštatovali, že vzhľadom na zlu znalosť angličtiny nebola bulharská posádka schopná porozumieť pokynu na preladenie na odletovu frekvenciu, kde mali dostať ďalšie pokyny. Tiež mali medzery v navigácií. Ak sa nemýlim doteraz sa to jednotné neuzavrelo.
Každopádne toto sa týka rwy 13/31 ktorá mieri na Karpaty. Ja som ale hovoril o rwy 04/22 ktorá nemá vo svojej osi žiadnu fyzickú prekážku.
Primárna príčina nehody sa s istotou nevie dodnes ale na 99,99% to bol proste bulharský bordel.
Ale faktom je, že odvtedy musia lietadlá najprv nabrať výšku a až potom vyraziť.
Hah, Ten Curych nemá chybu. Prvá verzia z minulého roka totiž počítala s vlakom Salzburg HbF-PTA. Rakúšak spojenie pretiahol na Curych, a Slovensko už vyšlo na verejnosť. Takže ešte zaujímavejšie bude to spojenie.
Som zvedavý či sa podarí aj presadenie ich ťahať v nevyužitých časoch (pôvodne mal stáť na PTA okolo 40 minút) aj dalej, rakúšak s tým mal naposeldy trošku problémy. Radšej to nechať stáť než prevádzkovať na SVK
Nevylucujem to, ale pokial viem, tam bola primarna pricina nehody, ze oni im z veze udali nech dosiahnu nejaku vyskovu hladinu a cakaju na dalsi pokyn, no a ten nedosiel... Nie samotna pritomnost kopcov ako takych.
Nemoze to byt vysledok leteckej havarie z 1966, kedy bulharsky IL-18, vrazil do kopcov? Letecke urady maju tu zvyklost menit predpisy tak, aby sa podobne nehody uz nestali.
Presne, cvakaju len ak s dozvedia, že niekde na zastávke je revízor. Majú nejaký skvelý zdroj ? dosť síce pochybujem, že v tejto linke vôbec revízor bol
Keď občas 54 cestujem, je v nej zhruba 10 ľudí, väčšinou sú to zamestnanci železníc, ktorí sú skvelým dôkazom, že autobus k stanici nejazdí kvôli prestupu na vlak , pretože sa dosť nahlas dohadujú kto z nich zavolá napr. Ferovi, či im nemôže podržať vo Vajnoroch 2 minúty vlak. Ďalšou skupinou je v piatok večer mládež cestujúca z Rendezu do Vajnôr... Ráno z Rendezu cestovalo zopár ľudí do ZŠ, ako to je teraz ale neviem. Viem len, že stačí že vlak od Senca chvíľu mešká a prestup je nemožný....Taká L153 by k stanica mohla zájsť napríklad tiež.
nie sú známe ešte nové CP, len to, že školský spoj má odchádzať ako 52ka zo ŽST Vajnory o 7:16 a prísť k Cintorínu Rača o 7:31 ... dá sa len tipovať, aké meškanie bude naberať pri kruháči vo Vajnoroch
v sedle pracovných dní (9:00-13:00) a cez víkend medzi 9:00-20:00 je spojenie 52+54 ešte ok (obe jazdia aj teraz každú polhodinu), ale v iných časoch bude treba pre danú oblasť viac vzkm ako doteraz, teda ak sa má udržať v špičke desaťminútový interval (52+56) v úseku Rača-Východné. Znamenalo by to zároveň 20-minútový medzi Východným a Vajnorami, čo je prehnaný luxus ... cez víkend skoro ráno je zase zbytočné, aby jazdili z Východného do Rače oba spoje, ale zo ŽST Vajnory by na Východné asi niečo jazdiť malo, či?
Raz som sa s ním vtedy zo zvedavosti odviezol, keď som bol na návšteve v Bratislave. Bol som jediný platiaci cestujúci, okrem mňa sa tam viezlo niekoľko železničiarov.
Nie som odbornik, ved preto som napisal, ze je to pravdepodobne neudrzatelne... na druhu stranu ked si zoberiem z pohladu kolko casu usetrim je to urcite lakava vizia
Škoda, že nenechajú číslo 54? Obávam sa, že o toto spojenie nebude nejaký veľký záujem, ale niektorí Rendezáci to chceli, čo som od nich počul. Len sa obávam, že celkom presná L52 začne meškávať... snáď sa mýlim
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk