Veď vždy mal prednosť kočík pred bicyklom. Nebol s tým žiaden problém.
Terajší prípad je jednoducho buzerácia zo strany vodiča. O 23 hodine je miesta vo voze a hlavne v nočnej električke z Petržalky viac ako dosť.
Cyklista mohol dostať defekt alebo mohol mať iný technický problém. To si má zavolať nákladný taxík alebo v smere do Rače čakať na nočák lebo cez deň tam žiadna autobusová linka z centra nejde?
Netuším, kde výhovorkyňa prišla na tento ultimátny dôvod. Ja som napísal objektívny stav tak, ako je. Nie je to o zabezpečovaní bicyklov, ale o nemožnosti ich umiestnenia. Pri T3/T6/K2 je miesto na predstavku osobitne oddelené od miesta vyhradeného na kočíky, teda existuje miesto separátne pre kočíky a separátne pre bicykle, čo v typoch 29T/30Tr/31Tr nie je.
Co je to za blbost ?
Ako maju zabezpecke "zadne plosiny" v supravach T3P,T6 alebo K2S to miesto na bicykel a napriek tomu su tam povolene ? Nijak. pPudkym zabrzdenim v starom vozidle vyleti bicykel do ulicky, v novom vozidle by nevyletel bike nikam ak sa ulozi do priestoru oproti 1.dveram.
Podstata problému bola v tom, že vozidlá 30Tr/31Tr majú vyhradené iba miesto pre kočík pri tretích dverách, pri ostatných dverách sa nachádzajú sedadlá a teda nie je možné umiestniť bicykel pri iných dverách z dôvodu limitácie priestorovými možnosťami. To isté sa týka typu 29T, ktorý taktiež okrem miesta pri predných dverách neposkytuje skladbou interiéru miesto pre bicykel – v poslednom článku sa nachádzajú jednotky sedadlá a bicykel pri týchto sedadlách by blokoval ich využívanie. Pokiaľ ide o typ 30T, tam tento problém nie je, z dôvodu dostatku ponúkaného priestoru obojsmerného vozidla – oproti každým používaným dverám je voľný priestor nevyužívaných dverí. Vyriešilo sa to šalamúnsky a to odporúčaním o neprepravovaní bicyklov v nových vozidlách.
Ešte som (okrem státia menšieho psa na sedačke - čo je vec arogancie pána) nemal so psom v MHD žiadnu zlú skúsenosť. Ani ako spolucestujúci a ani ako človek, čo má so sebou psa.
Suhlasim . Nech mi niekto skusi obhajit dovod nakupu 24ks midi vozidiel. Popri jestvujucich 38ks BN10 a 10 Urbino a ich nasadenie na linky. ? Ratam uz aj vsetky stare B,BN 9.5 ako vyradene aj tak.
Čo sa týka psov (ja osobne ich nemusím), tak môžem skonštatovať, väčšinou o nich človek ani nevie a zrejme všetky sú vyčesané, udržované a nesmrdia, lebo je to otázka prestíže pred susedmi, nech vidia, čo to my chováme ...!
Ale ak nastúpi (hlavne v zimnom období) bezdomovec, ktorý čo i len v jednom exemplári dokáže krásne zamoriť celú dlhú Škodovku a prespáva v nej z konečnej po konečnú, kde je vtedy ten promptný vodič? Väčšina na to kašľala a vozili ich tam v kuse a čo som videl, ani na konečnej (v Karlovke) sa dajako neunúvali ich vystrnadiť.
A vyslovene proti zákazu - nastúpi si rodinka - polohlučná, dve decká veselo lížu zmrzku, tatko práve načína veľký hambáč a mamka má polorozjedenú bagetu... a kričia jeden cez druhého.
A čo keď neprepravujem bicykel, ale batožinu? Tá sa predsa môže voziť aj bez vyhradeného miesta, rovnako ako nemajú vyhradené miesto rysovacia doska, garniža a ďalšie veci v PP pospomínané. ?
Ja tomu rozumiem ? len mi príde jemne povedané úchylné, ak DPB necháva interpretáciu prepravného poriadku na subjektínom a neodbornom hodnotení veku vozidla zo strany cestujúceho. Áno, väčšina ľudí vie odlíšiť K2S od 30T, ale technický preukaz tie dráhové vozidla vycapené nikde nemajú. Navyše, aká je definícia "nového trolejbusu"? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
Terajší prípad je jednoducho buzerácia zo strany vodiča. O 23 hodine je miesta vo voze a hlavne v nočnej električke z Petržalky viac ako dosť.
Cyklista mohol dostať defekt alebo mohol mať iný technický problém. To si má zavolať nákladný taxík alebo v smere do Rače čakať na nočák lebo cez deň tam žiadna autobusová linka z centra nejde?