Pri autobusoch s ním aj súhlasím. Vidím ako idú ráno poloprázdne po Račianskej smerom na Bajkalskú.
No určite nie je ciel aby v nich ľudia stáli. Stačí si pozrieť ako chodia v vláčikoch a potom kľudne aj 40-50 min.diera.
Ty sa stále sťažuješ na plné vlaky. A tu ti nejaký expert bude tvrdiť, že "Napríklad, z Pezinka alebo Malaciek jazdia do Bratislavy paralelne poloprázdne vlaky a autobusy, pričom prímestské autobusy chodia až do centra hlavného mesta." ?
Správca komunikácie nezakazal vjazd vozidlám nad určitú dĺžku - to je základná chyba.
Vodič nemá ísť na prejazd, ak za ním nemôže pokračovať. Čiže ak by bola križovatka riadená CSS a bola by tam červená, tak o vodicovej vine by nemalo byť pochýb.
Ale v tomto prípade mohol ísť na prejazd. Druhá vec je, či spravil všetko čo sa dalo na odvrátenie nehody...
Skús si to prečítať poriadne - nemal šanu to pri doržaní predpisov prejsť. Medzi priecestím a križovatkou bolo menej, ako je dĺžka autobusu a keby ostal stáť pred priecestím, tak neprejde nikdy. On si proste neuvedomil, že mu koniec vozidla stojí na priecestí, pretože ani nepočítal s takou možnosťou.
Nebude lepšie upraviť trasu linky 147, ako zavádzať novú linku? Pridať na 147 ešte jeden minibus a spraviť z nej vymeták po trase Kaufland-Patrónka - Hodžovo nám.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
Vodič nemá ísť na prejazd, ak za ním nemôže pokračovať. Čiže ak by bola križovatka riadená CSS a bola by tam červená, tak o vodicovej vine by nemalo byť pochýb.
Ale v tomto prípade mohol ísť na prejazd. Druhá vec je, či spravil všetko čo sa dalo na odvrátenie nehody...