Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bram1982 #225840:
You are on wrong webpage. This is only funpage.
Here is the official page http://www.dpb.sk
today, 29/03/2018 I'm on the trolleybus 6816 from myleticova to hlavna stanica (line 201). arrival at +-13h45.

driver is breaking unnecessarily rough, as if he wants to let the people fall who are standing.

didn't find a complaints section on this website
Reakcia na: S499.1023 #225828:
Problém je jednak v presúvaní ziskov a vyhýbaniu sa daňovým povinnostiam v jednotlivých štátoch, čo je jedna vec, ktorá sa už riešila osobitne, a druhým problémom je spor ohľadom toho, či Uber je dopravcom alebo nie je. Ten sa vo viacerých krajinách už vyriešil tým spôsobom, že Uber je dopravcom a musí mať zamestnancov (napríklad v UK).
Reakcia na: Peon #225836:
Tak pre nechápavých ešte raz: To nie je piktogram BEZKONTAKTNEJ PLATBY PLATOBNOU KARTOU. Takže tvoje prirovnania sú úplne mimo. Mmch., mňa tiež irituje privlastňovanie si zovšeobecnených názvov. To sa ale v tomto prípade nedialo.
Reakcia na: Peon #225832:
"Teraz máme v Bratislave dve taxislužby, ktoré majú jednotnú cenu v rámci Bratislavy 5 € (tá druhá nad 10 km má 6 €) a do najvzdialenejších častí Bratislavy a na letisko to majú za 8 €."

Nemam velku vzorku a je to z pred 2 rokov, ale ked som skusal naposledy cez leto tieto 5 eurove taxi (lebo ist 61 v lete od Avionu je za trest) tak az 1 krat z 20 pokusov mali volne auto (Avion - KV po obchvate) co ma malo stat 5 eur a aj ked som vravel, ze som ochotny platit taxu ako od letiska (teda 8 eur) 😉
Reakcia na: S499.1023 #225786:
Ver, že ja by som s tým kávovarom urobil poriadok... Zaujímavé, že v označovačoch s dotykovou obrazovkou v starších vozidlách MHD je iba podobný piktogram bezkontaktných platieb, ale v tých s novšou obrazovkou je rovnaký [alebo takmer rovnaký] ako sa používa na platobných termináloch pri platbách bežnými platobnými kartami.

Dovolím si jedno prirovnanie: Hnevá ma, že aj v súčasnosti existujú bufety kde nejakú napodobneninu nazývajú kofola. Originál Kofola je ale iba jedna. Tie napodobneniny by každá mala mať svoj názov a aj ho vždy používať (existuje Topvar kofa a Jukola). Tieto dve som vo flašiach predávať nevidel. Naopak, tie kolové nápoje, ktoré sú predávané v obchodoch vo fľašiach používajú vždy svoj skutočný názov.
Reakcia na: Peon #225833:
Funguje uz velmi dlho. Je to na ich stranke.
Reakcia na: Peon #225832:
To ze bol Uber kusok drahsi je logicke, vzhladom na to ze poskytoval kvalitnejsie sluzby ako taxisluzby.
Reakcia na: Peon #225832:
A čo priama konkurencia Uberu www.taxify.eu? Nie je mi jasné či oni spustili činnosť v Bratislave alebo (ešte) nie...
A naozaj ten UBER využívalo v Bratislave dosť ľudí? Dávnejšie som porovnával ceny s lacnejšími taxislužbami a práveže UBER mi z toho vyšiel drahšie (aj preto, že oni si niečo účtovali aj za čas bez ohľadu na to či vozidlo stálo alebo jazdilo).

Teraz máme v Bratislave dve taxislužby, ktoré majú jednotnú cenu v rámci Bratislavy 5 € (tá druhá nad 10 km má 6 €) a do najvzdialenejších častí Bratislavy a na letisko to majú za 8 €. Čo som dávnejšie porovnával, tak z Dúbravky na letisko sa cestujúcemu oplatí ísť najviac práve týmito taxislužbami s fixnou cenou.

