Toto v pokladnici ZSSK je myslené vážne ALEBO je to niečo ako upozornenie, že priestor je snímaný kamerami, ale v skutočnosti sú tam iba atrapy? ? Ak je to pravda, tak je to technicky spravené tak, aby bolo na zázname dobre počuť zákazníka kupujúceho si cestovný lístok aj pokladníčku za sklom?
Jasné, lebo ľudia na DD sú všetci ZŤP, že? Vidno, že Záhradníkove linky do každej ulice majú dodnes neblyhý účinok ak na inak triezvych ľudí na imdh.sk ...
..."Má tam službu zamestnanec ŽSR, stavia vlakovú cestu"...
už dávno neplatí... v bezvýlukovom stave a bez mimoriadných opatrení tam nie je ani noha. Odb. Močiar spadá pod DOZZ ovládané výpravcom zo St.5 Bratislava východ.
Zbytocnu tu riesis 32tku a jej skracovanie co navrhol tu Dunco. U DPB je 32tka v plane s trolejbusmi klbakmi a TT Mlynska dolina stoji len na tom, ze GR DPB si dupe aj za odbocku k intrakom ( ukoncenie ale neviem kde ci az dakde na trase 139tky) prip jej spojenie s 204. Ja nenamietam voci odbocke, taka 64tka by sa na CSU kludne mohla predlzit a tympadom by mali priamy spoj k stanici a mohla by ist 131 do zabudnutia. ?
Na radiálach by ti tiež ťažko postačovala náhrada vo forme 1-2 vozy z inej linky.
No na takú L32 by v prípade nutnosti postačovali ako pridané poradia+ samozrejme NAD za L33.
Netvrdím že by stačila len L32 na NAD.
No držať linku len , že čo keď sa pokazí trolejové vedenie je blbosť.
Lenze je rozdiel, ked mas linku jazdiacu kazdych 10 minut v spicke (a celkom plnu) a zrazu ju nutenym presmerovanim das na nepravidelnych 12-15 minut ako nahradu za 2 linky - porovnaj si to s tym, ked zoberes z linky, na ktorej mas 13 ci 15 vozidiel, 1-2 vozidla na nahradnu dopravu.
1. išla tak naposledy vo štvrtok. Záťažové skúšky sa robili tak, že išla komplet plná (po dvere) 25Tr na diesel z Olejkárskej celú cestu až na Kuklovskú. Aj keď chápem, že to už bolo dávno a tie vozy, ak jazdia, majú už čo to odžité. ale ten výpadok prúdu tiež nebýva zvyčajne celý deň a ani pol dňa, ale pár hodín.
2. Ano, to isté sa deje aj keď nejaká 32 vynechá, lebo sa pokazí a nestihne sa tam poslať hneď ZV, alebo keď sa hradí ľubovolný iný úsek, kde jazdia iba trolejbusy. A na NAD sa nesťahujú vždy iba vozy z liniek, kde je takú superhustý špičkový interval ... (Aj keď teraz je chvalabohu relatívny dostatok dispozičných ZV v meste cez prac. dni, ale uvidíme dokedy ...)
1.) 25Tr na diesel smerom na DD? ?
2.) Ked budes mat skratenu L32, budes tam mat menej vozov, pri operativnom potiahnuti teda rozbijes akykolvek CP, ktory ta linka ma. Zaroven sposobis nedostatocnu kapacitu na zvysku trasy (to nie je rovnake ako zobrat 1-2 vozy z liniek, ktore maju 3-5 min interval v spicke).
david1: A to ako teraz nemame jazdit s L29, lebo to je prosto linka pre DNV a Karlovka sa ma tomu vyhybat ako pliage? Ked musia posilnit nejaku linku, tak to asi znaci, ze tam je nejaky dopyt. Co tak namiesto zakazov a obvinovania zistit, preco a ako velky ten dopyt je?
To sú celkom dobré slová. Ja v tom stále vidím základ SORu, ale ten nie je nejako zlý. Len vidím že to stále je SOR. Uvidíme, ja by som nové SORy koncepcie NS12 a NS18 rád videl v Bratislave v podobe elektrobusu s kontinuálnym dobíjaním.
Inak dnes som sa prvýkrát viezol v novom SORe. Zase iné ikonky, iné farby, iná poloha ovládacích prvokov. Nebol by konečne čas zaviesť nejakú korporátnu identitu s dôrazom na ergonómiu. Veď toť tuto za riekou Morava funguje napr. pre ČD.
Keby vypadlo napájanie tak stále budú na DD snáď nejaké 2-3 25Tr, ktoré môžu ísť na diesel, alebo vždy sa tá 32 môže operatívne predĺžiť až na Kuklovskú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mrkvakj