6 spojov denne 6 dní v týždni... to je 36 spoj za týždeň a (x52) 1872 spojov za rok. Pri 3 € na spoj ide o 5616 €/rok. Takže autobus za 150 tis. € budeš mať odpísaný za 26,7 roka.
Možno budú prekvapení (ne)kvalitou. Mi to pripomína jedno stretnutie v nemenovanom mimobratislavskom meste, kde som sa v rámci small talku rozprával s nemenovanými zástupcami jedného nemenovaného železničného dopravcu nenemeckého a nečeského pôvodu ? A keď som im na otázku aká bola cesta odpovedal, že vlakmi cestujem rád, tak ich reakcia bola asi takáto: "čože? vy ste išli VLAKOM!!!??? ? ? ? " ?
To je mi jasne ze tu budovu zburaju, vsak to je zchatrala chatrc. Ale ten pozemok je hodnotny, je v nom dost penazi a nechapem naco to DPB ma ked na tie ucely dokonale vyhovuje Jurak z ktoreho to je desat minut do Polusu. Samozrejme len ak budu pracovnici DPB ochotni pouzit ELEKTRICKU ?
Tak budovu asi Amíci zrúcajú. Ale vôbec nemáš sociálne cítenie - vieš, ako je to z Krasňan alebo z Juráku do najbližšieho nákupného centra? To si majú tety z kancelárií nohy zodrať?
Ak by takáto linka mala jazdiť, tak je to na autobus, nie na degeša. Nepochopil som ale, ako by takáto linka z Dúbravky pomohla tým úbohým mamičkám, dôchodcom a telesne aj duševne postihnutým z Devínskej, čo nevládzu na Patrónke spraviť krok z NÍZKOPODLAŽNÉHO autobusu a krok do NÍZKOPODLAŽNÉHO trolejbusu. Pre takéto ťažké prípady sú hádam sociálne taxíky?
Máš na mysli naozaj linku Bratislava - Senec - Trenčín - Sereď - Nitra alebo si sa len pomýlil a miesto Trenčína tam má byť Trnava? Ak Trnava, vieš, koľko tam toho jazdí dnes a za aké cestovné?
Myslím si, že akurát znova nerozlíšili služobnú informáciu od verejnej, t. j. skúšobná jazda vyrazí z vozovne (kde zrejme bude dáke úvodné mecheche) na možnú trasu linky.
Zaujímala by ma však praktická stránka veci. DG je teoreticky dosť, ale spoľahlivosť je dobre známa, navyše tu by im dali zabrať najprv na Harmincovej, potom hore Dúbravkou. Najmä okolo zimáku by asi neboli ostatní vodiči nadšení ich "rýchlosťou".
Navyše, spraviť z L20 dve ešte redšie linky nie je podľa mňa dobrý krok.
Úprimne som nepochopil, kam má linka viesť. To cestuje celá Dúbravka do vozovne? Alebo to bude okružná linka Dúbravka - Kramáre - Pražská - Husákova skratka - Hroboňka - Patrónka - Dúbravka?
Odvoz ráno vyráža tak 6:20. Linka hodná diaľkáča primerane tomu potrvá. Takže sa ocitneš s autobusom po 7:30 niekde na vidieku, otočiť to do BA už nestíhaš tak, aby sa ľudia aj so zápchami a prestupom na MHD stihli dostať na miesto určenia pred deviatou. Zvyšok času jazdíš v sedle, kde teda na trase BA-NR ponuka nie je vôbec neodstatočná, takže plný autobus nehrozí a jazdíš so stratou. Poobedná špička je dlhšia, tam by sa mohlo dať stihnúť nejaký slušne obsadený podvečerný spoj, lenže pri bitke Turana, Jančuru a vzdialenejších SADiek to vôbec nemusí znamenať dostatočnú výnosnosť. Navyše, viac sa dostane do povedomia cestujúcich firma, čo chodí každú chvíľu, než dopravca s náhodnými troma pármi denne. Bežný zamestnanec nesmenovej prevádzky uvíta, ak sa nemusí viazať na jediný spoj.
V skratke - pochybujem, že by tvoj model fungoval.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Hodne zdaru v podnikaní ti prajem.