Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mikimaus #221261:
Kedysi to tam ani nebolo a žijeme. Či chceš kvôli tomu výluku a obchádzku cez Jesenského?

Asi niekto pokradol káble ako pred rokom na estakáde obchvatu a bola tam tma skoro dva mesiace.
Reakcia na: Solider #221263:
Co je to za blbost ?
Ako maju zabezpecke "zadne plosiny" v supravach T3P,T6 alebo K2S to miesto na bicykel a napriek tomu su tam povolene ? Nijak. pPudkym zabrzdenim v starom vozidle vyleti bicykel do ulicky, v novom vozidle by nevyletel bike nikam ak sa ulozi do priestoru oproti 1.dveram.
Reakcia na: Solider #221263:
3) Pretrvávajúca nekoncepčnosť jednotlivých nákupov vozidiel
Týka sa to aj aktuálne prebiehajúcej súťaže na autobusy?
Reakcia na: Viko #221258:
Podstata problému bola v tom, že vozidlá 30Tr/31Tr majú vyhradené iba miesto pre kočík pri tretích dverách, pri ostatných dverách sa nachádzajú sedadlá a teda nie je možné umiestniť bicykel pri iných dverách z dôvodu limitácie priestorovými možnosťami. To isté sa týka typu 29T, ktorý taktiež okrem miesta pri predných dverách neposkytuje skladbou interiéru miesto pre bicykel – v poslednom článku sa nachádzajú jednotky sedadlá a bicykel pri týchto sedadlách by blokoval ich využívanie. Pokiaľ ide o typ 30T, tam tento problém nie je, z dôvodu dostatku ponúkaného priestoru obojsmerného vozidla – oproti každým používaným dverám je voľný priestor nevyužívaných dverí. Vyriešilo sa to šalamúnsky a to odporúčaním o neprepravovaní bicyklov v nových vozidlách.

Dôvody sú nasledujúce:
1) Nakúpili sa vozidlá s nevyhovujúcou skladbou interiéru, ktoré okrem miesta pre jeden alebo dva kočíky neposkytujú miesto pre iné typy prepravovaného nákladu (bicykle, batožiny, garniže, atď.)
2) Neuvažovalo sa s tým, že vo vozidlách by sa mali prepravovať bicykle, pričom už napríklad v Krakove boli dodané nové vozidlá uspôsobené na prepravu bicyklov (https://imhd.sk/transport/galeria-media/393/krakow-krakov/144300/Miesto-na-bicykle-v-901?&ref=transport%2Fgaleria%2F393%2Fkrakow-krakov%3F%26p%3D22)
3) Pretrvávajúca nekoncepčnosť jednotlivých nákupov vozidiel
Reakcia na: Jojan #221259:
Ešte som (okrem státia menšieho psa na sedačke - čo je vec arogancie pána) nemal so psom v MHD žiadnu zlú skúsenosť. Ani ako spolucestujúci a ani ako človek, čo má so sebou psa.
Ani po skoro mesiaci stale nesvieti osvetlenie chodniku a ani nudzovy vychod v Tuneli...☠ ? ?
Reakcia na: Solider #221252:
Suhlasim . Nech mi niekto skusi obhajit dovod nakupu 24ks midi vozidiel. Popri jestvujucich 38ks BN10 a 10 Urbino a ich nasadenie na linky. ? Ratam uz aj vsetky stare B,BN 9.5 ako vyradene aj tak.
Čo sa týka psov (ja osobne ich nemusím), tak môžem skonštatovať, väčšinou o nich človek ani nevie a zrejme všetky sú vyčesané, udržované a nesmrdia, lebo je to otázka prestíže pred susedmi, nech vidia, čo to my chováme ...!
Ale ak nastúpi (hlavne v zimnom období) bezdomovec, ktorý čo i len v jednom exemplári dokáže krásne zamoriť celú dlhú Škodovku a prespáva v nej z konečnej po konečnú, kde je vtedy ten promptný vodič? Väčšina na to kašľala a vozili ich tam v kuse a čo som videl, ani na konečnej (v Karlovke) sa dajako neunúvali ich vystrnadiť.
A vyslovene proti zákazu - nastúpi si rodinka - polohlučná, dve decká veselo lížu zmrzku, tatko práve načína veľký hambáč a mamka má polorozjedenú bagetu... a kričia jeden cez druhého.
Reakcia na: Solider #221249:
A čo keď neprepravujem bicykel, ale batožinu? Tá sa predsa môže voziť aj bez vyhradeného miesta, rovnako ako nemajú vyhradené miesto rysovacia doska, garniža a ďalšie veci v PP pospomínané. ?
Reakcia na: kohut2012 #221244:
Tak schválne, kde je vo vozidle miesto určené pre psa?
Reakcia na: Ike #221254:
A to daj ešte odlíšiť "nový trolejbus" idúci na dieselový pohon od práve vysúťaženého 12m autobusu.
Reakcia na: kohut2012 #221244:
Ja si myslím, že MHD v Bratislave by pomohol hlavne zákaz prepravy vodičov.
https://youtu.be/8qacVvm-8ao



Reakcia na: Solider #221249:
Ja tomu rozumiem ? len mi príde jemne povedané úchylné, ak DPB necháva interpretáciu prepravného poriadku na subjektínom a neodbornom hodnotení veku vozidla zo strany cestujúceho. Áno, väčšina ľudí vie odlíšiť K2S od 30T, ale technický preukaz tie dráhové vozidla vycapené nikde nemajú. Navyše, aká je definícia "nového trolejbusu"? ?
Reakcia na: Solider #221249:
A nebude problém v tom, že prepravu bicyklov v električkách a trolejbusoch nechce povoliť Dopravný úrad?
Reakcia na: Petto #221251:
Stačí nekúpiť zbytočné 10,5-metrové vozidlá a hneď sa zmestíme do limitu 24 miliónov.
Reakcia na: Dispecer #221250:
? Podla mna kedze sa Solaris podla UVO neprihlasil do sutaze na 12M a 18M tak si SOR dal v aukcii vyssiu cenu cim hľa nemusi stacit uver.
Reakcia na: Ike #221246:
Interpretácia je jedna vec, ale tam sa argumentovalo tým, že v nových vozidlách nie sú piktogramy bicykla, ani v TP nie sú uvedené miesta pre bicykel. Taká primitívna logika.
Reakcia na: Peon #221242:
Toto je už priam neuveriteľné, čo stvára náš milý Dopravný podnik! ☠

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement