Reakcia na: Ámos #221461:
Keby mesto malo reálny vplyv na DPB, akože nemá, tak by sa naplnila úloha z nejakého MZ vypracovať štúdiu na nákup parciálnych trolejbusov. Lebo akékoľvek významné predĺženie siete si bude vyžadovať aj nákup nových vozov...
Viko
1) Davidosmhd - "Homologizácia. Na veľkej trolejbusovej sieti predsalen prebehne rýchlejšie."
2) Sommelier - "Asi to je praktickejšie robiť v BA keďže tu sú na to potrební ľudia a technika a nie v ZA"
3) Solider - "Skôr preto, že dotknuté úrady tu majú sídlo."
4) ja - "Budes ty platit pobyt vsetkych potrebnych zamestnancov statnej autority v zilinskych ci presovskych hoteloch a prevoz vsetkych papierov zakazdym, ked sa rozhodnu daco nove nakupit?" (ok, mohol som to podať inak, ale podstata je rovnaká - čo je väčšia strata pre daňového poplatníka?)
5) ja - (parafráza) ak sa homologizácia nespraví čo najprístupnejšia, obmedzuje to hospodársku súťaž, čo sme tu už mali a neosvedčilo sa.
Mne sa zdá, že si predpojatý voči všetkým a všetkému. Oháňaš sa tým, že ústupky Škode (ktorej voz si DPB pomaly opravuje) sú nemiestne, že ústretovosť k úradu (ktorý v minulosti vydal otázne rozhodnutia dané striktným výkladom zákona) je nemiestna... Ale uniká ti, že mesto ani štát sa nedá riadiť škôlkarskou logikou pomsty a napriekov.
A dobrá rada na záver - keď ti tak strašne záleží na hospodárení DPB, nevyrábaj búrku v pohári vody kvôli pár tisíckam na jednom Solarise, radšej sa obúvaj do miliónov o ktoré sa predražili nákupy vozov a podobných kšeftárskych káuz
?