Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Myslim ze 14Trky nie su to jedine, co mozno z Bulharska dovazat na muzealne ucely 😎
Reakcia na: fobust #21960:
Prosim ta, nezverejnuj fotky, co este neboli v updatoch, lebo potom mozem vsetky vianocne updaty akurat tak zahodit do kosa...

Re #21966 Martin: Dik za upozornenie, uz by tam mal byt 🙂

Re #21970 Vladimír: Aspon nejaka 14Tr to bude 🙂
pred par rokmi bol na Arte film s nazvom Posledna jazda elektricky...bolo to o nejakej T3ke (snad v Rusku?)...nevie niekto nieco blizsie o tomto filme?
Reakcia na: Kami #21969:
Veď to bol môj sen. "Štrnásť-téer-nulku" sme "zakonzervovali" v Bulharsku a teraz si ju vyzdvihneme pre múzeálne účely späť 🙂
Vladimir: ja by som nebol taky pesimista. Bol by to pekny paradox kupovat ojazdene tbusy z BG 🙂.
Vladimír: Tak to je škoda. Aspoň jedna mohla v SR zostať.
Reakcia na: fobust #21964:
DPMP svoje dve Škody 14 Tr 0 v roku 1992 predal do bulharského Plovdivu. Vždy ma zaujímalo, ako sa im vodilo a či ešte existuje nejaká šanca, že niektorý z nich tam jazdí. Ale asi nie... 😞
D3k0> V prazdninovych CP nenachadzam odchod 18:10p z Antolskej - L59 do Race. Na zastavkovych CP ale je.
Reakcia na: PvvS #21963:

Aj Tatra T 401 mala pohon dveri v podlahe.
Reakcia na: Andy #21962:

Dvere boli rovnako vysoke. Akurat boli sirsie, aj ked sa mi to osobne nezda, ale Altas trolejbusov to hovori a tie dvere som osobne nemeral, lebo tie trolejbusy sa nezachovali...
Reakcia na: Andy #21962:
Nebyly . Ty skla tam byly misto pohonu dveri. Ty byly atypicky umisteny ve schodech .
Reakcia na: fobust #21960:
Tie skla nad dverami - zda sa mi, ze boli vtedy mensie dvere... To nevadilo pri vystupovani? Ked vystupujem v 14Tr, tak niekedy sa vlasmi dotknem tych zahumusenych kefiek, tak vtedy to mohlo byt este horsie 🙂
Reakcia na: fobust #21960:
Fotka http://imhd.sk/ba/fotky/t61b01.jpg je super ... ešte so starým Kollárovým námestím. Domy na druhej strane už nestoja, ešte si pamätám ako v tom bloku domov bol jeden čas modelársky obchod 🙂
Z historie 14 Tr:

Prva Bratislavska 14Tr bola z roku 1982 (1981?). Prototyp z roku 1972 vyzeral presne tak isto a trolejbus predbehol svoju dobu. Kedze v 70. rokoch bola lacna nafta, tak sa ich vyroba odsunula, robili sa nadalej posledne 9Tr-ky. Avsak zaciatkom 80. rokov minuleho storocia sa oprasila 10-rocna konstrukcia a na jej zaklade sa postavala overovacia seria 14Tr-iek, do BA dosli 3. Tu je jeden z nich, ev. c. 61.
http://imhd.sk/ba/fotky/t61b01.jpg
Mne sa ten dizajn paci tiez, najma tie skla nad dverami, pohon bol skryty v podlahe. Ale tie rovne dvere sa mi nepacia. Tato overovacia seria mala aj trochu nizsiu podlahu ako seriove vozy, tusim o 3 cm (minimalny rozidel).

Tu je 14Tr-ka, ktora ma este uzke medziokenne priecky medzi dverami a oknom. Takychto vozov bolo iba par, na niektorych boli vymenene dvere aj okna, boli rozsirene medziokenne priecky:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6222a03.jpg
Tieto vozy mali aj velke okna na dverach:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6226a04.jpg
Ako som uz spomenul, na niektorych bolo vymenene za nove.

14Tr, ako ju bezne pozname:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=skoda_14tr&no=61

14Tr po osadeni digitalnych transparentov BUSE:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6241a04.jpg
Interier:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6241a03.jpg
Reakcia na: fobust #21958:
Dik, už mi je to jasné.
Reakcia na: J #21955:

Lebo ten dizajn bol sice pekny, ale funkcny nebol. Napr. tie uzucke medziokenne priecky lubili neustale praskat, potom sa nahradili sirsimi. Ani tie nestacili, tak sa v okli dveri este viacej rozsirili. Dvere samotne sa mierne zuzili (10 cm) a zaoblili sa, aby licovali s bocnicou. Na celach bola pridana stredna spevnovacia priecka, od coho sa pri M-kach zasa upustilo. 14Trka bola v case svojho vzniku nadcasova.
Reakcia na: artur #21956:
Jednoducho sa pomýlila pri vyťukávaní čísla. To sa vám ešte nestalo? Či vy ste bohovia a chyby nerobíte.
Reakcia na: Andy #21948:
ked postrehla vyluku 207 (ak naozaj myslela na 208 a 207) ako ze nepostrehla precislovanie? To je ta cestujuca verejnost naozaj taka vymleta?
Vie mi niekto vysvetliť, prečo Škodovka prešla od toho pekného dizajnu 14Tr0 a sparvila krok vzad k tomu neskoršiemu?
Reakcia na: d3k0 #21953:
No to je jedno. Myslím si, že každý sa môže pomýliť a cestujúci sa často mýli. Na to však existuje táto stránka aby keď nevedeli tak si môžu zistiť alebo spýtať sa. O.K. nehajme to tak.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.