Ospravedlnujem sa, potom som sa pomylil -- bol som v tom, ze zo Skody Plzen sa stala Skoda Dopravni Technika a cele (vratane Skody Ostrov) to zastresuje spolocnost Skoda Holding tiez so sidlom v Plzni. Asi sa mi to nejako poplietlo.
No, povodny trolejbusovy system v Kabule sa im podarilo totalnou neudrzbou a zlym zaobchadzanim (a vraj i obcianskou vojnou) znicit za 13 rokov. Nemyslite, ze ho znicia znovu? A dokonca som uz pocul hlasy, ze trolejbusy v buducnosti zavedene do Kabulu su v sucasnosti trolejbusmi jedneho nemenovaneho ceskeho DP, ktory by tym o trolejbusovu prevadzku prisiel (nejedna sa na pocudovanie o Marianky), ale dufam, ze to nie je pravda, tak nebudem sirit, o ktore mesto ide.
Ja som v príspevku povedal len vlastný názor na uvedený typ, nijako som nezovšeobecňoval. Názor na iné typy alebo všeobecne tu vyslovili iní, takže pán nech číta dôsledne '-)
Potom je v tom clanku chyba, alebo nerozlisuju medzi jednotlivymi zavodmi holdingu Skoda, alebo som sprosty -- doteraz som to chapal tak, ze Skoda Plzen participuje s Karosou na tom paskvile 24Tr a Skoda Ostrov robi normalne trolejbusy. Chapem to zle?
10 m verziu (resp. 9,5 m a 10,5 m) má aj SOR, 15 m by som v živote nechcel, kĺbový SOR bude, výška podlahy pri 1.-.3. dverách je 330 mm, s kneelingom neviem ale kneeling má a HLAVNE:
Koľko stojí SU12?
A len tak mimochodom, pán už mal dačo do činenia so SOR 12 BN?
I.
dodatok:
Pozrite si to cele, je tam citat: "Ostrovská firma se nyní uchází také o zakázku na vývoz 30 trolejbusů do litevského Kaunasu za 250 milionů korun. Nedávno vyhrála soutěž na dodávku trolejbusů do Bratislavy."
V Kabule uz raz trolejbusy boli... Konkretne 9Tr. Ale akosi zanikli... Dufam, ze nove trofle nepostihne podobny osud...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
I.