Reakcia na: Peon #220090:
Spomienka na mladosť (pred cca 40 rokmi): S mojou (vtedy ešte budúcou) manželkou sme zišli za tmy premočení zo zimnej túry do Plaveckého Podhradia, prišiel šukafon s prívešákom idúci smerom do Plaveckého Mikuláša a sprievodca nás pozval dnu, že čo tam budeme mrznúť a čakať, kým sa v Mikuláši obráti. Keď videl mladú dvojicu, v prívešáku nám zhasol svetlo a ospravedlňoval sa, že kontrolku na ovládacom paneli zhasnúť nemôže ? Takže sme mali celý vozeň pre seba, lebo ďalší cestujúci nastupovali do motora, keď videli prívešák zhasnutý ?
iknowyou_A
nastupovala som na linku číslo N74 o 3:30 z hlavnej stanice. Pan šofér ma pri nastupovaní zatvoril do dverí a ešte mi začal nadávať. Po menšej výmene názorov sme prestali komunikovať. Na zastávke kde som vystupovala zastal celkom prudko, to je ale v poriadku, môže sa stat že je človek unavený.. Jediné čo ma trápi, je ta komunikácia so "zákazníkom". Spravím chybu, nezačnem obviňovať. Bola by som rada ak by sa na tom zapracovalo, nie vždy sa vaši zamestnanci vedia správať a celkom ma to mrzí, sama pracujem v službách a takéto niečo by som si k zákazníkovi nikdy nedovolila.