Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #223101:
Zbytocnu tu riesis 32tku a jej skracovanie co navrhol tu Dunco. U DPB je 32tka v plane s trolejbusmi klbakmi a TT Mlynska dolina stoji len na tom, ze GR DPB si dupe aj za odbocku k intrakom ( ukoncenie ale neviem kde ci az dakde na trase 139tky) prip jej spojenie s 204. Ja nenamietam voci odbocke, taka 64tka by sa na CSU kludne mohla predlzit a tympadom by mali priamy spoj k stanici a mohla by ist 131 do zabudnutia. ?
Reakcia na: MatejBA #223101:
Na radiálach by ti tiež ťažko postačovala náhrada vo forme 1-2 vozy z inej linky.
No na takú L32 by v prípade nutnosti postačovali ako pridané poradia+ samozrejme NAD za L33.
Netvrdím že by stačila len L32 na NAD.

No držať linku len , že čo keď sa pokazí trolejové vedenie je blbosť.
Reakcia na: david1 #223099:
Lenze je rozdiel, ked mas linku jazdiacu kazdych 10 minut v spicke (a celkom plnu) a zrazu ju nutenym presmerovanim das na nepravidelnych 12-15 minut ako nahradu za 2 linky - porovnaj si to s tym, ked zoberes z linky, na ktorej mas 13 ci 15 vozidiel, 1-2 vozidla na nahradnu dopravu.
Reakcia na: Miro #223096:
Nie. Elektrobus s palicami a kontinuálnym dobíjaním. Aby to bolo politicky korektnejšie, resp. priechdnejšie.
Reakcia na: MatejBA #223095:
Tú nedostatočnú kapacitu spôsobíš aj inde, keď sa sťahujú busy z nosných aj nenosných liniek.
Reakcia na: zlomok #223094:
Mňa celkom prekvapilo, že v pomere k tomu, ako zvonka nastal absolútny redijazn, je to vnútri stále rovnako riešené, jak materiálovo tak dispozične.
Reakcia na: MatejBA #223095:
1. išla tak naposledy vo štvrtok. Záťažové skúšky sa robili tak, že išla komplet plná (po dvere) 25Tr na diesel z Olejkárskej celú cestu až na Kuklovskú. Aj keď chápem, že to už bolo dávno a tie vozy, ak jazdia, majú už čo to odžité. ale ten výpadok prúdu tiež nebýva zvyčajne celý deň a ani pol dňa, ale pár hodín.

2. Ano, to isté sa deje aj keď nejaká 32 vynechá, lebo sa pokazí a nestihne sa tam poslať hneď ZV, alebo keď sa hradí ľubovolný iný úsek, kde jazdia iba trolejbusy. A na NAD sa nesťahujú vždy iba vozy z liniek, kde je takú superhustý špičkový interval ... (Aj keď teraz je chvalabohu relatívny dostatok dispozičných ZV v meste cez prac. dni, ale uvidíme dokedy ...)
Reakcia na: zlomok #223094:
Elektrobus s kontinuálnym dobíjaním? Čiže trolejbus s batériami?
Reakcia na: Mike #223090:
1.) 25Tr na diesel smerom na DD? ?
2.) Ked budes mat skratenu L32, budes tam mat menej vozov, pri operativnom potiahnuti teda rozbijes akykolvek CP, ktory ta linka ma. Zaroven sposobis nedostatocnu kapacitu na zvysku trasy (to nie je rovnake ako zobrat 1-2 vozy z liniek, ktore maju 3-5 min interval v spicke).

david1: A to ako teraz nemame jazdit s L29, lebo to je prosto linka pre DNV a Karlovka sa ma tomu vyhybat ako pliage? Ked musia posilnit nejaku linku, tak to asi znaci, ze tam je nejaky dopyt. Co tak namiesto zakazov a obvinovania zistit, preco a ako velky ten dopyt je? 🙂
Reakcia na: Andy #223092:
To sú celkom dobré slová. Ja v tom stále vidím základ SORu, ale ten nie je nejako zlý. Len vidím že to stále je SOR. Uvidíme, ja by som nové SORy koncepcie NS12 a NS18 rád videl v Bratislave v podobe elektrobusu s kontinuálnym dobíjaním.
Inak dnes som sa prvýkrát viezol v novom SORe. Zase iné ikonky, iné farby, iná poloha ovládacích prvokov. Nebol by konečne čas zaviesť nejakú korporátnu identitu s dôrazom na ergonómiu. Veď toť tuto za riekou Morava funguje napr. pre ČD.

http://www.najbrt.cz/detail/ceske-drahy
Reakcia na: zlomok #223078:
Viezol som sa ENS12 v nedeľu v Prahe a celkom sa to dalo, v podstate mi to ani nepripadalo ako SOR 🙂
Ináč ako pozerám na celkom fajn dojazdy na L29 tak ak neprejazďujú na niečo iné tak aj L133 by mohla brať vlkov po vozovňu.
Reakcia na: MatejBA #223088:
Keby vypadlo napájanie tak stále budú na DD snáď nejaké 2-3 25Tr, ktoré môžu ísť na diesel, alebo vždy sa tá 32 môže operatívne predĺžiť až na Kuklovskú.
Reakcia na: MatejBA #223088:
Svet sa netočí len okolo DD. Keď je nehoda na hociktorej električkovej radiále tiež musíš zohnať a podstatne viac busov na NAD. Čo jazdí do hornej Karlovky do Rače či na Vajnorskú, keď vypadnú električky?
L29 bola posilnená aj kvôli DD.


Reakcia na: peste.noire #223086:
To je take riesenie ako skratit L29 po Vodarenske Muzeum a nech si ostatni prestupia 🙂

Nehovoriac o tom, ze ked vypadne napriklad napajanie trolejbusov na DD, zozenies dostatok nahradnych autobusov, ak nebude L32 jazdit na DD, aby si zabezpecil kulturne cestovanie?
Reakcia na: peste.noire #223086:
Nie,akykolvek dalsi prestup nie je ziaduci. A nie je to len moj nazor. Jediny ako taky priamy spoj z Dlhacov do sirsieho okolia centra nie je riesenie.
Reakcia na: Petto #223085:
Inak keďže je furt problém s 32, 33 a 133 tak nebolo by najlepšie keby od Molecky po Kuklovskú premávala iba L33 v interavale 3/7-8/4//7-8? A linky 32 a 133 nech sa točia cez Baníkovu naspäť. Predišlo sa by sa tomu, že ten kto potrebuje ísť z DD na Hlavnú alebo SND sa do 32/133 nedostane do vozidla zatiaľ čo sa tam zmestí človek, ktorý ide iba po Molecovu. Takto všetci budú "vyklopení" na Molecke a kto chce ísť ďalej tak si prestúpi na 32/133 a nebudú sa do 32/133 cpať tí čo idú iba na električku alebo od električky na DD.
Reakcia na: Ámos #223077:
Tam je to skor o CP. Preklad 32,33,133 je sice pekny na papieri 2,5 - 3minuty ale niekedy je aj 4-2 preklad a to potom tak vyzera. Napriklad rano L33 o 8.25 , potom az 8:29 32 a 8:31 33 ide prazdna.
Reakcia na: peste.noire #223082:
52/56 ratanie ludi - preto vacsie vozy bo disponuju ratackami + celkovo prebytok 12M vozidiel, kedze ostali Tedomy ktore mali byt nahradene cca 1:1 s NB12 a teraz pribudnu dalsie 12M elektroSORy 🙂?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.