tak dúfam, že ak by sa toto zaviedlo podla tvojej uletenej predstavy, tak ti podpália dom, aby mohli ísť na výjazd a ,,omylom,, ti ***nú do hlavy kladivom, aby aj záchranári mali výjazd ? ? ? ?
Ukolova mzda vsade a pre vsetkych!!! Spravna cesta pre globalizovany svet 21. storocia!
Hasic ci zachranar, nie su vynimkov. Motivujme ich tak, ze platit im budeme len vyjazdy a zakroky - ziadne nicomne posedavanie na zakladniach!
Nikto tu nepisal ze sa to neda. Samozrejme ze odmenovat vodicov podla poctu cestujucich sa da (aspon u SL). Problem je v tom ze je to kolosalny nezmysel, obzvlast ak tym sledujeme ze vodici budu cakat na vlaky.
Tvoje tušenie, zdá sa, bolo správne minimálne v prípade toho prostějovského. Ak je jeho výr. č. uvedené na seznam-autobusu.cz správne, tak ide naozaj o vozidlo z DPB, konkrétne #4846 (ex. 1985), BAA 13-02, vyradený v BA v roku 1992.
Netuším, aké výr. č. mali tie košické vozidlá, tak sa nie je veľmi čoho chytiť.
Prepac, ale nie je v podstate to, co navrhujes, system, ze zaplatime predavacke viac za kazdu dobre vykonanu tranzakciu na pokladni pocas ranneho a poobedneho navalu, kde jej nebude chybat hotovost v kase, lebo ma viac prace ako predavacka pocas dna ci neskoro vecer?
Nie, to je presne to co navrhujes. Ked mas garantovany prestup, je zakladna povinnost vodica na ten prestup cakay, presne tak ako je za inych okolnosti jeho zakladnou povinnostou ist podla cestovneho poriadku. Tak ako je povinnostou pokladnicky prijat platbu kartou aj ked je s tym subjektivne viac roboty.
A zvasty o slovenskych skostnatelych molochoch si nechaj. Robil som v styroch krajinach v zapadnej Europe a nikde, NIKDE nie je vodic plateny extra podla toho ci pocka na prestup alebo nie. A uz duplom nie podla toho, kolko biomasy prevezie alebo neprevezie. Vodic ma odjazdit, co je mu nariadene, nie rozhodovat si sam ci sa bude unuvat cakat alebo nie.
Inak mam take podozrenie, ze ty si sam uvedomujes, aku si tresol kravinu, tak bud chlap a priznaj si to.
Ale to je predsa samozrejme. Ale da sa vymysliet, ako sa vykonnostna zlozka do mzdy prietnut da.
Mna len doneba vzdy vytaca toto modrogumne neda sa, ktore sa stale viac rozsiruje aj na tomto web. Miesto diskutovania, ako by to islo sa proste veri, ze existujuci system vyplacania vodicov, je najlepsi mozny.
To asi preto, ze uz tusim vacsina tu diskutujucich pre ten moloch pracuje...
Ak by si vedel k tomu niečo "nie z hlavy" doplniť, potešil by som sa
totiž, v DPB tuším pôvod aj u prostějovkého PV 81-58 http://seznam-autobusu.cz/vuz/41723 a aj košických 4082 a 4083. Všetky zaradené v priebehu jesene 1992, všetko to malo ŠPZky zo série KEA 32-3x...
To je absolútna absurdita, čo tu navrhuješ. Na Tvoju otázku, kto tu má pod sebou koľko zamestnancov Ti poviem len toľko, že úplne blbo tu chceš klonovať zásluhové odmeňovanie na veci, ktoré zamestnanci neovplyvnia. Na čakanie autobusov na prípoje slúži pomôcka "čakacie doby", do toho vôbec nemá čo vstupovať nejaká iniciatíva vodiča.
Odmeňovať vodičov podľa počtu prevezených cestujúcich je hlúposť. Prečo by mal vodič na linke Senec - Bratislava dostávať viac ako vodič na linke Senec - Tomášov?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk