Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #220490:
Mike, kde Ti to môžem podpísať ? ?
Reakcia na: Error 0x007 #220511:
Vieš tomu zabrániť, teoretik?
Reakcia na: kri #220517:
Konkrétne som sa potreboval dostať od Daňového úradu BA 5 do Kerametalu v Ružinove. Vybral som si spojenie 94+8, nakoniec z toho bolo 93+kolobežka+8. O linku 96 som záujem nemal.

Ak by 94 končila na Farského, asi by som s ňou nepočítal vôbec, aj napriek intervalu kratšiemu ako 6-8 min. ?
Reakcia na: birch #220513:
Dlhe Diely:
4 linky zo 108 = 3,7% (ano, ratam aj L35 a iba rannu L133)
~30 000 zo 423 000 = 7,1%

Takze mi chces povedat, ze DD si zasluzia teraz 2x tolko liniek? (teda z mojho pohladu zasluzia, vsak nebudem hovorit o opaku ? )
Reakcia na: Error 0x007 #220508:
Nemusis si nic priat. Staci aby zacali tento rok robit ASMN a Most SNP naraz a budu mat co chceli 🙂
Reakcia na: birch #220518:
Je to hlúposť vo všetkých smeroch. Keď tak, tak môže byť o čosi relevantnejsi ukazovateľ počet liniek a hustota zaľudnenia.

Ak by Záhorská Bystrica mala 40 poschodové bytovky, stále by stačila jedna linka. Ak by v Petržalke boli rodinné domy, stále by si potreboval sieť viacerých liniek.
Reakcia na: Valec #220516:
Samozrejme, že parameter počtu liniek k počtu obyvateľov ako výpoveď o kvalite MHD je nezmyselný.
Ja som iba dodal postreh, že ak by sme takýto parameter predsa len použili na dnešný stav, Petržalka by vyšla v rámci Bratislavy úplne priemerne.
Reakcia na: Valec #220515:
L94 poznám dobre. Neviem kam si konkrétne cestoval, ale všeobecne platí, že ak by L94 končili na Farského, mohli by chodiť častejšie ?
Reakcia na: birch #220514:
A nebolo by viac k veci porovnávať počet spojov?

Lebo podľa tejto logiky:
Devín :
linky 2 zo 108 = 1,86%
obyvateľstvo 1.297 z 423.000 = 0,31 %

Keďže ten pomer (% liniek ku % obyvateľov) je 6 násobný, tak má 6x lepšiu dopravu ako Petržalka?
Reakcia na: kri #220506:
Včera o pol deviatej som sa na ŽST Petržalka do L94 nezmestil. Takže o tvojom kandidátovi dosť pochybujem. ?
Reakcia na: birch #220513:
A ak by aj mal počet liniek súvis s počtom obyvateľov:
V Petržalke jazdí +/- 26 liniek zo 108 = 24%
V Petržalke býva cca 103 000 ľudí zo 423 000 (čísla som si požičal z Wikipedie) = 24%
Takže to sedí 🙂
Reakcia na: Valec #220504:
A ak by aj mal počet liniek súvis s počtom obyvateľov:
V Petržalke jazdí +/- 26 liniek zo 108 = 24%
V Petržalke býva cca 103 000 ľudí zo 423 000 (čísla som si požičal z Wikipedie) =
Reakcia na: 7ross7 #220510:
Pri súčasnom vedení liniek samozrejme nie. Ibaže by podchodom na L99. Ja práve kritizujem to, že nemajú možnosť sa k električke dostať. Ak by sa počas opravy mosta SNP zaviedla nejaká L194 (časť spojov z L94), ktorá by končila na Farského, potom by sa videlo, aký asi je záujem.
Reakcia na: S499.1023 #220495:
Kazda minuta, ktoru strati autobus stoji peniaze a zhorsuje ponuku...
Reakcia na: kri #220506:
Je naivné domnievať sa, že cestujúci smerujúci k Blumentálu zo zastávok VŠ Manažmentu, ŽST Petržalka, Rusovská cesta či Dvory sa budú vracať smerom do Petržalky iba aby prestúpili na ten jediný „správny druh“ hromadnej dopravy.

Využijú L80 alebo L93, ktoré sú už aj tak vyťažené a presupovať budú na Kapucínskej.
Reakcia na: 810zssk #220507:
Podnet na neefektívne čerpanie eurofondov na MHD.
Reakcia na: ivanbuto #220452:
Prajem vsetkym, aby pekne stali v zapchach na moste Apollo a pekne sa prizerali ako cez Stary most fici jedna elektricka za druhou...
Reakcia na: kri #220492:
Co s tym ma Brusel?
Reakcia na: Valec #220504:
Správna nosná linka má mať kratky interval. Tak sa argumentovalo aj v roku 2005. Výšší počet obyvateľov uživí väčší počet nosných liniek. Ak dostatočne veľkú čast cestujúcich pobrerú električky, niektoré linky by sa logicky nemali uživiť. U mňa je kandidátom na odstrel po predĺžení elekričky do Janíkovho dvora nosná linka L94.

Keď bude tento rok uzavretý most SNP mohol by sa spraviť experiment a presmerovať to, čo sa dá na L1, L3. Možno si ľudia radi navyknú chodiť z Pe k Blumentálu električkou a nie L94, uvidíme.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.