UBER začal s tým, že je to zdieľanie jázd či ako to nazvali, ale každému je jasné, že je to vlastne taxislužba. Keď niečo vyzerá ako kačka a aj kváka ako kačka, tak je to kačka...
Reakcia na: forester #225822:
Ale zase riešime jednu vec z mnohých. Nič nebráni UBERistom spĺňať všetky zmysluplné regulácie a ostatné, ktoré sa netýkajú bezhotovostného styku a objednávania služby cez aplikáciu vypustiť. Aj to je mega veľká úľava.
Reakcia na: 810zssk #225824:
Viem o viacerých taxikároch, ktorí popri "oficiálnom taxikárčení" robia - robili vo voľnom čase pre uber.

Slušní taxikári (taxislužby; ak teda pripustíme, že také dačo je), majú licenciu vnútri na tienidle (slnečnej clone) na mieste spolujazdca, aby ju vezený zákazník videl.

A ja som síce za celý život išiel uberom do 10 krát aj taxíkom do 10 krát, ale bezpečnejší a profesionálnejší pocit som mal v taxíku ako pri uberistovi. Možno to bolo aj tým, že taxikári (opäť možno tí slušnejší) sú zreteľne označení tým štítkom taxi, a aj názvom taxislužby, takže v cestnej premávke každý vidí, s kým má tú česť - taxikár je kritickejšie posudzovaný, kdežto uber sa správa ako ľubovoľné iné vozidlo, takže ak náhodou nejazdí plynulo a bezpečne, tak ostatní účastníci premávky si iba povzdychnú - vodič hovado.
Reakcia na: forester #225803:
Zdá sa, že sa zmietaš v zmesi rozumných myšlienok a propagandy taxikárov.
Práve na tvoj výkrik na konci je odpoveď: Nie je mi to jedno a preto Uber. Však sa pozri, čo za licencovaných, preskúšaných psychopatov postáva nonstop na Hbf.
Reakcia na: Solider #225790:
Problém nie je v aplikácii, problém je v neplatení daní.
Reakcia na: Ámos #225798:
Neviem, čo mi tu podsúvaš nevyslovené. Mmch., Lidl som práve kvôli jeho drevorubačskej afére pekných pár rokov bojkotoval.
Turbá sa samozrejme používajú nielen v Prahe ale prekticky v celom svete.
Ešte pre Tvoju info: Uber nepoužívam ale jeho existenciu vítam už len preto, že rozkopal smradľavú kopu hovien, zvanú "legálna taxislužba". Takisto ako necestujem (väčšinou) s RegioJetom ale jeho existenciu vítam, lebo rozkopal bábovky modrým gumám.
Reakcia na: Valec #225825:
Keď mi niekto povie dám ti 20 € plus benzín keď ma odvezieš na letisko do Viedne, je to pred alebo za hranicou? V prípade že sa to bude diať pravidelne napr. (2x mesačne) je to už podnikanie ?
Reakcia na: Andy #225823:
Je rozdiel, či z tej Prahy cestuješ lebo to ty potrebuješ (a popri tom niekoho zvezieš), alebo len preto, aby si niekoho odviezol.
Reakcia na: forester #225822:
A kto skontroluje VP mne ked vezmem stopara? Ked nemas doveru, nenastupuj. Ja preto nenastupujem do taxikov ktore soferuju kadeaki nimandi. Mam ovela vacsiu doveru voci Uberu nez voci statu.

Btw, taxikarovi bezne kontrolujes papiere ked nastupujes? Transparent si kupi hocikto.
Reakcia na: Solider #225819:
Ja som napríklad brával cudzích ľudí autom z Prahy každý týždeň a platili mi za to. Bolo to sústavné, alebo nie? Keď sa zaregistrujem do nejakého uberu a dve hodiny týždenne budem voziť ľudí z voľnej chvíle, lebo ma to baví, je to ešte OK? Alebo až keď to bude aspoň 8 hodín do týždňa? Nedokážem identifikovať tú hranicu. Toto by mal štát jasne definovať, a nie že zakáže celú službu.
Reakcia na: 810zssk #225817:
Btw, vodici Uberu snad nemaju vodicske opravnenie?

A už sme pritom.Kto skontroluje či má vodič UBERu VP,alebo kto má na to právo keď vozidlá sú neoznačené.Aké má človek záruky že tento “šofér” má nejakú prax a nie je žienka domáca?
Ďalšia otázka, keď sa mi niečo stane tak komu sa môžem ísť sťažovať,s kým mám vlastne zmluvu s aplikáciou,šoférom alebo UBERom?
V tomto vidím zásadný problém.Pripomína mi to tých drevených taxikárov na letisku alebo stanici.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.