Že to nie je vhodná koncepcia pre Bratislavu. Ak tu má problémy hybrid 29/30T, ako by sa správalo vozidlo so všetkými podvozkami pevnými a zlými chodovými vlastnosťami. Som skalným zástancom koncepcie GTxM - Avenio bez M, Tramino Jena/Braunschweig etc..
Z pevnopodvozkových jedine Flexity Outlook. Nepresvedčili ma Siemens Combino ani Avenio-M, GT-N od LHB, AnsaldoBreda Sirio, Variobahn ani iné.
A kym budu ludia povazovat klasické rozkradacky za "nezverejnitelne" nic sa tu nepohne.
Vzdy je sposob, ako info dostat von bez toho, aby bol zdroj odhaleny.
So Škodovkou bol problém v kumulácii tých faktorov, na jednej strane nejaká dohoda, ale na druhej strane až fanatická oddanosť k tejto koncepcii vozov, ktorá sa časom ukázala ako nevhodná a spôsobuje problémy. A napriek tomu sa stále nájdu takí, ktorí napriek ďalším podrazom s údržbou a ďalšími nezverejniteľnými vecami ešte dokážu obhajovať neobhájiteľné. A potom sa natíska otázka, či to je stále len fanatická oddanosť alebo majú honorár vo valutách?
Ja viem minimálne o dvoch - troch ďalších odboroch, kde pristupujú k zamestnancom presne podľa toho istého hesla. Akurát ten dôvod "pretože" bol u niektorých nie alkohol ale vek, nedostatočné vzdelanie, prístup k práci, atď ...
V DPB to bolo tochu inak: "Nemôžeme ho vyhodiť, pretože je nonstop opitý a nič nevie spraviŤ. Veď by ho už nikdy nikto nezamestnal. Vyhodíme radšej tamtoho mladého, šikovného, ten nebude mať problém nájsť si robotu."
Veď práve ? Pripomenul si mi bývalú riaditeľku. "No a čo, že nestíha obsluhovať a tretina ľudí mu zdrhne z terasy bez zaplatenia. Hlavne že je lacný a robí za minimálku."
Skor som myslel hlasno kricat inde ako v DPB ? Ale na tych spravnych miestach.
To je ako s obcianskymi preukazmi s cipom. Ked sa prevalil skandal s ich zranitelnostou prislusny odbor ministerstva vnutra chcel zadat "opravu" priamim zadanim istej firme. Priame zadanie obhajili tym, ze NBU im prikazal to vyriesit do 30.6. tohto roka. Az sa jeden z kompetentnych nespytal na NBU, ci je to pravda. A nebola. NBU nic take nezadal.
Tak to mohlo byt aj so Skodofkami. Mam dostatok skusenosti s predposratymi manazermi a veducimi, ktori si myslia, ze musia niekomu tam hore robit dobre a vyhoviet na domnele poziadavky. Samozrejme nevylucujem, ze taka poziadavka z hora aj realne prisla.
Stacilo si postavit hlavu a poslat info do medii. Existuje aj lepsia kariera ako v DPB ?
Ja by som volil radšej tú električku. Nezostane v zápche.
Inak čo sa týka MHD v okolí Šafka a Nového SND+ Malá scéna, to sa naozaj "zadarilo". Kdesi na parkovisku zastávka linky 90, niekde pred Olejkárskou linky 210, o kúsok ďalej oproti 29, kúsok stranou v uličke 78, pri Malej scéne linka 70 a 50 a električky na Šafku. To sa to tým plánovačom dopravy musel mozog v hlavách polámať, kým toto vymysleli.
Gabcikovo, aj ked cez vikend tusim len 1 spoj a len z/po Bodiky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp