Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #219604:
Preto som pisal o uchyteni ludi rovno po skole. Ale medzi 21 a 24 velky rozdiel nevidim, tie veky su z hladiska kariery vacsinou pomerne podobne.
Reakcia na: BigMac #219606:
Chcel si hádam povedať vo Veľkej Sobote ?
Reakcia na: Mhr1 #219605:
Snívajte s nami.
Reakcia na: S499.1023 #219603:
Nie. Až v Trnave.
Reakcia na: Error 0x007 #219569:
Pri plánovaní treba postupovať podľa toho, kde je najvyťaženejší autobus. Taká a-50 je zrelá na náhradu električkou. Trasa Dostojevského - Karadžičova - ASMN - Páričkova - Dulák - Košická - Miletičova - napojenie na Ružinovskú trať. Výstavba električky po Tomášikovej bez tohoto by veľký zmysel nemala. Ale po postavení trate k ASMN a ďalej na Šafko by už boli prepojené Vajnorská i Ružinovská radiála po atraktívnej - ale inej - trase do centra. Varianta - komu sa nepáči Páričkova - je cez Mlynské Nivy a Košickú. Ale strkať električku do križovatky Košická - Mlynské Nivy by malo zmysel len vtedy, ak by sa stavala električka aj ďalej cez Mlynské Nivy, popod Bajkalskú, do Slovnaftu a na Dolné Hony. Strach z nevyužitia nemám - na električkovej a-50 by sa uživili i 32-metrové vozy/súpravy, naviac atraktívna trasa stiahne na seba viac cestujúcich.
Reakcia na: 810zssk #219591:
Môže to byť niečo zásadné, pretože čím mladší človek a väčší nováčik na trhu práce, tým skôr sa uspokojí s nízkou mzdou.
Reakcia na: Valec #219600:
A zastavujú DankoJety aj na Gesztenyeliget állomás?
Reakcia na: Valec #219600:
Tak zrovna toto využitie ma nenapadlo, ale je fakt, že zrovna týmto ľuďom by sa tak zlepšilo dochádzanie z mnohých smerov, aj zo Senca, ak by šli Busom na Vajnorskú ?

Ono okrem časti Trávnikov a Nemocnice Ružinov nie je asi žiadna oblasť, ktorej by náhrada L50 touto linkou (predĺžená CD L6?) nepomohlo, takže už to len postaviť!

V ďalšej časti seriálu o šotoplánovaní naplánujme linkové vedenie električiek v oblasti Slovnaftu a P. Bisupíc ?
Reakcia na: Andy #219589:
Myslím, že nie je vhodné rozoberať konkrétne prípady tu na fóre. ?
Reakcia na: Rubber38 #219597:
"Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich"

Napríklad tie davy, čo dnes jazdia z biznis centier v okolí Prievozskej na Hlavnú stanicu. Takto by mali priamy spoj na ŽST Vinohrady a aj tá cesta by mohla byť porovnateľne dlhá ako vlak+tbus.
Reakcia na: zlomok #219598:
ERRATA: písal kopa, nie aj.
Reakcia na: S499.1023 #219596:
Písal aj. Tak preto by ma to zaujímalo. Či som tam je neriešim.
Reakcia na: Error 0x007 #219595:
Tvoja linka by, okrem oblasti Duláku a Auparku (a Kukučínovej, ak by sa trať z Račianskej odpájala predĺženou Tomášikovou), kopírovala L50 a bola dôvodom na jej zrušenie (spojenie Duláku so sídliskom Ružinov by dostatočne zaobstarala predĺžená, príp. posilnená L66).

A už tá masa ľudí z L50 by bola dostatočne vyťažujúca novú linku. Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich, ktorým ponúkne nové priame spojenia z/na túto tangentu ?

A ak by sa aj potvrdilo, že by chodila 2x narvatá (v L6 si teda dnes väčšinou nájdem aj miesto na sedenie) na KV úseku, ako na zvyšnom, tak sa dá skrátiť po Molecovu ? Za mňa dobrý nápad na linku
Reakcia na: zlomok #219592:
No, neviem, či nemyslel (aj) Teba.
Reakcia na: Viko #219570:
Ja mam v hlave taku predstavu, ze by mohla byt linka (Raca -) Vinohrady - ZST NM - Tomasikova - nejak cez Prievoz - Mlynske Nivy - nejak okolo AS - Dostojevskeho - Olejkarska - Pribinova - nabrezie - Karlova Ves. To by ale v useku Karlova Ves - Mlynske Nivy bol viacnasobny dopyt ako v tangentialnom useku...
Reakcia na: MatejBA #219588:
Náhodou by si sa čudoval ako často sa objavujú a čo všetko ovplyvňujú...
Reakcia na: MatejBA #219588:
Tak to si udrel klinec po hlavičke. Rozhodne to KDHcké duo Zachar/Ďurkovský nechýbajú. Už som aj zabudol že vôbec existovali.
Reakcia na: Andy #219589:
Napríklad?
Reakcia na: S499.1023 #219586:
Tak. Ja mam obavu, ze pristup dopravcov ktori hladaju problem vsade mozne len nie u seba a podmienok ktore ponukaju, nie je uplne zodpovedajucu realite.

Za nedostatok vodicov nemoze ani legislativa, ani zli zli mladi ludia a nie, dokonca ani tie hnusne firmy co vodicom ponukaju viac penazi ako dopravne podniky. Na trhu prace maju skratka ti potencialni zamestnanci podstatne lepsie ponuky a kym dopravcovia (a predovsetkym objednavatelia, kedze je to aj o peniazoch) nepridu s niecim konkurencieschopnym, tak to skratka bude tak ako dnes.

Znizenie veku na 21 moze priniest zopar novych ludi, ale nepredpokladam ze to bude nieco zasadne.
Reakcia na: Spacer1 #219585:
Musím ti protirečiť, pretože náklad nevyskakuje, nevyvreskuje, nie je vulgárny, nespráva sa neslušne. Náklad neporušuje prepravný poriadok. Náklad nechodí na červenú, neporušuje dopravné predpisy - viď IAD. Náklad ti nenadáva keď meškáš či stojíš v zápche. Náklad ti nenadáva keď dupneš na brzdu aby si zabránil nehode či nárazu. Náklad sa ti nevyhráža. A to ešte pri vození nákladu zarobíš o dosť viac ako na tunajšej MHD.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.