Správca komunikácie nezakazal vjazd vozidlám nad určitú dĺžku - to je základná chyba.
Vodič nemá ísť na prejazd, ak za ním nemôže pokračovať. Čiže ak by bola križovatka riadená CSS a bola by tam červená, tak o vodicovej vine by nemalo byť pochýb.
Ale v tomto prípade mohol ísť na prejazd. Druhá vec je, či spravil všetko čo sa dalo na odvrátenie nehody...
Skús si to prečítať poriadne - nemal šanu to pri doržaní predpisov prejsť. Medzi priecestím a križovatkou bolo menej, ako je dĺžka autobusu a keby ostal stáť pred priecestím, tak neprejde nikdy. On si proste neuvedomil, že mu koniec vozidla stojí na priecestí, pretože ani nepočítal s takou možnosťou.
Nebude lepšie upraviť trasu linky 147, ako zavádzať novú linku? Pridať na 147 ešte jeden minibus a spraviť z nej vymeták po trase Kaufland-Patrónka - Hodžovo nám.
Mrva vyhral práve v oblasti Triblaviny a získal tak hlasy vodičov, vyhrával v obciach Kaplna (lebo KDH), Blatné, Senec, Viničné, Bernolákovo, Ivanka pri Dunaji, Zálesie, Vajnory, Rača, Chorvátsky Grob, Svätý Jur, Limbach a Pezinok.
Ináč čo sú to za neprehľadné nálepky na vozidlách DPB (opäť na úrovni očí sediaceho) od BID, že "S INTEGROVANOU DOPRAVOU JE PARKOVANIE HROU" s obrázkom autobusu v BUS-pruhu na zastávke. Absolútne nechápem pointe. ?
Osobák z Bratislavy-Vajnor odišiel dnes popoludní tak hrozne plný, že by sa uživili i japonskí pushmani u ZSSK. Citeľne čoraz viac ľudí cestuje aj z väčšej diaľky, nielen zo seneckého okresu, ešte aj za Sencom zostalo stáť veľa ľudí. A podľa Magazínu IDS idú naviazať regiobusy v Senci práve na Os, nie na REX, čo spôsobí ešte väčší nával na tento zúfalý interval S60.
Chcel som napísať ohľadom tých kolektorov a riešenia D1 a Vajnor, ale nenapísal som to, no vidím, že nie som sám, kto si uvedomil aké má Mrva klapky na očiach, že vidí problémy dopravy od Vajnor iba na pár km, ale o takej DNV a Dúbravke, či Lamači a problémoch s dopravou tam nemá moc páru, bo to už zem ďaleká ?
Máš Kotlebostihomam či čo? Videl si niekde okolo Drobu ĽSNS? Ja teda nie, tak čo ho spriadaš s nimi? Ak sa pýtal Uhlera, tak je to ok, to kvitujem práveže vysoko a dúfam, že to prinesie svoje ovocie. Ak tam ťahal Mrvu, ktorý sa dorábal cez diaľničný kolektor a pozná možno Raču, Vajnory a čast kraja pri diaľnici, tak to by som bral rezervovanejšie. Droba nepôsobí tak suverénne ako by pôsobili ostatní kandidáti, ktorí so svojim víťazstvom viac počítali. Dúfam v dobrom, že naruší kontinuitu vzťahov VÚC - HB Reavis a začne kraj diktovať podobu CP a nie Slovak Lines. Dúfam, že prvé výsledky bude do 365 dní vidno, keďže rok by mohol stačiť na zavedenie celoplošných zmien na Záhorí a ďalšie roky by to mohol postupne nataviť aj na smery Pezinok, Senec a Šamorín. Možno čo to napovedia aj prvé zmeny CP k 1. a 2. zmene GVD.
Uhler ok ale Mrvova agenda rieši hlavne iba kolektory k pozemkom za Triblavinou...
Som zvedavý ako bude pokračovať predĺženie električky k stanici Vajnory, ktorú prezentoval ako hotovú vec.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
Mohol si to neuvedomiť, ale neuvedomenie samotné ho nezbavuje zodpovednosti.