Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BigMac #221673:
A prečo vlastne zamestnanci ŽSR pomáhajú ZSSK s "uklamávaním" meškania?
Reakcia na: Dispecer #221672:
Tak potom nieto divu, že sa to nezlepšuje.
Reakcia na: Peon #221670:
Mať tak tvoje starosti...
Reakcia na: Peon #221662:
A to este pockaj ked nakupis cez internet a tiez tam bude Bratislava, hoci ty si bol v Opatovej nad Vahom.
Reakcia na: Dispecer #221648:
To je modrogumné zaokrúhľovanie, kde platia iné ako matematické pravidlá:
Napríklad 32 minút sa prehlási za 28, aby sa nemuseli vracať príplatky, aj do PIS-u sa to tak napíše a je zaokrúhlené...
Potom sa zas dá nejaká tá minútka pridať meškajúcemu osobáku, hlavne keď sa pozabudne na údaje uvedené v služobnej pomôcke "Čakacie časy" , však načo si lámať hlavu s "robením perónu" v neperonizovanej alebo len čiastočne peronizovanej stanici... ?
Reakcia na: S499.1023 #221668:
Na čo... ? Ja som si sedel na nástupišti skôr, než vyhlásili, kde ho pristavia.
Reakcia na: Viko #221619:
Hlavne ja si aj myslim, ze trolejbus ani nie je kapacitne vhodny na takuto vytazenu relaciu...
Reakcia na: Dispecer #221663:
EČV zrovna nie, ale páčilo by sa mi keby bolo v internet bankingu napísané napr. "autobus Slovak Lines Express". ?
Reakcia na: Valec #221664:
Hmm ale tieto terminály používa iba Slovak Lines Express na linkách do Viedne. Slovak Lines, a.s. fyzické terminály na platobné karty v autobusoch nemá. Inak reálne spolu so Slovak Lines Služby a Slovak Lines Opravy je to ako keby jedna firma, nie? Predpokladám, že nemajú všetky vlastných riaditeľov.
Reakcia na: Dispecer #221661:
Či si bol vynadať operátorke v dopravnej kancelárii?
Reakcia na: Ike #221666:
zaroven to ukazuje, kam by malo smerovat zahustovanie zastavby.
Reakcia na: durcekpavol #221656:
To by sa pekne dalo využiť na Klaasenov model ?

Ale z hľadiska VOD to zobrazuje územia, ktoré sú ľahšie a rentabilnejšie obslúžiteľné VOD (červené) a územia, ktoré sú ťažšie obslúžiteľné (zelené). Dovolím si tvrdiť, že korelácia medzi obslúžiteľnosťou a atraktivitou sa blíži k 1. Alebo ešte inak: zelené oblasti majú bližšie k prívlastku autoslava. ?
Reakcia na: Mike #221659:
4 územia koľajovou dopravou obsluhované sú. 2 nie sú. 1 je čiastočne obsluhované, tak, akoby obsluhované ani nebolo.
Reakcia na: Peon #221662:
SL je materská firma SLE, takže možno je prevádzkovateľom terminálu a tržbu si medzi sebou preúčtujú.
Reakcia na: Peon #221662:
Ako miesto transakcie očakávaš čo? EČV autobusu? ?
Reakcia na: Peon #221634:
Minule som sem zabudol dať ďalšiu otázku z kategórie "Záhady". ? Prečo pri kúpe cestovného lístka bezkontaktne platobnou kartou MasterCard zo zastávky Einsteinova do Hainburgu sa mi v internetbankingu zobrazuje "SLOVAK LINES, A.S." keď tú linku prevádzkuje Slovak Lines Express, a.s.?

A ako miesto transakcie by mi to aj pri kúpe v Hainburgu zobrazilo "Miesto transakcie
SLOVAK LINES, A.S. BRATISLAVA, SK " keďže ten terminál je z ČSOB?
Reakcia na: S499.1023 #221660:
To je veľmi odborný pojem na mňa... ?
Reakcia na: Dispecer #221658:
A krik v doprave bol?
Reakcia na: durcekpavol #221656:
Tie červené územia by mali byť obsluhované koľajovou dopravou ?
Reakcia na: S499.1023 #221657:
19 minút.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.