Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nepokeca niekto ???
:-))))))
Pride T3S 7303 zo Sumperka v povodnom termine 15.12.2000 ??
Spectre -> už sa trápne opakujem, ale Renault CityBus na SK jeden je (Prešov) a Karosa s plošinou tiež nie je taká zvláštnosť, pretože tie vozidlá existujú i v Prešove a Košiciach.
TROLEJE:
14Tr01, 14Tr05, 14Tr08/6, 14Tr10/6, 15Tr07/7, 15Tr08/6, 15Tr13/6(M). Trolejbusy sa postupne posielaju na opravy do Zlina.

ELEKTRICKY:
T3 (SU, SUCS, M), K2, T6A5 - aj starsie aj novsie
renovovane T3S a K2S z Parsu
--> Planuje sa jedna renovacia T3 zo Zvolena

HISTORICKE VOZY:
Trolejbusy: OERLIKON, 2x 9Tr, 1x 14Tr, ?x SANOS
Busy: 706RTO, SM11, Praga RN
Eliny: GANZ z roku 1910, BEUS z roku 1958, T2, K2 a T3 (zatial vsak nezrekonstruovana)

SPECIALITKY:
Schröling - momentalne sa na nom robi generalka v ustrednych dielnach
8142 - Vycvikovy 14Tr01, funkcny voz, ktory sa vsak nepouziva, lebo mame 8144
6517 - Bude zrekonstruovany, alebo na nahradne diely?
Martin --> Prehlad vozoveho parku tu zatial nemame, ale co sa Blavy tyka, tak je tu jediny 100percentne nizkopodlazny voz 1700 - Ikarus 412. Teraz by vsak mali dojst dalsie do beznej premavky.

Viem, ze u nas jazdia v Kosiciach Solarisy, potom mame po slovensku este NovoPlany, Renault Citybusy tu vsak nejazdia - co sa Bratislavy tyka, tak DPB ma zmluvu s Ikarusom, a okrem tych Ikarusov 412 sa este uvazuje o kupeni minibusov Ikarus E91.

Inak este k voz. parku, v Blave najdes asi toto:
BUSY: Ikarus 280, 283, 412, 415, 435, Tambus 232A116, 260A180, 272A180, Karosy B731 - vacsinou su uz vsetky prerobene na B732, dalej B741 a dva kusy C744. Potom tu este jazdi osem (bohuzial, tak vela) SORov B9.5.

Ikarusy 283 su prerabane v Banskej Bystrici, Karosy 732 chodia na GO do Moldavy a 741 do Zlina.

Mame tu vsak jednu specialitku - voz 1111, Karosa 732, do ktorej dorobili v Zline plosinu pre vozickarov.
Ten I415 do Danubie je 1010.
Inac odkazy na vyrobcov, dopravne podniky su v rubrike Doprava na webe....
DP: ja viem... ale tie, čo sa montovali do niektorých TAM BUSov, zas až tak zlé neboli...

Karosa: zabudol si ešte jednu veledůležitú (ach, to čo za novotvar) adresu: www.skodaostrov.cz pre trolejbusy a ešte http://www.dpo.cz/indexsol.htm pre Solarisy.

