Teoreticky by mohla ešte L7 jazdiť medzi Račou a Americkým námestím (cez Vazovovu) a niekde na Odborárskom by bol kaliforňan. Možno by tak mala aj väčší zmysel pre Račanov ako teraz a ušetrili by sa vzkm. Bolo by treba asi 8 kusov 30T, čo by nebol problém. Poobede by to ale asi bolo kapacitne zbytočné.
Sebakritiky? Pristavil na svoje nástupište, tak ako vždy, 4 min. pred odchodom s otvorenými dvermi, tak som si dovolil nastúpiť, lebo hádam nebudem tam stáť. Bolo to logické, že to je ten autobus, keď ako jediný má odchod v tom čase. Z toho nástupišťa iná linka ani nejazdí. Takže všetci vedeli, že to je ten autobus.
dik, potom som zistil ze o co sa jedna. ale aj tak nechapem preco prave do ruzinova. musim kuknut ci su tie elektricky aj vyuzivane. lebo dost sa takto km navysia.aby to nebolo ako s linkou 97 ze sa nieco vymyslelo ale nikto to nevie vyuzit.
Dnes rano sa na Farskeho rozlozil so stolickom kandidat na zupana, pan Mrva.
Tak som sa pristavil ze pokecam. Pan Mrva si pochvaloval si ze na Farskeho je dobre vybudovany prestupny uzol, ze take by chcel zaviest aj inde v meste. Len ze mu tam chyba parkovisko pre bicykle, vadia kolizie s cyklistami a vseobecny neporiadok. Dovolil som si odkazat ho na clanok co tu bol publikovany na zaciatku leta o problemoch na ktore kompetentny kaslu.
Dalej spomenul ze je v mestskom zastupitelstve, chce riesit dopravu, tak som sa ho pytal ako to vyzera s Mostom SNP, ci je uz strategia ako riesit medializovany havarijny stav. Je geodet a v minulosti na moste robil merania. Prosil ma o zaslanie clankov v novinach aby si to mohol nastudovat...
Bezny cestujuci vytrenovany chybnym oznacenim liniek, zastavok a konecnych, vylukami a nahradnou dopravou, po dlhorocnych skusenostiach logicky do busu sadne. Najma ked vodic pristavi na nastupiste a otvori dvere.
Ak je vodic idiot, ked situacia vznikla jeho vinou a chce si z ludi robit srandu, mal by uvazovat o inej praci.
A aby to nebol hejt len na Bratislavu, napr. v takom Dubline vo vlakoch nefungovali hlasenia, vnutorne displeje (casto boli aj vymontovane) a videl som aj plnu tramvaj co z konecnej odisla s cielom Not In Service.
Zasadny rozdiel je v ludoch. Zatial co tu vodic vlcakov skaredo vyhodi na ulicu, tam sa vodic ospravedlni a zdvorilo poziada o vystupenie. (To ze pri mimoriadne skratenom spoji vodic osobne obehol vsetkych cestujucich, vysvetlil situaciu, overil si ci s tym nemame problem a naozaj sme rozumeli je standard...)
Tak trochu sebakritiky by nezaškodilo. Vieš do akého autobusu nastupuješ, keď na transparentoch nemá napísaný cieľ? Lebo ako tu už bolo spomenuté - myslieť si, znamená ***** vedieť.
Ked uz je to v slovencine, tak si si to mohol aj precitat ? "Po roku 2030 – ak bude požiadavka na kapacitu – bude možné úplne vybudovať celú trať po Bratislavu."
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023