Kedysi som robil taký návrh optimalizácie vlakov na území IDS. Dúfam, že ma neukameňujete? Čísla liniek ignorujte, mal som nejakú slabšiu chvíľu v prospech oblastného číslovania.
Nemám k tomu nič vyčíslené, bola to len "dokumentácia na rozvírenie diskusie" ?
Princíp bol - REXy ukončiť na HLST, osobáky prechádzajúce.
Nemám k tomu nič vyčíslené, bola to len "dokumentácia na rozvírenie diskusie" ?
Princíp bol - REXy ukončiť na HLST, osobáky prechádzajúce.
Ike
všetko sa dá keď sa chce. Napr.
1) Zmena organizácie vlakov tak, aby na HLST bol minimálny pobyt Os napr. tak, že žiadny Os by nemal terminus v HLST. Chceme velice robiť mestské vlaky, ale skúste ísť z Vinohradov do DNV. Síce prstom na mape rýchlejšie ako autom cez zápchy, ale keď ten vlak končí v HLST alebo minimálne tam vetrá 15 minút, tak už to konkurencieschopnejšie nie je.
2) Spomínaný ZabZar.
3) Presunutie RJ vlakov niekde inde a otvorenie Sokolskej. RJ má 14 súprav, neverím, že niektoré musí mať zrovna pri Múzeu dopravy.
A všetko je to oveľa lacnejšie ako stavať novú stanicu.