d3k0: ja spracúvavam MHD v mojom rodnom Prešove, ale okrem seba poznám už len jedného človeka, ktorý sa tým zaoberá, a on má ešte k tomu obmedzený prístup na net. Beta verziu (bez cestovných poriadkov) tej stránky si môžete pozrieť na doprava.host.sk, ale správnosť linkového vedenia do r. 1970 negarantujem.
Colore,
promin, ale ty jsi blbej jak zakon kaze,vys v Nemecku, Rakousku, Italii, a jinde v mestke doprave potkas jenom nizkopodlazni busy, nezdrzuje se provoz, a starsi cestujici, ci matky s kocarky nemusi nikoho otravovat aby jim nekdo pomohl.
Tady jsou nektre adresy na vyrobce autobusu, mrknete se na to:
www.karosa.cz
www.renault.fr
www.neoplan.de
www.setra.de
www.mercedesbenz.de
Mily Papyr,
vis ale jinde na zapade ti sedacky do autobusu uz jiny nevyrabi.
Radsi se kouknete na tuto stranku www.bvg.de, a pak kliknete na FUN and MORE, uvidete jak jezdi U-bahn, bus, tram a S-bahn, tak takove web stranky se daji opravdu jen zavidet.Kolonka FUN and MORE je v pravo nahore pod zlutym logem BVG.
Martin> To vôbec nevadí, že píšeš česky. Myslím, že na Slovensku nikto s češtinou problémy nemá. Naopak, som rád, že táto diskusia nie je len o Slovensku, ale aj o Českej republike, pretože u vás bol až donedávna veľmi podobný vozový park tomu našemu a teraz je už čo porovnávať.

Color> Okay, K2S a T3S už v prehľade vozidiel sú, ale nie ako samostatné položky, nakoľko to vôbec nie sú nové električky.

All> Vo fóre sa objavujú zaujímavosti, ktoré by bolo dobré hodiť do pripravovanej rubriky Články na týchto stránkach, pretože sa v Diskusnom fóre zobrazí len najnovších 10 príspevkov a veľa ľudí sa nepozrie na tie staršie, takže mnohé zaujímavé veci upadnú do zabudnutia. Preto navrhujem všetkým, ktorí by radi napísali nejaký článoček (napr. o doprave v Berlíne alebo o nízkopodlažných autobusoch v ČR), aby sa s nami skontaktovali. Taktiež ak by mal niekto s vás záujem spracovať informácie o niektorom slovenskom (zatiaľ) meste (trasy liniek, tarifa, vozový park, fotky...), radi sa s ním dohodneme na spolupráci.
dik d3ko,
dalsie obrazky som zatial nestihol ... pondelok
inak tie veci co sme sa bavili si mohol pokojne doplnit, aj som ti pisal reply, len mi to nechcelo dorucit :-(((
inak uzemny plan na bratislava.sk, co tu uz tusim niekto spominal, je naozaj zaujimave citanie, vrelo odporucam
COLOR>
O tom, ze na linke 7 jazdia T6A5-ky sa tu uz myslim pisalo. Takisto cez vikendy sa nasadzuju na linku 5 vozy K2 aby usetrili vozokilometre. Totizto, kilometre sa pocitaju tak ze suprava sa bere ako dve eliny samostatne. Takze sedmicka ma kratsiu trasu, preto su tam T6A5 a na jedenastke su zase K2(S), lebo ma dlhu trasu...

Tie transparenty na 7104 maju este slabsie LEDky. 7107 a vyssie maju svietivejsie LEDky, ale takisto tam maju tie zelene terciky (LED su iba ako osvetlenie). Inac konstrukciu transparentov, typy a pod. si mozes pozriet na www.buse.cz

