Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Spacer1 #222675:
Sebakritiky? Pristavil na svoje nástupište, tak ako vždy, 4 min. pred odchodom s otvorenými dvermi, tak som si dovolil nastúpiť, lebo hádam nebudem tam stáť. Bolo to logické, že to je ten autobus, keď ako jediný má odchod v tom čase. Z toho nástupišťa iná linka ani nejazdí. Takže všetci vedeli, že to je ten autobus.
Reakcia na: omg123 #222686:
Problem je prave ten Blumental, ktory by presmerovanim L7 na Hlavnu zostal stale takmer neprejazdny ? s frekvenciou 80 spojov/hodinu v spicke.
Reakcia na: omg123 #222686:
A blumental je nafukovaci? 🙂 Uz teraz su tam problemy, pridavat dalsie spoje nie je dobry napad 😉
Reakcia na: S499.1023 #222685:
mne len ide o to aby sa nevozil vzduch. este je tam moznost na hlavnu šťanicu 🙂
Reakcia na: omg123 #222684:
Asi preto do Ružinova, lebo máme zavretú Špitálsku, prepchatú Obchodnú a stále lepšie do Ružinova ako na Nové Mesto.
Reakcia na: 810zssk #222683:
dik, potom som zistil ze o co sa jedna. ale aj tak nechapem preco prave do ruzinova. musim kuknut ci su tie elektricky aj vyuzivane. lebo dost sa takto km navysia.aby to nebolo ako s linkou 97 ze sa nieco vymyslelo ale nikto to nevie vyuzit.
Reakcia na: omg123 #222680:
Ide o nahradu linky 7 pocas vyluky na Spitalskej. Primarne teda sluzi ako spickova linka Raca/Vinohrady - Racko. Do Ruzinova chodi kvoli obratu.
Reakcia na: dupe #222681:
so stolickom ?
Dnes rano sa na Farskeho rozlozil so stolickom kandidat na zupana, pan Mrva.
Tak som sa pristavil ze pokecam. Pan Mrva si pochvaloval si ze na Farskeho je dobre vybudovany prestupny uzol, ze take by chcel zaviest aj inde v meste. Len ze mu tam chyba parkovisko pre bicykle, vadia kolizie s cyklistami a vseobecny neporiadok. Dovolil som si odkazat ho na clanok co tu bol publikovany na zaciatku leta o problemoch na ktore kompetentny kaslu.

Dalej spomenul ze je v mestskom zastupitelstve, chce riesit dopravu, tak som sa ho pytal ako to vyzera s Mostom SNP, ci je uz strategia ako riesit medializovany havarijny stav. Je geodet a v minulosti na moste robil merania. Prosil ma o zaslanie clankov v novinach aby si to mohol nastudovat...
Reakcia na: Marek1978 #222678:
aha asi nejaka novinka.ale preco prave 17?zosekali sa linky ze mame iba do 9 a teraz daju ze 17. a tiez neviem pre koho je linka z ruzinova do race.
Reakcia na: Spacer1 #222675:
Bezny cestujuci vytrenovany chybnym oznacenim liniek, zastavok a konecnych, vylukami a nahradnou dopravou, po dlhorocnych skusenostiach logicky do busu sadne. Najma ked vodic pristavi na nastupiste a otvori dvere.

Ak je vodic idiot, ked situacia vznikla jeho vinou a chce si z ludi robit srandu, mal by uvazovat o inej praci.

A aby to nebol hejt len na Bratislavu, napr. v takom Dubline vo vlakoch nefungovali hlasenia, vnutorne displeje (casto boli aj vymontovane) a videl som aj plnu tramvaj co z konecnej odisla s cielom Not In Service.

Zasadny rozdiel je v ludoch. Zatial co tu vodic vlcakov skaredo vyhodi na ulicu, tam sa vodic ospravedlni a zdvorilo poziada o vystupenie. (To ze pri mimoriadne skratenom spoji vodic osobne obehol vsetkych cestujucich, vysvetlil situaciu, overil si ci s tym nemame problem a naozaj sme rozumeli je standard...)
Reakcia na: Joyki #222671:
Možno to bola taktika. Najprv to úplne zriediť, aby vytvorili tlak na väčšie posilnenie. ?
Elektricka L17 na konecnej v Ruzinove? WTF?
Reakcia na: Joyki #222661:
Tak trochu sebakritiky by nezaškodilo. Vieš do akého autobusu nastupuješ, keď na transparentoch nemá napísaný cieľ? Lebo ako tu už bolo spomenuté - myslieť si, znamená ***** vedieť. 😉
Reakcia na: TeBeCe #222673:
Lenze po r 20130 uz bude komec sveta
Reakcia na: Peon #222672:
Ked uz je to v slovencine, tak si si to mohol aj precitat ? "Po roku 2030 – ak bude požiadavka na kapacitu – bude možné úplne vybudovať celú trať po Bratislavu."
ÖBB Infra v slovenčine informuje o rozšírení trate "Marchegg - Wien". Bude sa zdvojkoľajňovať a elektrifikovať aj úsek "Devínska Nová Ves - Marchegg"? A pri "Petržalka - Parndorf" sa také niečo neplánuje? https://infrastruktur.oebb.at/de/projekte-fuer-oesterreich/bahnstrecken/weststrecke-wien-salzburg/v%C3%BDstavba-trate-viede%C5%88-bratislava
Reakcia na: ufo #222669:
Super.
Naposledy keď sľúbili pridanie 103 vlakov pri zavádzaní bezplatnej prepravy, tak na 130 poriedili ranný takt Os na hodinový. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.