A ešte som sa chcel opýtať, či existujú aj iné stránky zaoberajúce sa dopravou v Bratislave, príp. iných mestách na Slovensku a poprosil by som aj nejaké adresy.
Vaša stránka sa mi páči, je vidieť, že je v nej veľa práce a námahy členov KPMHaRD. Ale je mi čudné, prečo robíte galériu iných miest aj s jednou fotografiou... nieje to pod Vašu úroveň ? Takú fotografiu si predsa môžem stiahnuť zo stránky ktoréhokoľvek mesta, ale nenazvem si to galériou, nie ? Načo tam máte napríklad Augsburg a rôzne mestá, keď v nich máte len po JEDNEJ fotografii ? A v takom Krakowe nájdem tiež len tri... neviem, ale podľa mňa by ste mali tvoriť galériu až vtedy, keď máte dostatok fotografií, nie ? A ďalšia vec, čo ma dosť hnevá je to, že ako fotky do pozadia dávate okrem iného aj nehody ! Veď keď máte dopravu ako takú radi, ako môžete dávať do dotiek do pozadia NEHODY ? Tie majú snáď samostatnú rubriku a tá by tam mala aj stačiť, nie ?
Hmm... podla tej stranky si ich v Rige parovali sami (to sa da? ako to vlastne bolo technicky realizovane?), odkial mali 12Tr-ky ti nemci netusim. Kazdopadne koho zaujima ako 12Tr-ka vyzera na zivo na http://www.open.lv/home/vadims/re3.htm su fotky a je tam aj ten technicky draft co som videl uz v atlase trolejbusov. Inak ta pohladnica co mam urcite nie je z Rigy, maju tam 3-dverove vozy, na tej pohladnici boli 2-dverove a v inom farebnom prevedeni. Pozrem odkial ta pohladnica vlastne bola.
Ano, o tom, ze jazdili v Rige viem som sa dozvedel z jedneho casopisu aj ja. V atlase trolejbusov sice bolo pisane, ze to nebolo realizovane, ale kto vie? Mozno si to tam upravovali sami, a Skodovka s tym nemala nic spolocne, alebo druha moznost je taka, ze autori atlasu maĺi v tej dobe neuplne informacie - bohvie.
A este jednu trochu rozumnejsiu otazku:
Viete niekto kde vsade jazdili trolejbusy (dvojcata) Skoda 12Tr? Ked som sa o nich kedysi dozvedel, tak mi bolo povedane, ze sa nikdy nevyrabali, potom som doma nasiel staru pohladnicu niekde z Ruska, na ktorej bola zjavne 12Tr-ka, sice to bolo fotene dost z dialky, ale bolo vidno, ze predny voz ma stiahnute zberace a na tieni co vrhali bolo vidno taku tu mrezovu zabranu. Zrovna som si dal 12Tr-ku vyhladat cez Googla a nasiel som tieto 2 stranky: http://www.open.lv/home/vadims/re2.htm http://home.t-online.de/home/Pauke/listobus.htm
Takze zjavne jazdili v Rige a Magdeburgu
Kde este?
Papyr> Vidis, o Citybuse v Presove som ani nevedel - informacie z tychto lokalit sa do Blavy moc nedonasaju. Viem, ze Karosy s plosinou sa bezne pouzivaju, ale kym bude v Bratislave len jedna, furt to bude pre tamojsiu MHD unikat - tak som to myslel.
Spectre -> už sa trápne opakujem, ale Renault CityBus na SK jeden je (Prešov) a Karosa s plošinou tiež nie je taká zvláštnosť, pretože tie vozidlá existujú i v Prešove a Košiciach.
TROLEJE:
14Tr01, 14Tr05, 14Tr08/6, 14Tr10/6, 15Tr07/7, 15Tr08/6, 15Tr13/6(M). Trolejbusy sa postupne posielaju na opravy do Zlina.
ELEKTRICKY:
T3 (SU, SUCS, M), K2, T6A5 - aj starsie aj novsie
renovovane T3S a K2S z Parsu
--> Planuje sa jedna renovacia T3 zo Zvolena
HISTORICKE VOZY:
Trolejbusy: OERLIKON, 2x 9Tr, 1x 14Tr, ?x SANOS
Busy: 706RTO, SM11, Praga RN
Eliny: GANZ z roku 1910, BEUS z roku 1958, T2, K2 a T3 (zatial vsak nezrekonstruovana)
SPECIALITKY:
Schröling - momentalne sa na nom robi generalka v ustrednych dielnach
8142 - Vycvikovy 14Tr01, funkcny voz, ktory sa vsak nepouziva, lebo mame 8144
6517 - Bude zrekonstruovany, alebo na nahradne diely?
Martin --> Prehlad vozoveho parku tu zatial nemame, ale co sa Blavy tyka, tak je tu jediny 100percentne nizkopodlazny voz 1700 - Ikarus 412. Teraz by vsak mali dojst dalsie do beznej premavky.
Viem, ze u nas jazdia v Kosiciach Solarisy, potom mame po slovensku este NovoPlany, Renault Citybusy tu vsak nejazdia - co sa Bratislavy tyka, tak DPB ma zmluvu s Ikarusom, a okrem tych Ikarusov 412 sa este uvazuje o kupeni minibusov Ikarus E91.
Inak este k voz. parku, v Blave najdes asi toto:
BUSY: Ikarus 280, 283, 412, 415, 435, Tambus 232A116, 260A180, 272A180, Karosy B731 - vacsinou su uz vsetky prerobene na B732, dalej B741 a dva kusy C744. Potom tu este jazdi osem (bohuzial, tak vela) SORov B9.5.
Ikarusy 283 su prerabane v Banskej Bystrici, Karosy 732 chodia na GO do Moldavy a 741 do Zlina.
Mame tu vsak jednu specialitku - voz 1111, Karosa 732, do ktorej dorobili v Zline plosinu pre vozickarov.
DP: ja viem... ale tie, čo sa montovali do niektorých TAM BUSov, zas až tak zlé neboli...
Karosa: zabudol si ešte jednu veledůležitú (ach, to čo za novotvar) adresu: www.skodaostrov.cz pre trolejbusy a ešte http://www.dpo.cz/indexsol.htm pre Solarisy.
d3k0: ja spracúvavam MHD v mojom rodnom Prešove, ale okrem seba poznám už len jedného človeka, ktorý sa tým zaoberá, a on má ešte k tomu obmedzený prístup na net. Beta verziu (bez cestovných poriadkov) tej stránky si môžete pozrieť na doprava.host.sk, ale správnosť linkového vedenia do r. 1970 negarantujem.
Colore,
promin, ale ty jsi blbej jak zakon kaze,vys v Nemecku, Rakousku, Italii, a jinde v mestke doprave potkas jenom nizkopodlazni busy, nezdrzuje se provoz, a starsi cestujici, ci matky s kocarky nemusi nikoho otravovat aby jim nekdo pomohl.
Radsi se kouknete na tuto stranku www.bvg.de, a pak kliknete na FUN and MORE, uvidete jak jezdi U-bahn, bus, tram a S-bahn, tak takove web stranky se daji opravdu jen zavidet.Kolonka FUN and MORE je v pravo nahore pod zlutym logem BVG.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spectre