Ale tu nikto nemá záujem aby ľudia reálne chodili vlakmi, to sú len také rozprávky pre vybrané publikum. Čím viac áut natankuje, tým viac spotrebných daní štát vyberie.
MinDop by najradšej prevádzkovalo trať BA-ZA-KE a Štúrovo-Kúty pre medzinárodnú dopravu, možno by strpeli 2 km vlakov do Viedne, čo už. Zvyšok Slovenska tam vôbec, ale opakujem vôbec nikoho nezaujíma. A ten dokument PDF čo koluje po rôznych fórach poslednú dobu odporúčam prečítať aj keď je dlhý celý, je to nádherne, reálne a nezaujato zosumarizovaný vývoj železnice na Slovensku. ?
No a zacnu rozsirovat D1 a kopat Triblavinu aj velku krizovatku D1 x D4 pred Vajnormi.
Dnes Os 4608 uz ledva pobral vsetkych, a mozno ani nepobral vsetkych zo stanic. Os 4650 z Vajnor odchadzal so stojacimi cestujucimi hore, v strede aj dole.
To tam už rovno mohli dať bagety...
Neverím že to nerobí niekto naschvál. Dva vagóny na hlavnú trať???
Mne pripadali aj tie tri čo idú o 21:07 strašne málo.
Ono je to tak, výkonu sú limitované financiami z minfin. Tí odmietajú dať na železničnú dopravu viac. Na druhej strane sa im nečudujem, pretože optimalizácia ŽOD na Slovensku je pojem neznámy a veľmi dobre trafil klinec po hlavičke istý bývalý GR z MDV, keď povedal, že železničnú dopravu robíme všade a priemerne. Dalo by sa možno niekde ubrať a pridať v okolí BA a KE, ale zase budú protestovať kraje. Faktom je, že vyhovieť všetkým sa nedá, no je to o tom, čo som písal dávnejšie, ak veľkému množstvu ľudí vyhovieme v podpore VOD, je to správne aj za obedu, že zopár ľuďom uškodíme. Inak to nejde.
... a aby toho nebolo málo: Mesto Senec bolo napr. dnes ráno tak zablokované, že autobusy sa kopili na AS, lebo aj hlavný ťah (Nám. 1. mája - Mierové nám.), aj vedľajší (Šafárikova ul. - pri AS) boli komplet zapchaté, a tým teda autobusy nevedeli opustiť AS. Jazdná doba na Nivy 1:30 až 2:15 hod.
Minule som najviac odpadol, keď na Os S60 z Bratislavy hl.st. 22:07 boli dva kusy Bdtmee. A stál som po celú cestu. ? Vlakvedúcu som sa spýtal, či zajtra pošlú len rušeň a ľudia si sadnú na kolená rušnovodiča. ? No a vravela, že ona, ako vlakvedúca tiež píše na Rožňavskú papiere, že sa ľudia sťažujú na totálne poddimenzovanú kapacitu aj frekvenciu spojov na tejto trati.
A celkom smutné je aj to, že počas rannej špičky máme na výber len dva Os vlaky, ktoré sú plné, pretože iné ani nejdú. To je výsmech celej bratislavsko-seneckej aglomerácie.
Tak tam je to logické, keďže ZSSK svoje laminátky (na rozdiel od plecháčov ČD) na ovládanie z riadiaceho vozňa neprispôsobila a vopred vybraný víťazný dodávateľ pull-pullov má problém aj s ovládaním dedikovaných princezien z 971. Celý projekt zle.
6:45 a 7:36. Ťažko povedať, ktorý z nich je väčšie maso. Oba sú na tom dosť tragicky a som rád, že kým som z Ivanky chodieval vlakom do školy (t.j. najneskôr pred troma rokmi), tak sme to mali do pohody a koľkokrát sa dalo aj sadnúť. Teraz, keď občas vyprevádzam bráchu, tak sa nestačím diviť.
Skús 4608 o 6:45 tam je plnka vždy a další 4650 o 7:36.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike