Kde su tie casy, ked kvoli modernizacii priecestia v raci jazdil motorak z rendezu na vinohrady... za par minut... chapem, ze tie prepravne vykony tam asi ni su na udrzanie nejakej velkej obsluznosti... ale par vlakov v rannej spicke by sa asi dalo zmaknut...
Na cestovanie v úseku Rendez - ŽST Vajnory je minimálny dopyt ľudí, okrem toho sa v špičke zdrží bus na kruhovom objazde vo Vajnoroch, takže môže byť problém s dodržiavaním CP.
V období od 3. mája do 10. júna 2018 bude hlavná dráha RWY 13-31 z dôvodu rekonštrukcie uzatvorená. Využívať sa bude len dráha RWY 04-22, čo môže dočasne spôsobiť zvýšenú hladinu hluku v niektorých mestských častiach Bratislavy a v okolí.
Vraj na Rendezi nechcú železnice zriadiť plnohodnotnejšiu stanicu a tak si myslia, že budú odtiaľ ľudia cestovať na ŽST Vajnory a potom na Hlavnú stanicu a inam po Bratislave, ale pochybujem, že to bude lákať
Tiež som si to začal všímať až keď som sa presťahoval do Slovenského Grobu,že lietadlá vzlietnu a urobia nad nami kolečká,aby nabrali výšku a potom zamieria na západ.Ono to niekedy urobia aj keď idú na pristátie a nebude to asi tým,že je plná runway (lebo BTS zase také vyťažené nie je ako spimínaný Schwechat).Prilietajú od Karpatov a postupne začínajú klesať na jedno/dve otočenia a zhruba medzi Slov.Grobom a Chorvátskym sa otočia smer letisko a ja len vidím z terasy domu ako štartujú/pristávajú...A robia to takto už nejaký ten piatok ?
Chalani, otázka síce k verejnej doprave, ale nie MHD (trochu offtopic), ale viete mi niekto vysvetliť, prečo lietadlá letiace z RWY 04/22 smerom na západ robia slučku a neletia priamo? Neviem, či to tak robia všetky, ale čo som videl, tak väčšina. Karpaty mi prídu ďaleko.
Mám hypotézu, ale neviem, či je reálna: absolvoval som krátky "turistický" leteckú kurz, kde som sa dozvedel, že Slovensko (a aj iné krajiny) sú rozdelené na letecké rajóny - akoby okresy, kraje, regióny a štáty a letecká posádka komunikuje s jednotlivými úrovňami na základe nadmorskej výšky. Ak letí lietadlo vo výške 30.000ft pri Pezinku, komunikuje s vezou na BTS. Ak leti letun s tymi istymi suradnicami vo vyske 1.500 ft, komunikuje s letiskom Dubova. Napada ma, ze ak by lietadla z BTS leteli priamo, ocitli by sa nad Rakuskom v nizkej nadmorskej vyske a vacsina medzinarodnych letov, by tak musela komunikovat s nejakym dedinskym letiskom. Preto je vyhodnejsie, ked vysku naberu na Slovensku a potom komunikuju so Schwechatom. Mohlo by to byt tak?
Ono aj na Viedeň to je je 25-30 čakanie v oboch smeroch. No kratšie ako na hlavnej , kde je to z S60 45 min.
Tú Rajku podla mňa upravia pri veľkej zmene GVD.
Teraz tie nové OS iba "natlačili" do súčasného GVD. Preto aj ten kostrbatý hodinový takt..
Tak som sa dočítal, že linka číslo 144 má zastávku Brečtanová (zdroj MHDčka 1/2018). Uniklo mi niečo, alebo v DP sami (opäť) nevedia čo robia A to v tomto asi časopise je ešte mnoho zaujímavostí... ale sú tam fotky vozidiel ?
Ja sa budem diviť, ak celý vlak dovezie do Bratislavy viac ako 100 ľudí. Asi maximálne len okolo pol ôsmej školákov. ?
Aj dnes boli ranné aj popoludňajšie Os vlaky plné na S60, takže ľudia na posilu čakajú, takisto aj niektorí autíčkari sú na to pripravení. V septembri sa to naplno preukáže. A ak fakt niekedy naviažu autobusy k vlakom, tak tam bude slušná premávka, minimálne čo mám zatiaľ odsledované v Senci tých zopár prípojných spojov, ktoré sú už teraz slušne využívané na prestupy vlak-bus. Ale aj tak zatiaľ vlaky na HLST budú plné a na Petržalku prázdne, v špičke normálne obsadené.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Mám hypotézu, ale neviem, či je reálna: absolvoval som krátky "turistický" leteckú kurz, kde som sa dozvedel, že Slovensko (a aj iné krajiny) sú rozdelené na letecké rajóny - akoby okresy, kraje, regióny a štáty a letecká posádka komunikuje s jednotlivými úrovňami na základe nadmorskej výšky. Ak letí lietadlo vo výške 30.000ft pri Pezinku, komunikuje s vezou na BTS. Ak leti letun s tymi istymi suradnicami vo vyske 1.500 ft, komunikuje s letiskom Dubova. Napada ma, ze ak by lietadla z BTS leteli priamo, ocitli by sa nad Rakuskom v nizkej nadmorskej vyske a vacsina medzinarodnych letov, by tak musela komunikovat s nejakym dedinskym letiskom. Preto je vyhodnejsie, ked vysku naberu na Slovensku a potom komunikuju so Schwechatom. Mohlo by to byt tak?