Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: dyspozytor #220941:
Akcia bude určite na vlastné riziko, v tomto problém nevidím, ak sa niekto rozhodne riskovať v tom buse udlávenie, či udusenie, jeho problém. Skôr by ma zaujímalo, kto bude zodpovedať za prípadné škody na vozidle (a ideálne aj za náklady spojené s prevozom, čistením, atď.)
Reakcia na: 3pa3ck3 #220940:
Už ozaj neviete čo od samej dobroty??? Keď sa niekomu niečo stane, potom som zvedavý na tie vykrúcačky... Ak by som rozhodoval za DPB, rovno hovorím, nejdem do toho...!
Reakcia na: Error 0x007 #220937:
Navrhol som orgamizátorke na FB, aby vybavila MBCC a podľa toho, čo písala neskôr, to vyzerá, že sa jej to podarilo
Reakcia na: Solaris1211 #220936:
Ten voz ak pojme hoc aj len 300 ludi tak ten klb (zrejme SOR NB18) to neda - hlavne ta 1,2 seria ktora nepresla spevnenim. ? . No skor si myslim ze tam bude 741 CNG
Reakcia na: Error 0x007 #220937:
Jedine ak SOR NB 28 ?
Reakcia na: Solaris1211 #220936:
Co pouziju? SOR NB 18? ?
http://www.topky.sk/cl/10/1626887/Mlynska-dolina-sa-opat-zmeni-na-bojisko-o-svetovy-rekord--Bude-prekonana-tlacenka-na-FOTO


Študenti z Mlynskej doliny sa chystajú prekonať rekord z roku 2003, kedy sa do autobusu linky 39 #1901 (ikarus 😉 ) natlačilo 359 +ľudí.
Reakcia na: Error 0x007 #220920:
Ak sa da, bolo by dobre, aby admini v tej scheme upravit situaciu v Tomasove, nakolko obsluhu zastavky tomasov, osada zabezpecuje primarne linka 740, ktora v osade nie je zakreslena. Linka 610 tam vykonava len jeden spoj rano z osady a jeden spoj poobede do osady. Ako by to malo asi vyzerat som sa pokusil upravit v skicari (prilozeny subor).
Reakcia na: zlomok #220932:
Teraz z hlavy neviem, ale marí sa mi, že je tam priestor pre kočík / invalidný vozík + dvojica skladacích sedačiek v smere jazdy (medzi tou jednosedačkou pri kĺbe a prvými sedadlami na podstavci), takže to vyzerá v podstate ako oproti 3. dverám.
Reakcia na: Dispecer #220931:
Myslím voz #265, ktorý má oproti ostatným 31Tr o 7 miest menej. To má oproti 4. dverám voľný platz alebo ich ubrali viac vpredu?
Reakcia na: Dispecer #220931:
Díky. A kĺbak to má ako? Oproti 4. dverám tiež iba jednosedačky?
Reakcia na: zlomok #220923:
Vyfotené to je, nahraté to na žilinské imhd.sk je (resp. bolo), otázka je, prečo to zverejnené nie je - ale to je už na niekoho iného. ?

Takže to zavesím sem:
Reakcia na: trodi #220929:
Je to preferencia autobusov MHD. Autobus sa takto dostane pred autá, ktoré až o niekoľko sekúnd následne dostanú signál voľno (zelenú).
Dobrý deň,

na niektorých križovatkách (napr. v Dúbravke pri Kauflande, pri zastávke Húščavova) sú okrem klasických semaforov aj také tie bodkované ako pre električku. Odpozoroval som, že majú asi nejaký špeciálny význam pre MHD. Vie niekto prosím presne vysvetliť, načo tam sú a ako to funguje? Celkom ma to zaujíma. ?
Reakcia na: Error 0x007 #220920:
Browser-fail... Moze sa vymazat...
Reakcia na: S499.1023 #220887:
Ak da niekto vizualizaciu, ako z nabrezia bude nadalej vidiet hrad, tak ano povazujem ju za zasadnu.
A ak niekto ukaze vizualizacie s obrovskym parkom, pricom v realy tam je 1000m2 zelenej plochy (cize take tie dva pidi pozemky, na ktorych si ludia za mestom stavaju domy) tak sa tiez citim oklamany.

J&T Real Estate su prototypom zleho developera a je to to najhorsie co v Bratislave mame. Takej Pente, ci HB nesiahaju ani po clenky.
Reakcia na: Petto #220918:
To ze som paranoidny, este neznamena, ze ma nesleduju.?
Reakcia na: Dispecer #220921:
Keby to niekto konečne aj vyfotil aby sme všetci vedeli aký ten interiér je.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.