Sufus>
Elektricky u nas zvyknu cuvat vecsinou len vo vozovni na kratkej vzdialenosti, alebo vynimocne ked sa nieco stane a treba niekam nacuvat (napr. ked sa pokazi voz a pri kuplovani dalsim vozom zlomia zadne spriahadlo, kedze ten pokazeny zabudnu odbrzdit :-)))))) )
Milí kolegovia, minule som mal tú česť navštíviť mesto Hradec Králové. Nielen že mesto samotné je nádherné, má aj výborne vyriešenú dopravu - automobilovú i MHD. Na niektorých zastávkach sú digitálne displeje ukazujúce najbližší odchod danej linky. Bol som tam cez víkend a klasické Karosy som videl asi dve, 14Tr-ku jednu a 15Tr-ky dve, inak VŠETKO nízkopodlažné CityBusy a 21Tr-ky a na menej vyťažených linkách maličké SOR Lili... Pozrite sa sami na http://mhd.misto.cz .
Na okraj: mesto Hradec Králové má asi 105 000 obyvateľov.
Promiňte, že píšu česky, protože jsem z Prahy. A k té Karose B931E Vám můžu říci, že je to povedený
autobus, který ovšem v Praze nenakupujeme od roku
1999, kdy Karosy řady 900 tvoří zhruba 35% vozového
parku z 1350 autobusů. Dnes se spíše orientujeme na francouzsko-
české nízkopodlažní Karosy-Renault, kterých máme 172 + 3 Neoplany a na příští rok je objednáno dalších 50 krátkých a 3 první nízkopodlažní kloubové
autobusy v ČR Karosa-Renault. Dozvěděl jsem se, že
Karosa postavila na Slovensku závod na montáž řady
B900, po kterých není již taková poptávka, protože
i v jiných českých městech nakupují nízkopodlažní
vozidla. Po ČR jezdí cca 300 Renaultů, zajímalo by mě, kolik jich máte Vy, protože jsem nikde na internetu nenašel váš stav voz. parku.
Zde Vám posílám základní technické údaje o autobusech Karosa:
B931E:31 míst k sezení, 63 ke stání, motor
Liaz (175kW), Renault (188kW)
převodovky (Voith a ZF) Praga typ B932E
B941E:42 míst k sezení, 118 ke stání, motor
Liaz (175kW), Renault (217kW)
převodovky (Voith a ZF)
Karosa-Renault Citybus:26 míst k sezení + 6 sklopných, 73 ke stání, motor Renault (188kW)
od roku 2001 motor Iveco (228kW)
Kloubovou verzi Vám nemohu ještě sdělit.
DP: K-B931E používam pomerne často (skoro denne) a mám dojem, ze od čias, ked začali používať motory Renault, že to viac hučí. A tie nové sedadlá, čo sa do nich montujú - ja neviem, sú síce na pohľad veľmi pekné, ale podľa mňa tvrdšie a nepohodlnejšie ako pôvodné koženky... (ináč K-B931E sa na SK bežne vyskytuje - B. Bystrica, Žilina, Prešov, Košice...)
-Diky ze konecne viem preco su druhe vagony niekedy tak spinave (hlavne predne sklo-to je na hanbu)
-Ja som v zivote nepovedal ze SOR je bez chyby. Ja len ze sa viac oplati, ak sa dorobia take detailiky ako prevodovka, pipanie (co je to zac?), hlucnost, rychlost a tak...
-Sufus>ked elina cuva, tak to nie je az tak hrozne ako ked si to frci 60 kilometrovou rychlostou
-Nizkopodlazne busy: ano, mame ich malo ale podla mna to zase netreba prehanat
-LEDky: vsimol som si, ze na 7107 svietia silnejsie ako na 7104 ale to je detail, mozno je to tym ze 7104 ma tusim este tie zelene bodky a 7107 uz len LED. Su uplne genialne.
-Mam pocit ze 7053 som sa este neviezol, na akej linke zvykne premavat?
-Preco DPB meni vozy na linkach? Zazil som ze nieco chodilo na linke 5, potom na 9 a neskor na 7.. btw. kedysi chodila 7 na K2 a teraz na supravach T6A5
-D3K0, Spectre-v sekcii elektricky by ste mohli napisat, ze v K2 su aj K2S, ja som to polhodiny hladal, takisto T6A5
V Berline jsou tri pasma oznaceny pismeny A,B,C,
tarif je takovy ze palti vsichni stejne a to v pasmech AB, BC - 4,DM, a ve vsech trech 4,50 DM.
Jizdenka plati na 2 hodiny.
Jednodenni jizdenka je v pasmu AB za 8,70 DM.V pasmu
BC za 8,80 DM, a vsech trech pasmech za 9,90 DM.

Jizdenka na 7 dni je v pasmu AB za 42,- DM
v pasmu BC za 44,-DM
a ve vsech trech pasmech za 52,- DM

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement