A to si treba uvedomiť aj také legislatívne detaily a tiež, že vlečka je v súkromnom vlastníctve (nesúhlas vlastníka), že prechádza uzatvoreným areálom (bezpečnostné problémy) alebo že celá logistika v prístave sa nemôže denno-denne odvíjať od (ne)pravidelnosti šotodopravy.
Problém je samozrejme úplne inde. Si spomeň koľko len trvalo vybudovanie zastávky z makadamu vo Vrakuni. Keby to nenaháňala mestská časť tak doteraz tam vlaky nestoja. A to bola funkčná sieť ŽSR a nie vlečka, ktorá nie je v ideálnom stave.
A aký je problém s úvraťou na Novom Meste? Veď RJ mám obojsmerné jednotky. Fíra len presadne na druhé stanovisko a frčal by sme Eurovea. Nevidím v tom problém.
celá fáma o zakonzervovanej zastávke vznikla z toho, že v základoch Eurovey je rátané s koridorom pre podzemnú dráhu, nič tam fyzicky vystavané ešte nie je (a ani by to nemalo zmysel, keďže neboli/nie sú známe definitívne parametre spojenia).
Mať S-vlak do centra by vedelo byť prínosné, lenže keby sa aj podarilo vybaviť papierovačky okolo vlečky, všetky smery okrem Rača-PK získajú strašne okružné vedenie pri ceste okolo Ružinova, čo bez dobudovania zastávok nebude mať pre ľudí zmysel. A z geograficky najlogickejšieho smeru z PB-DS potrebuješ úvrať na Novom Meste...
Zastavka nie je pod Euroveou, ale ma byt pod tym zatial vyasfaltovanym parkoviskom, co je medzi Euroveo a zastavkou Mala scena - ak tam nieco chcu postavit, musia urobit hlbsiu jamu pre zastavku.
V prvom rade ide o vlečku prístavu. Na youtube nájdeš aj mimoriadny vlak, ktorý tam doviezol cestujúcich počas akcie fanúšikov po spojkách a vlečkách Bratislavy.
Ak tam potiahnuť vlak čo by nebol zlý nápad tak určite pod zem.
Toto sa však v ďalekom výhlade rieši tunelom ako pokračovanie z Filiálky do Petržalky. Pod Euroveou by mala byť aj zakonzervovaná zastávka.
V prvom rade ide o bezpečnosť.
S klbákom ak ideš spodom sa musíš preradiť k zastávke cez dva rýchle pruhy z mosta na Bajkalskú.
Možno by stačilo posunúť zastávku o cca. 15m.
Na tom kruháku by sa uživili aj semafory pre zlepšenie priepustnosti od Slovnaftu a zníženie kolízií..
Ak aj je taký príkaz, nechápem k čomu je dobrý. Z tej zástavky sa dá úplne v pohode cez prerušovanú čiaru prejsť do pruhu ktorý vedie po Bajkalskej popod most. Vždy som sa čudoval, prečo tie autobusy jazdia vrchom. A tak isto sa dá vojsť do zástavky za mostom cez prerušovanú čiaru.
Ked je tu taka diskusia o vlakovych linkach...
Bolo by mozne aby chodil vlak v buducnosti k Eurovei? Kolaje tam su, stacilo by mozno vybudovat nejake nastupiste?
Samozrejme nevyhoda je, ze kolaj nie je elektrifikovana. Ale viem si predstavit linku Senec-Vajnory-Predmestie-Nove Mesto-UNS-Eurovea. Myslim si, ze by bola celkom atraktivna, zalezi teda aj od intervalu.
Majú ísť vrchom cez kruháč L74,70. L87 spodkom ani nemôže ísť.
Ak ide bus spodkom je to porušenie nariadenia vodičom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
juraj.k